Friday, March 8, 2019

Zao lauvärvid

Võitsin Instagramis Iluspektri loosimängu, mille auhinnaks oli Zao lauvärvipalett. Zao on öko nii sisult kui vormilt - nende tooted on puhta ja nahasõbraliku koostisega ning pakendid taastäidetavad. Seda, et lauvärvidele või põsepunadele täitesisusid müüakse, olen ennegi näinud, aga Iluspektri e-poes tootevalikut lapates tuli välja, et isegi ripsmetušile on Zaol uus täitesüdamik olemas. Nii et need ilusad bambusest pakendid ei ole mõeldud ära viskamiseks, vaid neist saab tühjaks saanud sisu välja võtta ning uue asemele torgata.

Minu loosivõiduks oli lauvärviduo nimega Flower:



Tänu sellele paletile taasavastasin enda jaoks roosa silmameigi võlu. Ma olen terve talve nude toonides meigile truu olnud ja värvilised lauvärvid on omaette tolmu kogunud. Zao duo aga tuletas meelde, et roosa sobib mulle väga hästi ja selle paleti abil saab kõigest paari minutiga teha kauni igapäevase meigi, mis näole värskust annab ja justkui paar aastat nooremaks teeb. Kannan roosat kogu liikuvale laule ja hajutan ääred pehmeks. Silma sisenurka panen täpikese sama särapuudrit, mida näol parajasti kasutanud olen ja hajutan roosaga kokku. Ripsmepiirile tõmban Flower paleti hallikasrohelise värviga suitsuse lainerijoone. Lihtne, kiire, aga näeb välja nagu oleks meigi tegemisega pikalt vaeva nähtud.

Zao lauvärvide kasutusmugavuse kohta jätkub vaid kiidusõnu - nad on tugeva pigmendiga ja ei pudise pealekandmisel, püsivus on väga hea ning jumestus püsib hajumata ja lauvakku kogunemata terve päeva.

Toonid nahal:


Zao lauvärviduode hind on 19.90 EUR.

Kas oled midagi Zao valikust proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment