Monday, May 25, 2020

Full Face of Essence

Essence on Saksamaal toodetud kosmeetikafirma, kes pakub väga hea kvaliteediga meigitooteid kohati lausa uskumatuna näivalt soodsate hindadega. Olen Essence tooteid palju kasutanud ja nende seast suuri lemmikuid leidnud. Jumestustooteid leidub nii näole, silmadele kui huultele, nii et soovi korral saab nende letist varuda kõik vajaliku, et meigi algusest lõpuni tehtud saaks ja tänases postituses näitangi ette ühe Essence toote igast kategooriast. Osad neist on minu meigikotis juba pikemat aega olnud, teised päris uued tulijad, aga kõik nad on väga hea hinnaga ja teevad tõhusat tööd, nii et kui oled kevadisel meigikoti värskendamise lainel, kuid ei soovi palju kulutada, siis siit postitusest leiad soovitusi, mida Essence toodetest soetada võiks.

Stay All Day jumestuskreem



Stay All Day jumestuskreem on keskmisest tugevama katvusega ja väga hea püsivusega. Pakendil on kirjas, et see peab vastu lausa 16 tundi. Mina ei ole jumestust nii kaua järjest kandnud, nii et 16-tunni väidet seega kinnitada ei saa, kuid 12 on see minul ilusti vastu pidanud küll.

Jumestuskreem jääb nahal matt, katab ja püsib hästi, nii et üks igati väärt toode. Ainus asi, mille koha pealt nuriseda võiks, on väike toonide valik. Seda on saadaval vaid neljas toonis ja kuna tugeva katvusega jumestuskreemid ei anna väga suurt eksimisruumi, siis on paras loterii, et kas  leiad nende seast endale sobiva, või mitte. Mulle tundus, et minu jaoks päris täpselt klappivat tooni nende nelja hulgas ei ole, nii et Essence meeskond saatis mulle kaks erinevat, et saaksin enda jaoks sobiliku tooni ise kokku segada. Paraku ei osanud ma arvestada sellega, et see jumestuskreem oksüdeerub õhu käes, ehk siis muutub nahal toonivõrra tumedamaks. Soft Nude on esmapilgul minu jaoks päris hea toon, kuid peale kandes ta tumeneb pisut, nii et päris täpselt klappima ma seda kahjuks ei saanud.

Essence tooted on saadaval suuremates Selverites ja kui oled Stay All Day jumestuskreemi valides toonide osas kahevahel, siis soovitan valida pigem heledama, sest nahal muutub ta pisut tumedamaks. Hind: 4.29 EUR.


Stay All Day peitekreem



Toon Soft Beige on ilus hele toon, millega saab silmade alla kirkust lisada. Katvus on tal selline keskmine - annab kergelt heledust ja suudab korrigeerida väiksemaid toonierinevusi, kuid tugevamat katmist vajavate kohtade jaoks jääb nõrgaks.

Mina kasutan seda silmade all, et seal olevat tumedust varjata. Kreem püsib hästi ja ei hakka päeva jooksul silmaümbruse kurdudesse kogunema. Jääb ilusa ühtlase kihina ning sulandub nahaga kenasti ühte. Hind: 2.79 EUR.

Crystal Power palett ja Mattifying Compact Powder



Jumestuse kinnitamiseks ja matistamiseks on hea valik Essence kompaktpuuder. Nahatoonis puuder annab pisut lisakatvust ja matistab meigi pikakas ajaks. Puudri hind 3.09 EUR.

Essence põsepunadest on minu lemmikuks saanud Crystal Power paletis olev heledam toon nimega Inner Happiness.  Paletis olev lilla põsepunatoon jääb mulle tumedaks, kuid kasutan seda hoopis lauvärvina. Neid kahte koos kasutades saab lihtsa vaevaga ilusa toon-toonis meigi. Paleti hind: 6.69 EUR.

Matt päikesepuuder



Matt päikesepuuder on mu viimase aja lemmikavastus Essence toodete seast. Puudritoos on suur ja sealt on koheva pintsliga väga mugav toodet võtta. Seda on saadaval kahes toonis ja minule saadeti tumedam, kuid puuder on lihtsalt hajutatav ja lubab end õrnade kihtide kaupa üles ehitada, nii saan seda ka oma heleda jume juures kasutada. Mati puudriga saab teha väga loomulikud modelleeringud. Toon on ilus päikesepruun, mis ei jää näol oranžikas, vaid ilusa päevitunud naha moodi. Väga soojalt soovitan! Teist sama hea hinna-kvaliteedi suhtega päikesepuudrit ei ole olemas. Hind: 3.99 EUR.

Särapuudrid ja lauvärvid



Essencel on üldse väga head särapuudrid, aga minu lemmikuks on saanud see kolmest toonist koosnev Choose your Glow trio. Puudrid hajuvad nahaga ilusti ühte, mitte ei jäta konkreetset triipu ja lasevad end järk-järgult üles ehitada, nii et nendega saab anda nii kerget kuma, kui ka väga efektset highlighti. Minu lemmikud on kergelt roosakas Candlelit Glow ja šampanjakarva Major Glow. Kolmas toon jääb mulle tumedaks, kuid olen seda edukalt kasutanud silmameigis. Super hea palett, mis on iga senti kuhjaga väärt! Hind: 5.59 EUR.

Essence lauvärvidest on minu suured lemmikud My Must Haves toonid. Seda seetõttu, et paleti saad kokku panna ise täpselt nendest värvidest, mida kõige rohkem kasutad. Saad osta tühja lauvärvikarbi ja sinna ise toonid sisse valida. Lauvärvid on mõnusad pehme koostisega puudrid, mis hajuvad imelihtsalt, on tugeva pigmendiga ja püsivad kulumata ning lauvakku kogunemata terve päeva. Ma ei leidnud praegu netist My Must Haves lauvärvide hindu, kuid kui ma õigesti mäletan, siis oli tühi karp kuskil 4 euro ringis ja iga lauvärvitoon natuke üle 1 euro.

Pliiatsid ja lainerid



Vedelad lainerid on üks Essence tõmbenumbritest ja minu lemmikud ongi tulnud just nende valikust. Need pole lihtsalt sellised, mille kohta saab öelda, et head omas hinnaklassis, vaid need kolmeeurosed lainerid on parema püsivuse ja kasutusmugavusega, kui kümme korda kallimad tooted. Minul on hetkel kasutusel nende Super Precise lainer, mis on varustatud hästi hea peenikese pintsliga ja see püsib lihtsalt ülihästi! Ei mingit ohtu, et ta päeva jooksul laiali läheks, või ära hajuks.

Silmapliiatsid on Essencel samuti väga head ja mis kõige toredam - maksavad vähem kui 2 eurot. Minu praegune lemmik on väga tume sinine toon Feel the Eclipse. See on pehme koostisega, nii et laseb end mugavalt peale kanda ja ripsmete vahele hajutada ning püsib laiali minemata seni, kuni õhtul meigi maha võtad.

Kulmude kujundamiseks on Essence toodetest minu lemmikud klassikalised kulmupliiatsid, mida neil on mõnusalt laias värvivalikus, nii et sobiva leiab nii heleblondide kui ronkmustade juustega kasutaja. Kulmupliiatsite kork on varustatud harjakesega, millega saab enne värvima hakkamist kulmukarvad õigesse suunda kammida.

Ripsmetele



Volume Booster on valget värvi alusripsmetušš, tänu millele iga tema peale kantud tušš muutub kohe erakordselt volüümiandvaks. See on hea abimees kui oled ostnud mõne sellise tuši, mille efekt jääb liiga tagasihoidlikuks. See annab juurde nii pikkust kui tihedust ja kui tema peale kanda mõni värviline ripsmetušš, siis aitab see veel ka värvilist tooni erksamana näidata. Igati praktiline toode.  Hind: 3.09 EUR.

Lash Princess annab ripsmetele juurde nii pikkust kui tihedust. Ta püsib hästi ja ei pudise ega määri. Ta kipub ripsmeid kokku kleepima, nii et mulle meeldis ripsmed kohe peale selle tuši kasutamist läbi kammida, et neid üksteisest eraldada.  Hind: 3.79 EUR.

Huultele



Essence huulevärve on mul väga palju, aga tänases postituses tahan ära mainida kaks sellist, mida ma tõesti väga palju kasutanud olen.

Stay 8h Matte vedel huulevärv on mul toonis Date Proof. See on 100% kattev väga hea püsivusega huulevärv, mis elab üle söömise-joomise ja on täiesti puudutuskindel. Ta ei jäta tassi äärtele mingit ranti, ei määri riideid, kui on vaja üle pea midagi seljast ära tõmmata ja on üldse üks erakordselt püsiv toode. Ta ei kuivata huuli ja seda saab kanda mitu päeva jutti ilma, et huultel ebamugav tunne tekiks. Hind: 3.39 EUR.

Perfect Shine huulepulk on pehme ja niisutav nagu huulepalsam, kuid samal ajal katab huuled tugeva värvikihiga, millel on kerge läige. See on mul alati käekotis kaasas, sest on selline ideaalne "sobib-kõigega" värv. Ta ei ole küll sama püsiv kui 8h Matte huulepulk, kuid ta on igas kulumisetapis ilus, nii et samuti üks erakordselt praktiline toode. Hind: 3.78 EUR.

Saigi kogu näole ring peale tehtud. Kas oled Essence toodetest midagi proovinud? Millised on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment