Friday, May 29, 2020

Mai lemmikud

Tänases postituses tuleb juttu nendest meigitoodetest, mida olen maikuus kõige rohkem kasutanud ja mis hetkel mu meigikotis aukohale kuuluvad. Enamus neist on mul juba üsna kaua olnud, kuid leidub ka mõningaid värskemaid ülihäid leide.



Meigipõhja tegemiseks olen viimasel ajal kõige rohkem kätt sirutanud Kat von D Lock It puudri järgi. See on nutikas kõik-ühes meigipõhjatoode, mis teeb ära nii jumestuskreemi, peitekreemi kui puudri töö. Punne katab isegi paremini, kui tavalised peitekreemid. Ühe kihina peale kandes saab kerge katvuse ja 2-3 kihiga on võimalik üles ehitada täiskattev meigipõhi. Püsib suurepäraselt ja sellega käib meikimine kordades kiiremini kui jumestuskreemiga. Hind: 34. 55 EUR.

Kulmude kujundamiseks on juba väga pikalt olnud lemmikuteks Artdeco kulmupuudrid ja olen blogiski neist juba nii palju rääkinud, et ilmselt pikka tutvustust nad enam ei vaja. Minul on kolmest toonist koosnev trio. Ühe kulmuvärvi hind on 5.40 EUR.


The Body Shop Coconut Bronze päikesepuuder on mul toonis Fair ja see võlus mind ära oma roosaka alatooniga, mis nii ilusti oma nahatooniga ühte sulandub, et võin sellega vabalt kogu näo üle käia ja endale päevitunud jume tekitada ning see jääb ülimalt loomulik. Ta on täiesti matt, nii et sobib väga hästi ka kergete modelleeringute tegemiseks. Hind: 19.50 EUR.

Päikesepuudreid oli mul lausa kaks lemmikut ja Coconut Bronzega samaväärselt leidis kasutust ka Nars Laguna, mis mul on väikeses mini duo komplektis koos Orgasm põsepunaga. Laguna on pisut tumedam kui Coconut Bronze ja seda kasutasin siis, kui tahtsin tugevamaid modelleeringuid. Temaga samas karbis olev Orgasm põsepuna on mul alles viimasel ajal lemmikute hulka tõusnud. Kui ma ta ostsin, siis tundus see mulle pisut liiga tume, kuid ma ei teagi, kas olen temaga lihtsalt ära harjunud, või olen hoopis näkku natuke päikest saanud, igatahes nüüd meeldib ta mulle väga. Nars minitooted on saadaval Sephoras hinnaga 22.95 EUR.


Huulepulkade osas ei ole mingit muutust ja olen juba kuid järjest kasutanud pidevalt ühte ja sama, milleks on Catrice Glow Shine niisutav roosa huulepulk kerge kuldse sädelusega. Ilmselt ei ole teistel huulepulkadel võimalustki löögile pääseda, kuni mul seda veel järgi on, lihtsalt nii minu toon ja huultel mõnusalt pehme nagu palsam. Catrice tooted on müügil suuremates Selverites ja huulepulga hind on umbes 5 EUR.

Särapuudritest on mind ära võlunud Essence Choose Your Glow trio, eriti selle keskmine kuldne toon Major Glow. Super ilusad puudrid ülihea hinnaga. Palett maksab vaid 5.59.

Meigikinnitusspreide osas sai mu maailm äsja segi raputatud, sest avastasin Morphe Continuous Setting Misti, mis on kõige peenemalt pihustav sprei, mida ma oma elus olen proovinud. Täielik wow efekt on selle tootega garanteeritud. Ta pihustab nii peenelt, et vedelikku nahale langemas praktiliselt ei tunne ja kinnitab meigi tõhusalt terveks päevaks. Tavaline mustas pudelis variant on hetkel läbi müüdud, aga sama toode on saadaval Pride Edition erikollektsiooni pakendis hinnaga 18 EUR.


Ripsmetuššidest kasutan praegu Essence Bye Bye Panda Eyes tušši. See on väga hea püsivusega ja ei lähe laiali ka siis, kui märjaks saab. Mul kipuvad silmad kergesti vesistama hakkama, nii et tuši veekindlus saab pidevalt proovile pandud. Bye Bye Panda Eyes pikendavad ja tihendavad omadused on tagasihoidlikud, seega kasutan selle all Artistry alusripsmetušši, et pikendavat-tihendavat efekti suurendada. Essence tuši hind on 3.99 EUR ja Artistry alusripsmetušš maksab 19.91 EUR.


Maikuus on mu elule värvi andnud Morphe Stunning Vibes palett ja eriti palju olen kasutanud selle roosasid ja kuldseid toone. Morphes on endiselt käimas suured soodukad. Stunning Vibes hetkel allahindluses ei ole ja maksab 27 EUR, kuid teisi sooduses olevaid palette näeb SIIN.

Sellised on minu maikuu meigilemmikud. Millised on sinu omad?

No comments:

Post a Comment