Thursday, January 9, 2020

Mizon nahahooldustooted

Korea kosmeetikatööstus paistab silma oma innovatiivsusega. Paljud uued nahahooldus- ja meigitrendid ongi sealt pärit ja saanud nüüd ka Euroopa naiste igapäevaste ilurutiinide osaks. Minu erilisteks lemmikuteks on siiani proovitutest olnud Korea maskid ja seerumid. Rosalind e-poest jõudis minuni pakk Mizon sarja uudistoodetega ja tänases postituses nendest juttu tulebki.

Skin Energy kollageeniseerum




Kollageeni süntees nahas aeglustub peale 25. eluaastat hüppeliselt ja seega võiks hakata seda juurde manustama juba enne märgatavate kortsude tekkimist kas siis suu kaudu sisse võttes või nahale määrides. Alati on ju parem ennetada, kui pärast probleeme lahendada. Mizoni seerum sisaldab 90% merekollageeni ning abiainetena veel vaarika-, mägiarnika-, puju-, raudrohu-, kase- ja papaiaekstrakti. Geeljas läbipaistev seerum imendub väga kiiresti ja juba peale esimest kasutamist tunneb selle sügavniisutavat ja toniseeerivat toimet.

Seerumit võiks kasutada kaks korda päevas ja selle peale kanda veel ka näokreemi. Mina kasutasin juba olemasolevaid näokreeme, aga tegelikult on Rosalindis ka Mizoni sama sarja kollageenikreem saadaval. Seerumi hind: 22.50 EUR.

Näopesuvaht teolimaga



Teolima sisaldus näohooldustoodetes võib esmalt tunduda kuidagi eemaletõukavana, aga olen varem kasutanud teolimakreeme ja maske ning võin lubada, et ükski nendest ei ole kuidagi ebameeldiva tekstuuri või lõhnaga. Kõik teolimatooted, mida proovinud olen, muudavad naha väga pehmeks ja tõstavad selle elastsust, nii ka see puhastusvahend. Teolima nahka hooldav toime avastati juhuslikult, kui need töölised, kes põldudelt tigusid ära korjasid, märkasid, et nende käte nahk on väga heas korras. Nii hakatigi teolima põhjalikumalt uurima ja nüüd on sellest saanud väärtuslik koostisosa paljudes näohooldusvahendites.

Mizoni näopesuvahuga saab näolt meigi ja mustuse ilusti maha. Kauapüsivate meigipõhjatoodete eemaldamiseks on vaja kaks korda üle pesta, et kõik meigijäägid kätte saaks. Nägu on pärast pesu pingul ja niisutatud ning ei karju kreemi järgi. Hetkel saadaval soodushinnaga 7.90 EUR.

Hüaluroonhappega geelpadjad silmadele




Neid padjakesi esmakordselt kasutades oli küll tunne, et kuidas ma siiani üldse ilma elanud olen. Tõepoolest parim silmaümbrustoode, mida ma kunagi kasutanud olen ja tema täitvat, pinguldavat ning niisutavad efekti näeb kohe peale esimest kasutamist.

Purgis on 60 padjakest, nii et jätkub kolmekümneks kasutuskorraks. Padjakesed tuleb 20-30 minutiks silmade alla panna, nad on jahutava-niisutava toimega ja täidavad ära silmade ümber olevad peenikesed joonekesed, nii et nahk on pärast hästi värske ja pingul. Geel sisaldab pärlmutrise läikega osakesi, mis peale kasutamist nahale jäävad ja silmade alla kirkust lisavad. Ma olen üsna kindel, et sellistest geelpadjakestest saab minu jaoks 2020 aasta iluhitt. Nii kahju, et ma alles praegu need avastasin sest paar aastat tagasi oleks mul neid kohe eriti vaja läinud, kui lapsed alles beebid olid ning unetunde pidevalt napiks jäi. Toote efekt on kohene, nii et peale halvasti magatud ööd saab nende abil näkku värskuse tagasi võluda. Väga- väga meeldivad ja kindlasti kavatsen järgi proovida ka Mizoni kollageeniga geelpadjakesedHind: 23.50 EUR.

Millised on sinu suhted Korea kosmeetikaga? Kas oled midagi ise proovinud?

No comments:

Post a Comment