Thursday, July 22, 2021

Peel Me kooriv AHA-mask

Üks minu läbi aegade lemmikumaid näomaske on kodumaise looduskosmeetikafirma Tilk! Detox Me turbamask. Olen seda ära kasutanud juba lugematu hulk purgikesi ja soovitanud seda kõigile, kes minult hea looduskosmeetika soovitusi küsivad, sest tegu on imelise kõik-ühes nahahooldustootega, mis sobib võrdselt hästi nii noorele akneprobleemide või liigse rasususega võitlevale nahale kui ka küpsele kuivale nahale, mille põhiliseks mureks on kortsude tekke vähendamine.

Äsja on Tilk! välja andnud aga uue maski nimega Peel Me. Kuna olen nende varasema maski suur fänn, siis olin muidugi uue toote proovimise eel erakordselt põnevil ja ootused olid kõrgel.

Peel Me mask sisaldab puuviljahappeid, mis eemaldavad naha pindmise kihi, muutes näo siledamaks, jume kirkamaks ning kortsud vähem märgatavaks. Maskist saab abi ka vistrikuprobleemi korral - see aitab punnidel kiiremini paraneda ning muudab aknearmid heledamaks. Peale happekoorimist omastab nahk paremini teistes näohooldusvahendites sisalduvaid kasulikke aineid, nii et tänu sellele saad oma kallitest kreemidest-seerumitest maksimumtulemused välja võluda.


Mask tuleb näole kanda 4-8 minutiks ning seejärel maha loputada. Enne maskitamist ei ole vaja nägu koorida.

Happekoorimist tehes peab meeles pidama seda, et nahk on peale protseduuri päikesele eriti tundlik, seega võiks maskitada õhtul ning sel ajal, mil nahahoolduskuur kestab, kasutada alati välja minnes tugevat päikesekaitsekreemi. Kasutusjuhendis on kirjas, et mask võib põhjustada kipitustunnet, kuid mina seda tähele ei pannud ja hoidsin maski peal maksimummõjuaja ehk 8 minutit.

Järjekordselt üks väga mõnus toode Tilk! valikus, mis sai juba esimesest kasutuskorrast suureks lemmikuks. Nahk on peale selle kasutamist hästi sile ja ühtlase jumega.  Hind: 32.90 EUR.


Lisaks tuliuuele AHA-maskile saatis Tilk meeskond mulle ka mõned vanad lemmikud, millest olen blogis juba varem rääkinud, kuid mis on nii head, et väärivad kindlasti veelkord ära mainimist.


Kehakoorijatest on mu lemmikud alati kohviga variandid, sest kohviterad ei sula nahal ära ja saab mõnusalt kaua koorida. Coffee Break koorijas sisalduvad kookosõli ja sheavõi pakuvad nahale piisavalt niisutust, et peale selle kasutamist ei ole keha kreemitamine enam vajalik. Hind: 15.90 EUR.


Näovee pudelid tühjenevad mul suvisel ajal ülehelikiirusel, sest lisaks tavapärasele hommikul ja õhtul kasutamisele käin ma meigivabadel päevadel ka keset päeva näo toonikuga üle, kui see higistanud on ja läikima hakkab. Tilk! valikus on kolm erinevat näovett ja ühte lemmikut nende seast valida ei ole lihtsalt võimalik - kõik nad on mõnusalt niisutavad ja värskendavad. Tilk! toonikud on pakendatud pumbaga pudelisse, kust on seda mugav otse näole pihustada ja vatipatju polegi vaja raisata. Ühe näovee hind: 17.90 EUR.

Kas oled Tilk! toodetest midagi proovinud? Mis on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment