Monday, February 10, 2020

Catrice kevad/suvi 2020

Catrice on taskukohase hinnaga meigisari, mille tooted on müügil suuremates Selverites. Uued kollektsioonid tulevad neil välja kaks korda aastas ja olen iga kord uudistoodete hulgast mõned põrutavalt head uued lemmikud leidnud, mille puhul ei suuda kuidagi uskuda, et nad vaid viie euro ringis maksavad. Catrice meeskond saatis mulle paki 2020 aasta kevadsuvise kollektsiooni toodetega ja ka sel korral leidsin nende hulgast mitmeid superlemmikuid.


Niisutav seerum



Catrice on spetsialiseerunud meigitoodetele, kuid uuest kollektsioonist leiab ka ühe nahahooldustoote, nimelt nahka niisutava ja täitva hüaluroonhappega seerumi. Läbipaistev lõhnatu geel imendub kiiresti, annab nahale kiire niiskusesüsti ja valmistab näo jumestuse pealekandmiseks ette. Ma olen harjunud peale seerumi kasutamist veel ka nägu kreemitama, kuid selle seerumiga ei saanud oma tavapärast nahahooldusrutiini teha, sest kreem ei tahtnud selle peal imenduda ja hakkas maha rulluma. Nii et seetõttu Catrice seerum minu lemmikuks ei saanud. Hind: 6.19 EUR.

Punetusvastane meigialuskreem



Rohelist värvi praimer on mõeldud punast tooni tasakaalustama. Seda kantakse punetavatele näopiirkondadele enne jumestuskreemi ja lisaks värvikorrektuuri tegemisele pakub kanepiõli sisaldusega kreem nahale veel ka niisutust ja silendamist. Roheline toon on piisavalt õrn, et ka kergema katvusega jumestuskreem suudab ta pärast kenasti ära katta. Praimer muudab nahapinna siledaks, poorid vähem märgatavaks ja jumestuskreem jääb selle peal eriti ilus ning ühtlane.

Paraku ei saa ma seda igapäevaselt kasutada, sest toode kipub poore ummistama ja punne tekitama. Kui kasutan seda 1-2 korda nädalas, siis on kõik korras, aga pikemalt järjest kasutades olid vistrikud platsis. Hind: 4.69 EUR.

Instant Awake peitepulk



Instant Awake peitepulk on uue kollektsiooni toodete seast üks mu lemmikuid! Ta jääb nahale väga õhukese ja märkamatu kihina, kuid suudab silmade aluse tumeduse ometi väga edukalt ära peita. Püsib ka ülihästi ning ei hakka päeva jooksul miimikakurdudesse kogunema. Sobib hästi ka lauvärvide praimeriks. Saadaval 3 tooni ja mina sain endale keskmise tumeduse nr 005, mis on piisavalt hele, et silmade alla kirkust lisada. Väga-väga meeldib!!! Hind: 5.19 EUR.

5 in 1 kinnituspuuder




Valget värvi kompaktpuuder on mõeldud meigi kinnitamiseks ja matistamiseks. Ta on veekindel ning sisaldab SPF 10 päikesekaitset. Puuder muudab näo toonivõrra heledamaks ja kuna ma olen talvel niikuinii väga kahvatu jumega, siis mulle ei sobi, sest teeb mind lausa kummituslikult kahkjaks. Jumestuse kinnitas ta hästi ja matt tulemus püsib umbes pool päeva. Hind: 5.19 EUR.

Pro Next-Gen nudes lauvärvipalett



Uue kollektsiooni lauvärvipalettide disainiga on Catrice eriti vaeva näinud ja need näevad mõlemad väga ahvatlevad välja. Mina sain endale nude variandi, aga saadaval on ka punakamate-oranžikamate toonidega palett.

Nude paletis on lisaks tavapärastele beežikatele-pruunikatele toonidele veel ka väga mõnus valik roosasid ja lillasid värve, mis jäävad jumestuses lihtsalt imeilusad.



Next-Gen Nudes paletis on 14 lauvärvi. Kõik nad on tugeva pigmendiga ning enamus ka lihtsalt hajutatavad. Kahe tumepruuni tooniga oli vaja kauem vaeva näha, sest nad on väga pigmenteeritud ja kippusid end kohe laugude külge kinni naksama, nii et pehmeks hajutamiseks tuli võtta aega. Lauvärvidel on suurepärane püsivus ja nad püsivad hajumata ning lauvakku kogunemata terve pika päeva. Hind: 10.49 EUR.

Brush Ink Tattoo veekindel lainer



See lainer on uue kollektsiooni toodete hulgast mu suurim lemmik. Julgen isegi öelda, et see on parim lainer, mida ma kunagi proovinud olen. See püsib minu silmadel isegi paremini kui näiteks Kat Von D ülikiidetud Tattoo Liner, mis on ikka väga kõva sõna. Ta on mugava ja täpse viltotsikuga ja sellega on väga lihtne soovitud kujuga lainerijoont tõmmata. Enamasti hakkavad mul lainerid silma sisenurgast jooksma, nii et olen juba harjunud lainerijoone paar millimeetrit enne lõppu ära lõpetama. See lainer püsib omal kohal ka siis, kui märjaks saab. Täiesti super toode! Hind: 5.19 EUR.

Lashes to Kill ripsmetušš



Ripsmetušš annab juurde nii pikkust kui tihedust. Ta kipub ripsmeid pisut kokku kleepima, nii et ei jäta väga puhast ja korralikku ripsmekaart, vaid tulemus jääb pigem selline natuke sasine ja mässumeelne. Püsib hästi - ei määri ega pudise. Hind: 4.19 EUR.


Hemp & Mint Glow huulepalsam





Roheline huulepalsam muutub huultel roosaks, annab kerge läike ja paneb huuled piparmündiselt õhetama. Niisutatud tulemus püsib pikalt ja värv läheb hästi huulte sisse, nii et võib rahulikult ka süüa-juua ja värv ei kao kuskile. Üks kindel lemmik uue kollektsiooni toodete hulgast! Hind: 5.19 EUR.

Extreme Lip Booster



Extreme Lip Booster on läbipaistev läige, mis paneb huuled üsna tugevalt tulitama. Toode sisaldab tšilliekstrakti ja tõesti on peale selle kasutamist tunne nagu oleks väga vürtsikat toitu söönud. Tootekirjeldus lubab, et läige muudab huuled lopsakamaks, aga mina seda efekti kahjuks tähele ei pannud. Ta annab küll kena ja üsna kauapüsiva läike ning muudab huulte pinna siledamaks, kuid huulte suurus seda kasutades ei muutu. Hind: 4.19 EUR.

Küünelakid



Catrice lakke olen proovinud mitmeid ja enamasti on nad mulle väga meeldinud - soodne hind, lai värvide valik ja mõnusalt kiirelt kuivav koostis. See uus lakk nimega 95 mulle aga eriti ei meeldinud - korraliku katvuse jaoks vajab ta lausa kolme kihti, sest muidu kipub triibuline jääma. Ja kellel on viitsimist kolme lakikihti peale kanda? Nii et selle laki katvate omadustega ma rahule ei jäänud. Hind: 2.89 EUR.

Natural aluslakk on mõeldud värviliste lakkide all kasutamiseks, et lakid siledama kihina peale jääks ja et värviliste lakkide pigment küüneplaati ei määriks. Neutral aluslakist on püütud välja võtta kõik ebavajalikud koostisosad, nii et see koosnebki vaid kolmest komponendist. Ta kuivab pisut aeglasemalt kui teised läbipaistvad lakid, aga lõhnab jälle vähem, nii et uuel koostisel on nii plusse kui miinuseid. Hind: 3.59 EUR.

Catrice kevadsuvisest kollektsioonist said mu erilisteks lemmikuteks Brush Ink Tattoo lainer, Instant Awake peitepulk ja Hemp & Mint huulepalsam. Loodetavasti jäävad nad kõik ka Catrice püsivaliku hulka, sest nii hea hinna-kvaliteedi suhtega tooteid kui need kolm, kohtab harva.

Kas oled Catrice valikust midagi proovinud? Millised on sinu muljed?


No comments:

Post a Comment