Thursday, April 9, 2020

Isabella's Clearly

Isabella's Clearly on kodumaine looduskosmeetikatootja, kelle valikust leiab tooteid nii juustele, näole kui kehale. Tooted on 100% looduslikud ja vabad igasugustest kahjulikest lisaainetest. Minu tutvus Isabella's Clearlyga algas juba mitu aastat tagasi, kui kasutasin nende hästi mõnusat silmaümbrusõli, mis sai mu suureks lemmikuks ja on üks parima hinna-kvaliteedi suhtega silmaümbrustooteid, mida üldse kunagi proovinud olen.

Paar kuud tagasi saatis Isabella's Clearly meeskond mulle katsetamiseks mõned uued tooted. Olen nendega nüüdseks põhjalikult tutvuda jõudnud ja paras aega teilegi muljetest rääkida.

Kehaõli VEEN väsinud jalgadele



VEEN kehaõlisse on lisatud erinevaid eeterlikke õlisid ja see kokteil on mõeldud väsinud jalgadele, sest ta elavdab vereringet, leevendab liigese- ja lihasevalu ning samuti saab temast abi veenilaiendite korral. Minul tekkis viimase raseduse ajal ühele jalale purunenud kapillaaridest "ämblikuvõrk" ja seda ma VEEN õliga tohterdada püüdsingi.

Tulemused hakkasid paistma peale seda, kui olin kuu aega järjest õli kasutanud ja pudelist umbes kolm neljandikku õli igal õhtul probleemsele piirkonnale määrinud. Päris ära see ämblikuvõrk ei kadunud, kuid mahenes tunduvalt. Õli on kiire imendumisega ja tal on meeldiv tummine ravimtaimede lõhn, milles kõige äratuntavamad noodid on kadakas ja eukalüpt. See lõhn mõjub rahustavalt ja uinutavalt, nii et õhtul kasutamiseks väga mõnus. Hind: 18 EUR.

Juukseõli SILE



Juukseõlisid on Isabella's Clearlyl erinevate otstarvete jaoks - juuksekasvu ergutav, kõõmavastane, silendav ja lokke niisutav. Mina sain järgi proovida juukseid siluva õli nimega SILE ja juuksekasvu ergutava õli PIKK. SILE on kokku segatud mandli-, viinamarjaseemne- ja kastoorõlist, millele on lisatud erinevaid eetrlikke õlisid. Ta annab juustele intensiivse läike, muudab nad pehmeks ja taltsutab kahustust. Mul on keskmise pikkuse ja tihedusega peenekarvalised juuksed, mis enamasti õlidest väga lugu peavad, kuid Isabella's Clearly õlid jäid minu jaoks liiga rammusaks. Isegi siis, kui kandsin niisketele juustele vaid ühe väikese pumbatäie õli, jäid juukseotsad pärast raskeks ja näisid rasvased. Saan neid õlisid kasutada vaid siis, kui juuksed peale pesu difuuseriga lokki kuivatan - siis ei jää õlisus juustes näha. Kui föönitan juuksed sirgeks, siis jäävad juukseotsad pulka hoidma nagu oleksid rasused. Õnneks raisku need õlid mul siiski ei lähe, sest mu tihedate lokkis juustega tütrele sobivad nad väga hästi ja tema saab nii SILE kui PIKK õli muretult isegi 2 pumbatäit niisketesse juusteotstesse masseerida ja see annab juustele ilusa läike, pehmuse ja lihtsustab kammimist. Hind: 14 EUR.

Juukseõli PIKK



PIKK juukseõli põhikomponentideks on argaania-, jojoba-, kastoor- ja seesamiõli, millele on lisatud mitmeid erinevaid eeterlikke õlisid, mis annavad talle üsna tugeva ravimtaimede lõhna. Mulle meenutab see natuke vietnami salvi lõhna, aga ta ei ole nii tugev ja ei jää juustesse pikalt püsima. Ka PIKK õli jäi minu jaoks peale pesu kasutades liiga rammusaks ja ka üks pumbatäis tegi juukseotsad rasvaseks, nii et kasutasin hoopis seda nippi, et kandsin teda juustesse enne pesu. (Kasutusjuhend soovitab, et võib õli 10-15 minutit enne pesu juustesse kanda ja peale mõjuaja möödumist tavapäraselt pea puhtaks pesta.)

Ka selle õli andsin tütrele kasutamiseks, kelle paksudele lokkidele ta märksa paremini sobib kui mulle. Hind: 14 EUR.

Isabella's Clearly tooted on müügil erinevates veebipoodides, näiteks Ilutooted.ee, Tradehouse ja https://www.sahver.ee/.

Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment