Monday, April 12, 2021

Essence kevad/suvi 2021

Essence annab kaks korda aastas välja uue kollektsiooni ning värskelt ongi lettidele jõudnud nende uhiuued kevadsuvised tooted. Sel hooajal keskendub Essence puhtale ilule ning toodete koostises pannakse rõhku looduslike koostisosade mahu suurendamisele. Essence saatis mulle paki oma uudistoodetega ning tänases postituses jagangi tekkinud esmamuljeid.


Stay All Day jumestuskreem



Essence vana klassik ja suur kliendilemmik on läbinud uuenduskuuri ja tema koostis on muudetud nahasõbralikumaks, samas katvus ja püsivus on ikka endises tuntud headuses ja hindki pole tõusnud. Jumestuskreemi on saadaval viies tumedusastmes ning mina sain endale teiseks kõige heledama variandi Soft Beige. Hetkel jääb see minu jaoks terake tumedaks, sest olen oma maksimaalses talvises heleduses, kuid suvel peaks see toon mulle ideaalselt klappima. 

Jumestuskreemil on keskmine kuni tugev katvus ja väga hea püsivus, nii et see sobib kasutamiseks ka maski all. Hind: 4.29 EUR.

I Love Extreme ripsmetušš



I Love Extreme tušš annab ripsmetele juurde nii pikkust kui tihedust. Paki peal on märge, et toode on veekindel, aga päris 100% püsivuse garantiid ma talle anda ei saa. Tušš püsib võrdlemisi hästi - ei pudise ega lähe laiali, kuid päeva teiseks pooleks jättis see mul alati kulmuluule, mille vastu ripsmed puutuvad,  hallikad laigud. Olen Essence valikust varem parema püsivusega tušše leidnud, näiteks viimati kasutatutest oli väga hea püsivusega Bye-Bye Panda Eyes.  Nii et I Love Extreme seetõttu uueks lemmikuks ei saanud. Hind: 3.09 EUR.

What The Fake! Huuli suurendav läige



Läbipaistev huuleläige tekitab tulitava efekti ning muudab huuled tõesti silmnähtavalt lopsakamaks. Tulitamine ei ole nii tugev, et häirima hakkaks, vaid täitsa talutav. Läige püsib pikalt ja ei pane huuli kleepuma. Väga meeldib! Hind: 3.39 EUR.

Huulehooldus



Huultele on uues kollektsioonis tooteid veelgi, näiteks hooldav võie ja huuleseerum. Virsikulõhnaline seerum on pakitud väikese pintslikesega tuubi. See imendub väga kiiresti, muudab huuled pehmeks ja seda saab kasutada huulepalsami asemel. Kahest proovitud huulehooldustootest sai see minu lemmikuks, sest imendub kiiremini ja on väga hea lõhnaga. Hind: 3.09 EUR.

Kes aga eelistab kookosõliga huulehooldustooteid, võib huulte niisutamiseks valida hoopis kookosega võide. See on tekstuurilt paksemat sorti kreem, mida tuleb ühel kasutuskorral huultele kanda vaid riisitera suurune kogus, sest kui doseerid liiga palju, ei taha kogu võie hästi imenduda ning jätab huultele kreemise tunde. Niisutavatelt omadustelt on virsiku huuleseerum ja kookose võie üsna sarnased, vahe on imendumise kiiruses ja koostisosades. Hind: 2.19 EUR 

Maniküüritooted



Pretty Fast küünelakid lõid mind kohe esimesel kasutamisel pahviks. Nii kiirelt kuivavaid lakke pole minu silmad veel näinud! Tooteinfo järgi kuivab lakk 40 sekundiga, see on osaliselt tõsi - 40 sekundi pärast on lakk juba piisavalt kuiv, et seda õrnalt katsudes ta ei nakku ega võta peale näpujälgi. Täielik kõvastumine võtab aega paar minutit, aga see on siiski kiirem kui teised küünelakid, mida ma proovinud olen. Pretty Fast lakid annavad täieliku katvuse juba ühe kihiga ning püsivad hästi. Loodan, et nad jäävad nüüd Essence püsivalikusse ja toonide valik hakkab aina täienema, sest nende lakkide kohta jätkub mul vaid kiidusõnu! Hetkel on valikus viis tooni ja ühe laki hinnaks on 1.39 EUR.

Uute maniküüritoodete hulka kuuluvad ka Click & Go kunstküüned, mis mulle kahjuks head muljet ei jätnud. Siiamaani olen Essence maniküüritoodetega alati väga rahul olnud ja Click & Go kunstküüned ongi esimesed, mis ei ole mulle meeldinud. Need on sellised, et üheks õhtuks stiilipeole minekuks vast sobivad, aga ei jää üldse loomulikud ja igapäevatoimetusi neid kandes kindlasti teha ei saa, sest küüned kipuvad igale poole kinni jääma. Iseenesest on neid väga lihtne peale panna, sest liim on juba küünte taga olemas, kuid küünevalli poolne osa ei liibu tihedalt küüne vastu, vaid jääb märgatav vahe, mille taha kõik asjad kinni jääma kipuvad. Hind: 3.39 EUR.

Essence tooted on müügil suuremates Selverites. Kas oled neist juba midagi proovinud?

No comments:

Post a Comment