Thursday, July 19, 2018

Organic Shop

Organic Shop on looduskosmeetikasari, mis omab Cosmos Natural sertifikaati. Sarja hulgast leiab tooteid nii näole, kehale kui juustele ja kõik nad on väga rahakotisõbraliku hinnaga. Mitmed pudelid-tuubid saab kätte lausa vähem kui 2 euro eest, nii et tegu on sarjaga, mis väärib avastamist, sest kellele ei meeldiks odav ja hea ilukraam. Organic Shop saatis mulle katsetamiseks järgmised tooted:


Taastav šampoon ja palsam




See komplekt on täielik üllataja. Olen juuksehooldustoodete koha pealt üsna kriitiline ja odavama hinnaklassi tooted minu juuste vajadusi enamasti täita ei suuda. Organic Shopi taastava sarja tooted sobisid mulle aga väga hästi! Peale nendega pesemist on juuksed pehmed ja lihtsalt kammitavad ning märgatavalt vähem kahused. Tooted ei sisalda silikoone ja parabeene. Ma poleks iial uskunud, et 1.95 eurot maksev palsam nii tõhus olla saab, aga juuksed on peale selle kasutamist tõesti mõnusad. Soovitan seda komplekti väga soojalt ja ostan kindlasti neid ka tulevikus. Hea ja soodne leid. Šampooni hind: 2.30 EUR ja palsamil 1.95 EUR.

Avokaado ja mee juuksemask



Klassikaline kreemjas mask, mis on jällegi suurepärase hinna-kvaliteedi suhtega. Päris nii suures vaimustuses ma temast ei ole kui eelnevalt kirjeldatud šampoonist-palsamist. Väga kuivadele juustele jääb tema niisutusest ilmselt väheks, aga kui hinnasilti vaadata, siis oleks patt nuriseda. Hästi mõnusa värske lõhnaga ja meeldivalt paksu tekstuuriga, mida on lihtne ühtlaselt juustele kanda. Hind 1.95 EUR.

Jahutav jalakreem



Organic mint jalageel tekitab tükiks ajaks jahutava toimega piparmündise õhetuse. Geeljas kreem imendub ruttu, mis on jalakreemi puhul suureks plussiks. Mõne rasvasema võidega olen peale jalgade kreemitamist mitmel korral mööda parketti uisutanud, sest jalad jäävad libedaks. Selle kreemiga ei ole ohtu, et end puruks kukud, sest ta ei jäta nahale libedat kihti. Niisutuse osas on ta selline keskmine - teeb jalad pehmeks küll, aga väga kuivade kandade puhul on vaja siiski midagi rasvasemat. Hind: 1.95 EUR.

Hot Chocolate kehakoorija




Selle koorija peal oli hoiatus, et enne kasutamist tuleks kindlasti veenduda toote sobivuses ja katsetada teda esmalt väikesel piirkonnal. Mul ei ole mingeid allergiaid ja seda juhtub väga harva, et mu nahale mõni toode ei sobi. Koorija puhul ei saanud üldse aru, miks peaks allergiatesti tegema, sest selle loputad peale kasutamist ju nahalt maha. Niisiis jätsin soovitatud väikesel alal katsetamise vahele ja hõõrusin duši all kogu keha sisse. Hästi mõnusa šokolaadipudingu lõhnaga tihke ja kleepjas koorija, mis ei pudise nahalt maha ja on mugav kasutada. Koorimise ajal mõtlesin, et kus see lubatud soojendav efekt siis on, mina küll midagi ei tunne. Tuli lihtsalt natuke oodata :)

Kui olin koorija maha loputanud ja end ära kuivatanud, hakkas nahk äkki kuumama ja tõmbas päris punaseks. Toode sisaldab tšillipipart, nii et tulitus oli päris intensiivne ja nahapunetus ei tahtnud kuidagi mööduda. Käisin isegi uuesti duši all ja pesin keha korralikult puhtaks, sest mõtlesin, et äkki lihtsalt veega loputamisest jäi väheks, aga punetus püsis üle tunni aja ja pani juba päris muretsema. Sellist reaktsiooni ei ole ükski kehahooldustoode mul varem tekitanud, kuigi olen kasutanud ka trimmivat tšillikreemi, mille jätadki nahale mõjuma ja maha ei loputa. Nii et midagi selles koorijas minu nahale ei sobinud ja rohkem seda kasutada ei julge. Kui nahk kannatab, siis võib koorija ilmselt olla üsna tõhus tselluliidivastane ja toonust parandav hooldus, aga kindlasti peab seda enne väikesel piirkonnal katsetama, sest üle keha tulitada ei olnud üldse mõnus. Hind 12 EUR.

Organic Shop tooted on saadaval erinevates suuremates kaubanduskettides näiteks Prismas ning olen neid müügil näinud ka Kaubamajas ja Lovertes, nii et neid on mugav ostukorvi visata ka lihtsalt toidupoodi külastades. Kas oled Organic Shop tooteid proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment