Wednesday, March 13, 2019

Küünelakiparadiis

Essence Gel sarja küünelakid on juba pikalt mu lemmikute hulka kuulunud, sest neil on väga lai värvivalik, kiire kuivamine ja tulemus jääb hästi sile, meenutades salongis tehtavat geellakki. Sel kevadel kaovad vanad head Gel sarja tooted müügilt, et ruumi teha uutele ja veel parematele Shine Last & Go küünelakkidele.

Essence rikkalikust PR pakist leidsin kohe terve sarja - kokku 50 küünelakki. Kogu värvivalik Eestisse müügile ei tulegi, vaid Selveri lettidelt võib leida neist umbes pooled.



Värvivalik on võimas ja nende seas leidub nii klassikalisi täiskatvusega lakke, kergelt läbikumavaid sädelusega toone ja päris läbipaistvaid erinevate säraosakestega pealislakke - midagi igale maitsele. Mind rõõmustas eriti just hea rohekate ja siniste toonide valik, sest selles toonis lakke eriti sageli ei kohta, samas näevad need küüntel väga lustakad välja ja on lausa aksessuaari eest. Kevadel ja suvel kannan heameelega suuri türkiisidega ehteid ja sinna juurde sobivad need sinakad või rohekad küünelakid otsekui valatult.




Olen Shine Last & Go lakkidega tõesti väga rahul! Nad kuivavad rõõmustavalt kiiresti ja püsivad küüntel 4-5 päeva. Minu jaoks on see väga hea tulemus, sest suure pere emana on mul pidevalt käed tööd täis ja palju vee sees solberdamist ning küünelakid saavad kõvasti vatti. Ühe laki hinnaks on 1.79. EUR, nii et tõeliselt hea ja soodne leid!

Mõned minu lemmiktoonid küüntel:






2 comments:

  1. Kust neid komplektina soetada oleks võimalik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere! Seda komplekti kahjuks müügil ei ole. Essence saatis selle mulle ülevaate kirjutamiseks ja neid karpe poodidesse müügile ei tule. Lakid on ühekaupa müügil suuremates Selverites. (Hea valik on alati näiteks Pirita Selveris.)

      Delete