Friday, March 29, 2019

Bliss Me Box

Eelmisel aastal täitsin ära värskelt turule siseneva Bliss Me Boxi küsimustiku. Olin selle täitsa unustanud, kui sain e-maili heade uudistega - kõigi küsitluses osalejate vahel loositi välja üks sügis-talvine box ja Fortuuna naeratas sel korral mulle.

Bliss Me Box on hooajaline  kingikarp, mis sisaldab looduslikke tooteid oma keha ja meele eest hoolitsemiseks. Enamus karbi sisust pärineb kodumaistelt tootjatelt, nii et saab toreda ülevaate, mida head-paremat Eestis valmistatakse.  Karbi hind on 49 eurot, aga tooteid on seal sees 120 euro väärtuses.




Mis siis sügis-talvisest boxist leida võis:

Tervislikud näksid ja supertoidud



Mu lapsed on pigem lihtsate maitsete sõbrad ja täitsa tavalised Kalevi kommid-küpsised lähevad nende puhul hoopis paremini kaubaks kui peened ökomaiused, kuid RemedyWay tatraküpsised mee ja õuntega ning Bliss Me supermarjade segu kadusid nende kõhtu hetkega. Küpsistes on magustajana kasutatud suhkru asemel mett ja marjasegugi täiesti mahe, nii et mõnusad tervislikud ampsud nii suurtele kui väikestele. Kui tavaliselt on valmispakitud segudes lõviosa rosinaid, sest teadagi - need on odavad ja annavad mahtu, siis Bliss Me ei ole oma segu luues kokku hoidnud ja pakist leiabki vaid eksootilisemat kraami - goji -, mooruspuu- ja inka marjad, ananassilõigud, sõstrad ning kookoslaastud.

Energiatee - Kibuvitsamarjad, iisop, piparmünt ja pihlakad annavad kokku väga meeldiva maitse ja tee ei vaja lisamagustamist.

BeMore Detox pulber - Pulber sisaldab kehale vajalikke mineraal- ja kiudaineid ning seda võiks lisada smuutidesse või pudru sisse. Tal on spetsiifiline "murumaitse", nii et pudru sees jäi ta häirivalt tunda, kuid mõne tugevamaitselisema smuuti sees, kuhu paned näiteks mustsõstraid, peidab selle tõenäoliselt päris edukalt ära. BeMore poolt on karbis ka väike retseptivihik, kust leiab tervislike toitude ideid.

Kehahooldustooted



Signe Seebid jalavannisool - Mul oli paki saamise ajal just nohu ja kurguvalu kallal, nii et jalavannisool kulus marjaks ära. Eukalüptilõhn aitas nina lahti hoida, nii et kasutasin seda igal õhtul enne magamaminekut ja sain nohule leevendust.

Jovely kätevõie - Tahke võie näeb välja nagu väike lillekujuline seep. Ta on väga tugevalt niisutav ja käed jäävad peale selle kasutamist vetthülgavaks. Jovely võide mõju ei kao ka peale mitut kätepesu ja värskelt kreemitatud tunne püsib pikalt. Imendumine toimub tal üsna aeglaselt ja nahk jääb mõneks ajaks libedaks, kuid mõnusalt pehme tulemus on ootamist väärt.

Matra vannipomm - Matra tooted valmivad käsitööna vaid looduslikest koostisainetest. Erilisust lisavad neile kodumaised ravimtaimed - Herbal Detox vannipommis on näiteks kasutatud lavendlit, kummelit ja saialille. Matra toodete staarkoostisosaks on epsom sool, mis aitab leevendada mitmeid terviseprobleeme.


Magrada kasemahlaseep - Magrada seebid valmistatakse väikestes partiides külmpressimeetodil. Kasemahlaseep on valmistatud taimsetest õlidest, millest tervelt 80% pärineb mahepõllumajandusest. Lõhnatu seep sisaldab rohkem kui 33% kasemahla, mis muudab naha pehmeks ning sobib ka tundliku nahaga kasutajatele.



Hoia huulekoorija - orgaaniline koorija sisaldab vaid kolme koostisosa, mis kõik on täiesti söödavad - kookosrasv, kakaovõi ja roosuhkur. Peale koorimist ei pea toodet maha pesema, vaid võib üle jäänud suhkruterad lihtsalt ära limpsida. Koorija muudab huuled pehmeks ja siledaks ning on praeguseks saanud minu must have tooteks enne mattide huulevärvide kasutamist.

Hoia hooldav huulepalsam - jällegi täiesti söödavatest komponentidest valmistatud toode. Huulepalsameid on mul alati kasutuses mitu ja neid leiab nii käekotist, meigikotist kui öökapilt, et oleks kohe võtta, kui vaja läheb.

Ecosh D vitamiin - D vitamiini võtan aasta läbi ja annan lastele ka, nii et see pudelike seisma ei jää. Päevane kogus on vaid üks tilk, nii et ilmselt jätkub temast päris pikaks ajaks.

Loond mudamask - Loond on boxi lisanud 3 reisisuuruses mudamaski. Ühes pakikeses on 10 ml toodet ja mulle jäi sellest kogusest terve näo katmisel väheks. Mudamaski peab ju rikkaliku kihina nahale kandma, et ta läbi ei kumaks - muidu kuivab kiht hästi kiiresti ära ja tekitab vastiku kiskuva tunde. Nii et tegin teise pakikese ka lahti, et kogu nägu ikka kenasti kaetud saaks. Mul on täiesti Harju keskmise suurusega nägu, nii et julgen arvata, et ma pole ainus, kes oleks rõõmus, kui pakikestes näiteks 15 ml muda sisalduks. Aga mask on lihtsalt suurepärane! Nahk oli peale selle mahapesemist hästi ühtlane ja klaar, poorid tunduvalt väiksemad ja isegi paar pooles paranemisjärgus punni, mis mul näos olid, tundusid juba peale ühte maskitamist märgatavalt kuivemana ja mu suureks rõõmuks olid hommikuks kadunud. Uus lemmikmask, mis tõesti juba ühe kasutuskorraga silmnähtava tulemuse andis.

KeepCup



Väidetavalt kasutatakse Eestis iga päev 200 000 ühekordset kohvitopsi (see tundub ikka väga ebareaalselt suur number, loodetavasti päris nii hull asi ei ole) ning KeepCupi missioon on selle mõttetu prügi tootmist vähendada. Minu roheline südametunnistus on selles osas üsna puhas, sest ma ostan kohvi kaasa vaid paar korda aastas ja enamasti juhtub see olukordades, kus ootamatult on vaja aega surnuks lüüa. Nii et nende mõne üksiku korra pärast ei hakka ma klaastopsi igaks juhuks igapäevaselt käekotis kandma. Aga kes on sage takeaway kohvi jooja, siis on korduvkasutatava topsi kaasaskandmine kindlasti väga mõistlik ja lihtne viis loodussõbralikumate tarbimisharjumuste kujundamiseks.



Minu lemmiktoodeteks said Hoia huulepasam ja -koorija ning Loond mudamask. Asjad, mis mul kasutust leidma ei hakka on KeepCup ja Detox pulber. Takeaway kohvi joon lihtsalt väga harva ja smuutisid ka eriti tihti ei tarbi. Smuutid maitsevad mulle küll, aga kuna nad ei tee mul kõhtu täis, siis eelistan need kalorid hoida mingite toekamate toitude jaoks. Näiteks täidab üks banaan ja õun mul kõhu hoopis pikemaks ajaks kui banaanist, õunast, spinatist, seemnetest ja marjadest smuuti. Nii et pigem võtangi siis hoopis puuviljad, mitte ei hakka smuutitama, sest peale smuuti joomist on mul alati tunne, et nüüd sööks ka midagi ja kokkuvõttes pugin siis sageli ära topeltkalorid.

Praegu müügil olevad karbid on juba uue kevadise sisuga ja läbivaks teemaks on sel korral jooga. Esimesed piilupildid joogaboxi sisust on Bliss Me Boxi kodulehel juba üleval ka, nii et mine viska pilk peale.

No comments:

Post a Comment