Friday, January 3, 2020

Peitekreemide tuleproov

2019 aasta kasvatas tublisti mu peitekreemide kollektsiooni ja proovisin järgi mõned kõige populaarsemad peitekreemid maailmas. Tarte Shape Tape oli kosmeetikaturul tõeline suunanäitaja, mis seadis peitekreemide katvuse ja püsivuse osas täiesti uue standardi, milleni teised ei suutnud pikka aega jõuda. Viimastel aastatel on aga ka teised tootjad Shape Tape-i saladusele jälile jõudnud ning tugeva katvusega ülipüsivad peitekreeme tekib turule üha juurde. Mina ostsin endale eelmise aasta jooksul kolm kõige kiidetumat - Tarte "Shape Tape", Jouer "Essential High Coverage Liquid Concealer" ja Jeffree Star "Magic Star".

Tänases postituses kõigist neist juttu tulebki.


Jaffree Star "Magic Star"



Magic Star oli esimene täiskatvusega "high end" peitekreem, mille ma endale soetasin ja seetõttu ei osanud ma tooni valides arvestada kui tugev ta katvus on. Siiamaani olin ikka valinud kõige heledama saadaolevatest toonidest, sest alati hajus toode ju nahal heledamaks, nii et ka Magic Stari tooni valides mõtlesin, et pigem võtan pisut heledama. Saada on neid tervelt 33 erineva tumeduse ja alatooniga varianti. Oleksin tahtnud tooni C5, mis on heledale neutraalse alatooniga nahale mõeldud, aga see oli parajasti otsas, nii et võtsin siis C2 (väga heledale neutraalse alatooniga nahale), mis jääb nahal ikka väga kirgas ja saan seda kasutada vaid siis, kui plaanis nägu tugevalt modelleerida on.

Kõik kolm tänases postituses mainitud peitekreemi on väga hea katvusega, aga Jeffree Stari oma on teistest pisut läbikumavam ja jääb katvuse poolest Jouerile ja Tartele veidi alla. Püsivuse osas on kõik võrdsed ja kui olen nad puudriga kinnitanud, siis päeva jooksul mingit hajumist või silmaümbruse joonekestesse liikumist ei toimu ühelgi. Hind: 24 EUR.

Jouer Essential High Coverage Liquid Concealer



Jouer peitekreem on saanud mu suurimaks lemmikuks. Katvuselt on nad Shape Tapega võrdsed, aga Jouer jääb nahale kuidagi loomulikuma ja märkamatuma kihina. Silmade alune tumedus on täielikult kadunud, kuid mingit märgatavat meigikihti näha ei ole. Lihtsalt täiuslik! Saada on neid 25 tooni ja ostsin tooni Wheat, mis on minu nahatooniga täpne klapp, aga järgmisena valiksin pisut heledama tooni Lace, et silmade alla kirkust lisada. Suur rõõm on ka see, et mu lemmik peitekreem on neist kolmest kõige soodsam. Hind: 20.75 EUR.

Tarte Shape Tape



See peitekreem lisandus mu meigikollektsiooni alles paari nädala eest, sest tahtsin väga omal nahal järgi proovida, milline see täiskatvate peitekreemide ema siis ikkagi on. Valisin välja tooni Fair Neutral, mis on minu nahatoonist pisut heledam, annab silmade alla kenasti kirkust, aga ei ole liiga kiiskavalt hele. Shape Tape meeldib mulle väga, aga kuna ta jääb nahale pisut paksema kihina kui Jouer, siis paigutub ta mu lemmikute nimekirjas teisele kohale. Kasutan ta muidugi rõõmuga lõpuni, sest tegu on suurepärase tootega, aga kui uuesti ostmiseks läheb, siis valin Joueri. Hind: 27.95 EUR.

Toonid nahal:


Kõik kolm peitekreemi on väga head ja ma ei kahetse mitte ühegi ostu, aga kui peaksin nad pingeritta panema, siis esimesele kohale paigutub Jouer, teisele Tarte ja kolmanda koha saab Jeffree Star.

Milline on sinu lemmik peitekreem? Kas oled neist kolmest midagi proovinud?

No comments:

Post a Comment