Friday, July 30, 2021

Põhi Peal!

Juuli saab kohe läbi ning paras aeg vaadata üle viimase kuu jooksul otsa saanud kosmeetikavahendid ning panna nende kohta kirja oma lõplik arvamus. Hüvasti tuli jätta mitmete suurte lemmikutega, kuid leidus ka paar sellist toodet, mis mulle absoluutselt ei meeldinud ning mida kindlasti teist korda osta ei plaani. 

Otsa lõppesid sellised kosmeetikavahendid:


Briogeo Don't Despair, Repair šampoon - Tootekirjeldusest saab lugeda, et šampoon sobib ka kõige kuivematele ja kahjustatumatele juustele ning pakub supertugevat niisutust. Ootused olid seega kõrgel ja pettumus lihtne tulema. Mina iseloomustaksin seda kui kergelt niisutavat igapäevaseks kasutamiseks mõeldud šampooni. Pesi juuksed puhtaks ja midagi halba mul tema kohta öelda ei ole, kuid millegi erilisega ta samuti meelde ei jäänud, nii et teist korda ei ostaks, sest selles hinnaklassis leian enda juustele kindlasti paremini sobiva šampooni. Hind: 31.90 EUR.

ISDIN mitsellaarvesi - Väga hea mitsellaarvesi, mis sai vaevata jagu kogu meigist, sealhulgas veekindlatest silmameigitoodetest. Ülimalt nahasõbralik - ei pannud silmi kipitama ja selle kasutamise järgselt jäi täiesti puhta naha tunne. Suurest 400-milliliitrisest pudelist jätkus pikaks ajaks, nii et meeldis väga ja ostaksin seda uuesti ka tulevikus. Hind: 15.90 EUR.

Clochee silmakreem/mask - Kreem on nii rikkalikult niisutav, et seda  kutsutakse lausa maskiks. Kasutatakse aga ikka nagu tavalist silmakreemi - lihtsalt masseeri 2 korda päevas naha sisse. Ta on natuke paksema koostisega kui teised silmakreemid, kuid imendub kiiresti ja annab silmaümbrusnahale pingutatud ja täidetud välimuse. Hind: 49.90 EUR.

Clochee vananemisvastane päevakreem - Sügavniisutav kreem suudab kustutada ka kõige kuivema naha janu. See muudab naha hästi elastseks ja pehmeks, mahendab juba olemasolevaid kortse ja pidurdab uute teket. Hind: 79.90 EUR.

Lumene sügavpuhastav näotoonik - See toonik ei meeldinud mulle üldse ja viskan ta poolikuna minema. Tootekirjeldus ütleb, et kasemahla ja allikaveega toonik vähendab liigset rasusust ja sobib rasusele ning kombineeritud nahale. Minul ongi kombineeritud nahatüüp ja kuumalaine ajal kippus T-tsoon kiiresti läikima hakkama, nii et lootsin, et saan sellest toonikust abi, kuid toode valmistas suure pettumuse. Sellel on üsna tugev alkoholilõhn, ta tekitab nahal ebameeldiva kiskuva-kiheleva tunde ning jätab näole nakkuva kihi. Üldse ei meeldinud. Hind: 8.50 EUR.

Inebrya Liss Perfect šampoon - Üks halvimaid šampoone, mida ma kunagi proovinud olen. See lihtsalt ei pese puhtaks. Isegi, kui pesin sellega eelmisel päeval pestud juukseid, mis ei olnud mustad, vaid vajasid lihtsalt kerget värskendust, oli vaja 3 korda šampoonitada ja loputada, et toode üldse vahutama hakkaks. Päris mustade juuste puhul võis pesema jäädagi. Tavaliselt kasutavad mu ülejäänud pereliikmed kõik need šampoonid rõõmsalt ära, mis mulle mingil põhjusel ei meeldi, kuid sellega ei olnud keegi nõus pead pesema. Lõpuks kasutasin ta ära dušigeeli asemel keha pesuks, et mitte päris raisku lasta. Uuesti kindlasti ei osta. Hind: 15.70 EUR.

Moira Timeless meigikinnitussprei - Üks parimaid kinnitusspreisid, mida kunagi kasutanud olen. Pikendab märgatavalt jumestuse püsivust ja hoiab seda kauem matina. Hind: 16.90 EUR.

Catrice Camouflage peitekreem - Hea katvuse ja püsivusega peitekreem, mis ei hakka päeva jooksul silmaümbruskurdudesse ujuma. Minu toon on 010. Lihtsalt suurepärase hinna-kvaliteedi suhtega toode, mida olen ära kasutanud juba mitu tükki. Hind: 3.59 EUR.

Catrice läbipaistev kulmutušš - Läbipaistev tušš kinnitas kulmukarvad omale kohale ning pikendas kulmumeigi püsivust. Jäi täiesti märkamatu, ei tekitanud geelimulle või imeliku kuiva-krabisevat kihti. Hind: 3.19 EUR.

See beauty magnetripsmete liim - Magnetripsmed on olnud mu selle aasta parim avastus meigivallas. Poleks iial uskunud, et kunstripsmete kinnitamine võiks nii lihtne olla ja et magnetkinnitusega ripsmed püsivad pareminigi kui klassikalised liimitavad ribaripsmed. Olen suur fänn! Hind: 7.90 EUR.

Morphe R44 kulmupintsel - Mu kõigi aegade kõige lemmikum kulmupintsel. Tihedast kasutamisest on harjased kahjuks ära väsinud ja ei hoia enam tihedalt koos, nii et pintsel ei tee enam täpset tööd. Kahjuks peale Brexitit ei saadeta Morphe e-poest enam Eestisse pakke, nii et ei teagi, kust uut sama head pintslit saada. Hind: 6 EUR.

Sellised tooted said siis ära kasutatud juulikuus. Kas oled midagi neist proovinud? Millised on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment