Tuesday, March 31, 2020

Põhi Peal!

Üks kuu jälle mööda läinud ning aeg anda oma lõplik hinnang vahepeal otsa saanud toodete kohta. Märtsis kasutasin lõpuni sellised kosmeetikavahendid:


Artdeco color booster huulepalsam - Suur-suur lemmik! Mul on neid lausa kolme tooni - roosa, nude ja punane. Kõige rohkem kasutasin tooni Boosting Pink, mis mul ka esimesena otsa lõppes. Pulgas on ta läbipaistev palsam, kuid huultele kantuna reageerib ta naha pHga, mille tulemuseks tekib ilus roosa toon, mis on tooniva palsami kohta väga tugev ning tänu sellele, et enamus tootest imendub huulte sisse, ka väga pika püsivusega. Niisutab sügavuti ja annab ilusa värvi. Väga meeldis! Hind: 11.90 EUR.

Jowae näokoorija - Väga mõnusa tugevusega koorija, mis teeb oma tööd tõhusalt, kuid ei kraabi liialt. Osakesed ei sula ära ja saab koorida täpselt nii kaua kui viitsimist on. Nahk jääb peale selle kasutamist niisutatud ja ei kisu. Väga meeldis! Hind: 14.61 EUR.

The Body Shop kummeli puhastusvõi - Üks lemmikumaid tooteid meigi eemaldamiseks läbi aegade! Olen seda ostnud mitu korda ja uus purgike juba kapis ootamas ka. Rasvane või sulatab õrnalt lahti ka kõige tugevama meigi nii näolt kui huultelt, sealhulgas näiteks ka kauapüsivad vedelad huulevärvid. Tal ei ole mingit keemilist maitset, seega on temaga huulemeigi eemaldamine väga mõnus. Nahk jääb peale selle kasutamist hästi niisutatud ja puhas. Super toode! Hind: 17.50 EUR.

Joik trimmiv tselluliidivastane õli - Joik õli on kiiresti imenduv ja ülihea kohvilõhnaga. Ta ei paku sama sügavat niisutust kui teised kehaõlid ja tema toimet võiks pigem võrrelda kerge ihupiimaga. Mingit tselluliidivastast või trimmivat toimet ma seda kasutades ei märganud. Pudelikesest jätkus umbes kuuks ajaks ja lugesin pakendilt, et parima tulemuse saamiseks kasutada õli kuurina nelja kuu vältel. Kui esimese pudeli järel mingit efekti näha ei olnud, siis ei ole mul küll mingit tahtmist seda veel 3 pudelit osta, et äkki siis hakkab mõjuma. Nii et mulle see õli ei meeldinud ja rohkem kindlasti ei osta. Hind: 18.75 EUR.

Dr. Bronner's "imeseep" - Dr Bronner's orgaanilisel vedelseebil on 18 kasutusvõimalust. Sellega võib end pesta pealaest jalatallani ja kasutada kodu koristamisel üldpuhastusvahendina. Mina olen leidnud temas asendamatu abilise meigipintslite ja -švammide pesemisel. Ta suudab ka kohevatest pintslitest kõik meigijäägid kätte saada ja švammidest jumestuskreemi välja pesta. Olen seda lõpuni kasutanud juba lugematu hulk pudeleid ja kindlasti ostan veel. Sel korral oli mul tsitruselõhnaline variant, aga erinevaid lõhnu on Dr. Bronner'si valikus palju. Hind: 3.90 EUR.

Biotulin Daynite 24 kreem - Tõhusalt niisutav kortsudevastane näokreem, mida tootetutvustuses kutsutakse "looduslikuks botoxiks". Väga mõnus toode, mis sobib kasutamiseks nii öö- kui päevakreemina. Mingit botoxiefekti ma seda kasutades tähele ei pannud, aga kreem oli tõhus niisutaja ja meeldis väga. Hind: 71. 95 EUR.

Jowae mitsellaarvaht  - Jowae mitsellaarvesi kuulub mu suurte lemmikute hulka, seega olin nende mitsellaarvahu kasutamise eel põnevil ning ootused olid kõrgel. Kahjuks ei ole see sama tõhus meigieemaldaja kui Jowae klassikaline mitsellaarvesi. Silmameigi eemaldamisega jäi ta hätta, nii et kasutasin vahu ära näo järelpuhastuseks, peale seda, kui olin mõne pestava vahendiga jumestuse maha pesnud. Kui uuesti ostmiseks läheb, siis eelistan kindlasti Jowae mitsellaarvett, mis võtab maha ka veekindla silmameigi, näojumestusest rääkimata. Hind: 14.61 EUR.

Ingli Pai näovesi tundlikule või aknega nahale - Ostsin selle tegelikult oma teismelisele tütrele, sest näovesi on läbinisti loodusliku koostisega ja nime järgi tundus, et võiks sobida teismelise naha hoolduseks. Kahjuks ei teinud see mitte midagi. Ei saanud aru, et ta oleks kuidagi vistrike või liigse rasususe vastu võidelnud. Pudel oli ka hästi ebamugav - suur suue, mis oli täiesti avatud, nii et pidevalt kippus liiga palju vedelikku korraga välja tulema, mis vati üle ujutas. Ei meeldinud. Hind: 3.80 EUR.

Mossa Derma+ rahustav näoseerum  - Hästi hea marjalõhnaga seerum on kreemi kujul ja pakub nahale tõhusat niisutust, on rahustava ja vananemisvastase toimega. Läbinisti looduslik toode, millel on mainekas Ecocert sertifikaat. Meeldis! Hind: 14.99 EUR.

Isodent hambakaitsete puhastusvedelik  - Mul olid täiskasvanuna breketid ja pean nüüd elu lõpuni kasutama öiseid hambakapesid, et hambad omal kohal püsiksid. Olen kapesid kandnud juba 4 aastat ja need ei läinud enam päris puhtaks. Isodent vedelik on aga väga tõhus puhastaja - juba peale ühte kasutuskorda nägid kaped välja nagu uued! Väga meeldib ja jään seda kindlasti püsivalt kasutama! Hind: 6 EUR.

Essence #instaperfect jumestuskreem - Hästi mõnus jumestuskreem, mis jäi nahale üliõhukse mugava kihina, andis keskmise katvuse ja püsis hästi terve päeva. Toon 30 jäi mulle pisut heledaks, nii et segasin teda tumedamate jumestuskreemidega kokku. Maksab vaid 5 euro ringis, nii et suurepärase hinna-kvaliteedi suhtega toode.

Sellised kosmeetikavahendid said siis lõpuni kasutatud märtsikuus. Kas oled midagi neist proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment