Thursday, July 26, 2018

Kuumalainekindel jumestus

Praeguste ülisoojade ilmadega olen enamasti meikimisest üldse loobunud ja käin ringi vaid päikesekreemiga relvastatult. Mõnel päeval on aga siiski olnud vaja natuke värvi näkku panna ja selleks tarbeks on mul meigilaual mõned "vankumatud tinasõdurid", ehk tooted, mis ei vannu alla ei kõrvetavale päikesele ega higistamisele. Meigivahendid, mille järele ma kuumalaine ajal kõige rohkem kätt sirutanud olen, on sellised:


  • Ontic Minerals mineraalpuuder - Jumestuskreemid ja BB kreemid kipuvad mul praeguse kuumaga juba väga lühikese ajaga liikuma ja läikima hakkama. Ontic Minerals mineraalsed põhjapuudrid on minu jaoks praegu ainsad tooted, mida ei pea kogu aeg kohendama. Olen päikest saanud ja tavapärane toon Latte for Two on mulle liiga heledaks jäänud, nii et segan selle hulka päris lahke käega tumedamat tooni Creme Brule, mida ma talvisel perioodil modelleerimiseks kasutan. Hetkel on Onticu e-poes nad soodushinnaga saadaval ka ja maksavad 21. 56 EUR.
  • Artdeco päikesepuuder All Seasons Bronzing Powder - Hästi praktiline toode. Karbike on väga suur ja sisaldab kolmes erinevas tumeduses puudrit, nii et seda saab kasutada nii suviselt jumeka kui talviselt kahvatu naha jumestamiseks. Peab kuumusele väga hästi vastu ja ei kulu päeva jooksul maha. Hind: 26.90 EUR
  • Make Up Store põsepuna Must Have - See toon ongi minu must have. Toob hetkega näkku värskuse ja olgugi, et ta on päris särtsakas, siis haakub mu nahatooniga väga hästi ja jääb loomulik. Hind: 22.99 EUR.
  • Artdeco Hydra Care  huulepulgad -  Ei kujuta üldse ette, et ma selles leitsakus mingit matti huulevärvi kanda suudaksin. Kõik peab ikka olema võimalikult värskendav ja niisutav. Ja ega rohkem niisutavamaks enam minna ei saa kui need Artdeco huulepulgad. Huulevärvide südamikus on valge hüaluroonhappega osa, mis teeb nende kandmise nii mugavaks nagu oleks huultel vaid palsamit kasutatud. Minul on toonid Berry Osasis ja Apricot Oasis ja mõlemad saavad üsna võrdselt kasutust. Hind: 13.90 EUR.
  • Artdeco All In One ripsmetušš - Kui rääkida veekindlast tušist, siis selle toote peaks etaloniks võtma. Ta ei lähe laiali ei märjaks saades ega higistades ja ka kergemad meigieemaldajad jäävad tema maha võtmisega hätta. Tušš, mis tõesti peab vastu ka pika palava rannapäeva. Hind: 14.90 EUR.
  • Blinc kulmutušš - Kulmud on mul praegu värskelt püsivärvitud, nii et muud polegi nende kujundamiseks vaja kui tušši, mis aitab hõredamad kohad kenasti ära täita ja hoiab kulmukarvad soovitud kohas paigal. Minu helepruunide juuste juurde sobib toon Light Brunette. Hind: 24 EUR.
  • Avon Mark meigikinnitussprei - Kasutan seda nii meigi kinnitamiseks kui ka päeva jooksul värskendamiseks. Mulle ei meeldi see, et ta jätab huultele mõneks ajaks kibeda maitse, aga kuna oma tööd teeb korralikult, siis kannatan selle väikese miinuse ära ja kasutan ta ikka lõpuni. Hind: 3.49 EUR.

Kuidas teie kuumalainele vastu peate? Millised meigitooted hetkel lemmikud on?

No comments:

Post a Comment