Wednesday, May 13, 2020

Lookfantastic Beauty Box May 2020

Lookfantastic on üks vähestest ülemaailmselt tuntud ilukarpidest, mida saab ilma postikuluta Eestisse tellida. Olin juba tükk aega mõelnud, et võiks ka karbi tellijaks hakata ja nüüd, kui Maikuu karbile oli eriti magus sooduspakkumine, tegingi tellimuse ära.

Lookfantastic box ilmub kord kuus ja sisaldab 6 kvaliteetset ilutoodet. Tore on see, et ei pea põrsast kotis ostma, vaid iga kuu alguses avaldatakse boxi sisu nende kodulehel ja soovi korral saab seda osta ka vaid ühe boxi kaupa. Lihtsalt kui teed tellimuse pikemaks ajaks, siis saad karbi soodsamalt.

Beauty boxide võlu seisneb selles, et maksad karbi eest vaid paarteist eurot, kuid tooteid sisaldab see vähemalt 50 euro eest, enamasti aga palju suurema summa eest. Maikuu toodete väärtus oli kokku näiteks lausa 163 eurot ja kui tellimisel kasutada sooduskoodi ladywrites8, peab karbi eest maksma vaid 9.12 EUR. Hinna sees on ka tasuta transport koduukseni, nii et kui see pole hea diil, siis ma ei tea, mis veel üldse on.

Tänases postituses näitan ette, mis Lookfantasticu selle kuu boxist välja tuli ja räägin oma esmamuljetest.

Maikuu karbi nimi on "Botanical" ja teemaks on looduslik kosmeetika:


Karbike on väga ilusti pakitud ja sealt leiab nii täis- kui minisuuruses tooteid.


Avant päevakreem



See kreem tõstiski maikuu karbi hinna lakke, sest Avant on luksuskosmeetikafirma ja kreemi hinnaks on poes 114.49 EUR. Hüaluroonhappega kreem võitleb kortsude vastu, pakub nahale niisutust ja imendub mõnusalt kiiresti, jätmata näole mingit tuntavat kihti. Mina leidsin enda karbist päevakreemi, aga mõnedes karpides sisaldub hoopis sama firma öökreem - milline täpselt sinu boxi satub, seda valida ei saa, aga kuna mul olid nii päeva- kui öökreem parajasti mõlemad otsa lõppemas, siis ei olnud mul ka kindlat eelistust.

See kreem oligi põhjuseks, miks ma boxi üldse tellisin, sest tahtsin teada, kas nii kallis niisutaja on kuidagi parem kui teised. Olen seda praeguseks jõudnud kolm korda kasutada ja ausaltöeldes tundub see kreem mulle täiesti... tavaline... Sellise hinnalipikuga tootelt oleksin oodanud midagi erilist. Siiani on kõige kallimad kreemid, mida ma proovinud olen, olnud Charlotte Tilbury Magic Cream ja  Filorga Time Filler ning need mõlemad tõmbasid naha kuidagi eriti pringiks ja juba peale esimest kasutamist oli nendega aru saada, et nad toimivad tõhusamalt kui teised tooted. Avant kreemiga sellist kohest wow efekti ei tekkinud.

Lisaks on kuidagi mage, et 114 eurot maksev kreem on täiesti suvalises pigistatavas plastiktuubis. Üldiselt on kallimad kreemid ikka kas klaaspurgis, või pumbaga pudelis ja näevad juba kaugelt vaadates luksuslikud ja edevad välja. See plastiktuub ei jää millegi poolest silma. Nii et olgugi, et kreem on täitsa okei, siis nii kõrge hinnaga tootelt oleksin oodanud midagi enamat.

Korres probiootikumidega näomask



Probiootikumid on nahahoolduses hüaluroonhappe kõrval mu lemmikkomponent, nii et selle maski proovimise eel olin põnevil. Ei pidanud pettuma - mask jättis naha väga pehmeks ja mõnusalt niisutatuks. Karbis on minisuuruses toode, millest jätkub kaheks maskitamiseks. Ma pole Korres brändist varem kuulnudki, aga esmamulje on peale selle maski kasutamist igatahes väga positiivne. Hind: 10.76 EUR.

Balance Me näosprei



Sprei on samuti minisuuruses ja sisaldab 20 ml toodet. Seda võib pihustada puhtale nahale tooniku asemel, või jumestuse peale, et aidata meigikihtidel paremini üksteise sisse sulada ja kaotada selle puudriline välimus. Sprei pihustab välja väga hea ühtlase pilvekese, mis ei jäta näole märgi täppe. Hästi mõnus toode, mida oleks mõnest tuleviku boxist hea meel ka täissuuruses leida. Nahk näeb seda kasutades hästi prink ja niisutatud välja. Meigi peal kasutades jäi nägu veidi läikima, aga kui sprei oli täielikult kuivanud, kandsin peale veel ühe puudrikihi ja jumestus püsis siis väga hästi ning oli kenasti matt, nii et ei vajanud päeva jooksul enam ühtegi kohendamist. Hind: 11.45 EUR.

Eyeko kulmugeel



Reisisuuruses kulmugeel sisaldab 4 ml toodet, millest jätkub ilmselt väga pikaks ajaks. Kulmugeelide puhul olen sageli mõelnud, et miks neid nii suurtes tuubides tehakse, sest korraga kulub seda ju imevähe ja mul kipuvad nad ära kuivama, või imelikult lõhnama hakkama, nii et päris lõpuni kasutada olengi saanud vaid ühe. Nii et minu meelest võikski 4 ml olla kulmugeeli standardsuurus - selle jõuab kenasti lõpuni kasutada, nii et see ära ei kuiva või halvaks ei lähe.


Geel on ilusat külma pruuni värvi ja keskmise tumedusega, nii et peaks sobima enamustele inimestele. Tal on väga mugava suurusega harjake, millega saab toodet täpselt peale kanda. Mina olen rohkem läbipaistvate kulmugeelide fänn, sest mulle meeldib kulmud kõigepealt pliiatsi või puudriga ära täita ja geeli kasutada vaid kulmukarvade omale kohale fikseerimiseks. Aga kellele ema, kellele tütar - ilmselt on just palju neid, kes toonitud geele eelistavad. Hoiab kulmukarvad terve päeva omal kohal, nii et igati asjalik toode. Hind: 11.45 EUR.

Dr. Lipp tooniv huulepalsam



Maikuu boxis on palju minisuuruses tooteid ilmselt seetõttu, et Avant kreem oli nii kallis ja ülejäänud asjad prooviti siis karpi odavamad panna. Ka Dr. Lipp palsam on minisuuruses. See on läbipaistev huuleläige, mis on üliniisutav ja töötab kui huulepalsam. Ta sisaldab toimeaineid, mis huulte loomulikku värvi intensiivistavad, nii et muudab huuled pisut roosakamaks. Nii läige kui niisutatud tunne püsivad pikka aega ning ta muudab huulte pinna hästi siledaks ja ilusaks. Hind: 3.43 EUR.

MAGN!TONE London meigieemalduslapp



Meigieemalduslappe olen tahtnud juba varemgi proovida, aga siiani pole ostuni jõudnud, sest olen ikka olnud kahtleval seisukohal, et kas see imeasi töötab, või on selle ostmine mahavisatud raha. Sageli ei võta ju silmameigieemaldajagi veekindlat ripsmetušši korralikult maha - kuidas siis üks tavaline lapike ilma igasuguse meigieemaldustooteta peaks seda suutma? Igatahes oli hea meel ilukarbist seda toodet leida, et lõpuks oma uudishimu rahuldada.

See meigieemalduslapp oli minu jaoks ilukarbi suurim üllataja. Ta töötab tõesti tõhusalt. Lapp tuleb sooja veega märjaks teha ning ta võtab maha kogu meigi ning saab jagu ka näiteks veekindlast ripsmetušist ja lainerist. Seda ilma igasugust meigieemaldustoodet kasutamata. Täiesti hämmastav. Karbil on kirjas, et ta kannatab välja vähemalt 1000 masinpesu, aga ma pesin ta peale kasutamist tavalise vee ja seebiga käsitsi puhtaks ja masinpesu polnud vajagi.

Tavaliselt käib mu õhtune näopuhastus nii, et kõigepealt eemaldan silmameigi silmameigieemaldajaga, siis pesen näo mõne näopesuvahendiga ja lõpuks käin naha veel mitsellaarveega üle. Seda lappi kasutades saab kaks esimest sammu ära jätta ja silmameigieemaldaja ning näopesuvahu edaspidi ostmata jätta. Mitsellaarvett kasutaksin järelpuhastuseks ikka edasi, sest näo äärtesse või kaelale võib peale pesu ikka mingeid meigijääke jääda, aga kui kolmest kaks vahendit tänu sellele lapile ostmata jääb, siis on kokkuhoid ikkagi päris korralik. Kasutan olemasolevad meigieemaldusvahendid lõpuni ja uusi enam ei osta, vaid hakkangi MAGN!TONE lapiga jumestust eemaldama. Väga meeldib! Hind: 11.43 EUR.

Mina olen oma ilukarbiga igatahes väga rahul ja ootan põnevusega, mis järgmiste kuude karpides sisaldub. Maikuu karpi saab praegu veel tellida ja kui kasutad ostmisel sooduskoodi ladywrites8, siis on boxi hinnaks vaid 8£. (Tavahind on üheks kuuks tellides muidu 15£.)

Lookfantastic ilukarbi hinnad eurodes on järgmised:

1 kuuks tellides 16.96 EUR.
3 kuuks tellides 16.40 EUR.
6 kuuks tellides 15.55 EUR
12 kuuks tellides 14.17 EUR

Mina tegin praegu tellimuse pooleks aastaks ja siis vaatan, kas tuleb soov pikendada või mitte.

Kas oled mõnda ilukarpi tellinud? Millised on sinu muljed?



No comments:

Post a Comment