Saturday, February 29, 2020

Põhi Peal!

Veebruar tuhises mööda nii, et ei saanud arugi ja aeg vahepeal otsa saanud tooted üle vaadata ning nende kohta oma lõplik hinnang kirja panna. Viimase kuu aja jooksul kasutasin lõpuni sellised kosmeetikavahendid:


Essence Fresh & Fit jumestuskreem - See on parim jumestuskreem, mida ma Essence omadest proovinud olen. Jättis keskmise katvuse ja ilusa loomuliku tulemuse. Püsis väga hästi ning tundus nahal mõnus ja kerge. Tundub, et see on tootmisest maha võetud, sest viimasel ajal seda Essence lettidel enam kohanud ei ole ja sellest on kole kahju, sest ma ei teagi ühtegi teist sama soodsasse hinnaklassi jäävat jumestuskreemi, mis nii head tööd teeb. Maksis umbes 5 euro ringis. Kui kuskil seda veel saadaval on, siis soovitan soojalt!

Urban Decay All Nighter meigikinnitussprei - Tõeliselt tõhus toode, mis kinnitas jumestuse terveks päevaks ja aitas meigitoodetel paremini üksteise sisse sulada. Meeldis väga, kuid krõbeda hinna tõttu uuesti ei ostaks - sama head tööd tegevaid spreisid leiab ka poole odavamalt. Mul oli minisuuruses pudel, mille hinnaks oli 15.49 EUR. Täissuuruses sprei maksab 35.99.

Inshape Beach Texture spray - Väga hea soolasprei, mis aitab juustes lokki välja tuua ning annab ilusad merineitsilained. Pihusti on tal ülihea ja laseb vedeliku välja laia ühtlase vihmana. Toode ei jää juustes tunda, ei muuda kiharaid kuivaks ega krõbisevaks ja soovi korral saab juuksed ilma suurema tutistamiseta jälle lahti kammida. Väga meeldis! Hind: 15.90 EUR.

Tigi Bed Head Recovery šampoon ja palsam - Tigi taastavad hooldustooted kaotasid juuste kahususe ning muutsid nad kergelt kammitavaks. Soodsa hinnaga salongisuuruses komplektist jätkus pikaks ajaks. Mind häiris see, et nende lõhn püsis juustes väga kaua. Lõhn iseenesest ei ole halb, aga seda kasutades oli selline tunne, et ta on ka parfüümi eest. Nii et kauapüsiva lõhna tõttu seda komplekti uuesti ei ostaks. Neid suuri komplekte on saadaval erinevatele juuksetüüpidele ja alati on kuskil mõni soodukas käimas. Recovery komplekti ma hetkel soodushinnaga ei leidnud, aga näiteks sama sarja kohevustandev duo on hetkel Lovertes 19.95 EUR.

BioNike silmaümbrusseerum - BioNike Xage sarjast olen kasutanud erinevaid kreeme ja kõik on mulle väga hästi meeldinud ja sobinud. Erand ei olnud ka nende silmakreem, mis niisutab, aitab vähendada kortse ja silmade ümbrust tumedust. Apotheka Beautys on see hetkel kliendikaardiga 25% soodsam ja maksab 22.60 EUR.

Beauty Blender - Seda meigišvammi olen ostnud lugematu hulk kordi ja kindlasti ostan tulevikus veel. Kannab jumestuskreemi nahale väga ilusa ühtlase ja kauapüsiva kihina. Krõbe hind võib algul ära ehmatada, aga ta peab palju kauem vastu kui odavad švammid, nii et lõppkokkuvõttes ei ole vahet, kas osta iga kuu uus 5eurone meigikäsn, või 3-4 kuu tagant Beauty Blender. Hind: 18.90 EUR.

Artistry kulmupumat - Selle kulmuvärvi abiga on valminud mu elu kõige ilusamad kulmumeigid, aga paraku ka kõige piinlikumad Angry Birdsi kulmud. Ta on ülimalt pigmenteeritud ja seetõttu on kiiruga meiki tehes oht üle pingutada ja liiga tumedaks kätte minna. Nii et peale paari ebaõnnestunud kurikulmu päeva kasutasin seda ainult siis, kui oli aega rahulikult ja mõnuga meiki teha. See pumat kuulus Artistry pariisiteemalise erikollektsiooni hulka ja tundub, et praeguseks on ta läbi müüdud, sest kodukalt seda enam ei leia. Hind: 22 EUR.

Vita Liberata päikesepuuder - Toon Sunkissed on heledale nahale ideaalne modelleerimistoon. Puuder on matt ja ilusa loomuliku päevituse värvi pruun, nii et lubab teha väga loomulikuna näivad varjutused. Tootekirjeldus ütleb, et tal on ka isepruunistavad omadused ja igapäevasel kasutamisel annab ta nahale püsivalt jumet, kuid mina seda efekti tähele ei pannud. Näol kasutasin seda ju jumestuskreemi peal, nii et ta ei puutunudki naha vastu, kuid kaelale ja dekolteele panin seda alati puhtale nahale ja sealgi ei märganud ma mingit püsiva jume tekkimist. Aga kuna ma kasutasingi seda modelleerimispuudrina meiki tehes, siis ausaltöelda ei tundud ma isepruunistavast omadusest ka puudust, nii et meeldis väga!  Hind: 34.90 EUR.

Tilk Detox Me turbamask - Ma olen suur turbamaskide fänn ja proovinud väga palju erinevaid, kuid uus Detox Me mask sai mu kõigi aegade lemmikuks! Turbamaski tehes tuleb jälgida, et see oleks nahal kogu aeg niiske, nii et teisi maske pean alati mõjuaja jooksul pealtpoolt niisutama. Tilk on oma maski sisse aga lisanud erinevaid õlisid ning maski kuidagi eriti kreemiseks ja vahuliseks teinud, nii et see ei kuiva näol ära ja on lihtsalt super mõnus! Lihtsam maha pesta ka kui teisi turbamaske. Suur-suur lemmik!  Hind: 18.99 EUR.

Eucerin mitsellaarvesi - Mõnus klassikaline mitsellaarvesi, mis võttis meigijäägid nahalt kenasti maha ja jättis näole täiesti puhta tunde. Mõeldud tundlikule nahale - ei lõhna, ei kleepu, ei kuivata. Meeldis! Hetkel Apothekas soodushinnaga 12.20 EUR.

Sellised tooted said siis otsa veebruarikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment