Saturday, May 23, 2020

Morphe sooduka saak

Morphe kodukal on viimastel kuudel pidevalt ülihäid sooduspakkumisi ja paljude asjade hinnast saab -50% alla. Sooduses olevad tooted vahetuvad iga nädal ja allahinnatud ei ole mitte ainult mingid seisma jäänud tooted, mida keegi täishinnaga ei taha, vaid poole hinnaga saab ka Morphe täielikke hitt-tooteid. Mina olen siiani kasutanud ainult nende pintsleid, aga suur huvi on olnud järgi proovida ka ülejäänud Morphe kosmeetikat, nii et tänu suurele allahindlustelainele ostsingi mõned tooted, mida juba pikemat aega proovida tahtnud olen.

Ostukorvi rändasid järgmised asjad:

Meigikinnitusspreid



Morphe Continuous Setting Mist on mitmete ilugurude väitel maailma parim meigikinnitussprei, nii et see oli mu wishlistis juba pikka aega olnud. Tavahind on tal 18 EUR, aga ale ajal sai pudeli kätte üheksaga, nii et kasutasin juhust ja ostsin nii klassikalise (mustas pudelis) kui matistava variandi (valges pudelis).

See toode tekitas täieliku wow efekti. Kui enamus meigikinnitusspreisid on pihustavas pumbaga pudelis ja tuleb korduvalt vajutada, et vedelik sealt välja lendaks, siis Morphe spreid on aerosoolpudelis ja nii kaua, kui näppu pihustil hoiad, seni sealt ka spreid välja tuleb. Vedelik pihustub nii ühtlaselt, et seda näole langemas praktiliselt ei tunne ja ei ole mingit ohtu, et jumestuse peale jääksid märjad täpid, mis hoolega tehtud meigi untsu keeravad. Kui ma ostu sooritades mõtlesin, et ei tea, kas tasub ikka kaks tükki võtta, kui ma neid varem proovinud ei ole, siis nüüd kahetsen, et ma selle supersooduka ajal neid rohkem ostukorvi ei ladunud, sest meigikinnitusspreid kasutan ma igapäevaselt ja praegu võin kindlalt väita, et paremat spreid kui Morphe oma, ei ole ma kunagi proovinud. Väga-väga meeldib! Klassikaline sprei on Morphe lehel hetkel läbi müüdud, kuid matistavat on veel saadaval.

Valges pudelis olev matistav sprei ei pihusta päris sama peenelt kui klassikaline, kuid mingeid piiskasid ta näole ei jäta ja kinnitab-matistab meigi väga tõhusalt.

35V Stunning Vibes Artistry Palette



Morphe lauvärvipalettide järgi olid mul ka näpud juba pikalt sügelenud. Kõige rohkem oleksin tahtnud tegelikult Jaclyn Hilli paletti, aga kuna see parajasti ei olnud soodukaga, siis võtsin hoopis Stunning Vibes paleti, kus on täpselt sellised toonid, mida ma igapäevaselt heameelega kasutan ja kirsiks tordil ka mõned huvitavad duochrome värvid. Kusjuures praegu postituse jaoks linke otsides avastasin, et hetkel on Morphes just see Jaclyn Hilli palett poole hinnaga, nii et kasutage juhust ja ostke ära, kuni neid veel saada on, sest populaarsemad tooted müüakse nende suurte soodukate ajal kiiresti läbi.


Tavahind on neil suurtel palettidel 27 EUR, aga karantiinikampaania ajal oli Stunning Vibes saadaval 17 euroga. Lauvärvid on pigmenteeritud, lihtsalt hajutatavad ja pudisevad peale kandes minimaalselt. Päeva jooksul pudeneb sädelevate lauvärvide säraosakesi pisut põskedele, aga see pole kuigi suur probleem.

Stunning Vibes paletis said minu erilisteks lemmikuteks sädelevad roosad toonid, millel on multicolor helk ja valguse käes viskavad nad kuldset või hõbedast läiget. Lisaks on kõige parempoolses tumesinises reas üks hästi huvitav toon, mis nahale kandes paistab suitsune lilla, kuid valguse käes läigib sinakasroheliselt nagu sinikaelpardi suled. Olen paletiga rohkem kui rahul, sellega jätkub nüüd mängulusti pikemaks ajaks. Hästi läbimõeldud värvivalik, kus on nii igapäevaselt kasutatavaid neutraalseid toone kui ka huvitavaid efektivärve.


R44 kulmupintsel



Morphe pintslid on väga hea hinna-kvaliteedi suhtega ja minu meigikotis leidubki kõige rohkem just nende pintsleid. Siiani oli mu põhitööriist kulmude kujundamiseks Morphe E29 aga see on mul suurest kasutamiseks juba haraliseks läinud ja ei tee enam täpset tööd, nii et võtsin uueks kulmupintsliks R44, mis on vanaga väga sarnane, lihtsalt pisut väiksem. See ei olnud parajasti soodushinnaga, vaid maksis 6 EUR, mis on minu meelest selle superhea pintsli eest väga soodne hind niigi.

Tarneaeg on praegu pikem kui tavaliselt. Tavaliselt on pakid minuni jõudnud nädalaga, aga sel korral tuli saadetist oodata kolm nädalat. Tellimused alates 35 eurost saadetakse Eestisse tasuta ja kuller toob paki koju kätte. Sooduskoodi "JACATTACK" kasutades saab tavahinnaga toodetelt 10% hinnasoodustust, kuid neile toodetele, mis niigi juba sooduses on, kood lisavõitu ei anna.

Kas oled Morphe toodetest midagi kasutanud? Millised on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment