Tuesday, January 14, 2020

Mossa V Lift näohooldussari

Mossa on Lätis toodetud looduskosmeetikasari, mis kasutab oma toodetes põhjamaiste marjade ekstrakte. Nende tootepakendid on kaunistatud isuäratavate marjapiltidega ja juba ilma tutvustust lugemata saab teada, mis mari oma jõu konkreetsele tootele andnud on.

Mossa uudistoodete hulgas on V Lift vananemisvastane sari, mia sisaldab toompihlaka ekstrakti. Mina tutvusin selle põõsaga alles mõned aastad tagasi, kui puukoolis oma aeda taimi valides ta mulle ette sattus ja ma ühe neist kaasa võtsin ning aeda istutasin, sest teda tutvustav tekst lubas ülimaitsvaid ja tervislikke marju. Praeguseks ongi toompihlaka marjad saanud mul oma aia lemmikuteks ja ootan juba kärsitult, millal mu põõsake suuremaks kasvab ja rohkem kandma hakkab.

Mossa kreemipakenditelt sain teada, et need maitsvad marjad sisaldavad lausa 21 vananemisvastast komponenti ja on lisaks sisse söömisele veel ka väga kasulikud peale määrida ning Mossa ongi oma uues tootesarjas toompihlakad ilu heaks tööle pannud.

V Lift sarjast leiab neli toodet:


V Lift silmakreem



Kiirelt imenduv silmakreem on õrnalt maheda marjalõhnaga. Regulaarsel kasutamisel aitab ta silmaümbrusnahka pinguldada ja kortsude tekkimist aeglustada. Mõnus niisutav hooldus, mida igapäevaselt rõõmuga kasutan. Hind: 16.49 EUR.

V Lift päeva- ja öökreem



Päeva- ja öökreem on ühesugustes pumbaga pakendites ja lisaks sarnasele välimusele on nad ka koostiselt üsna ühtemoodi. Kui enamasti on öökreemid rasvasema koostisega kui päevakreemid, siis neid kahte kõrvuti kasutades ei saanud ma ausaltöelda üldse vahest aru. Pakendilt peenikest kirja lugedes selgub, et öökreemis on sheavõi, mis ilmselt annab talle rikkalikumalt niisutava efekti, aga kreeme näole määrides imenduvad nad mõlemad sama kiiresti ja ma ei näe põhjust, miks ei võiks Mossa öökreemi näiteks ka hommikul meigialuskreemina kasutada - ta imendub kiiresti ning nahk jääb peale kreemitamist matt.

Mõlemad kreemid sisaldavad toompihlakaekstrakti ja lubavad nahka pinguldada ja kortsude vastu võidelda. Enamasti olen ma kiitnud Mossa kreemide magusat marjalõhna, aga V Lift näokreemide puhul sai lõhn minu jaoks väikeseks miinuseks. Nende kreemide lõhn on tugevam kui teistel Mossa toodetel ja väga püsiv, nii et tundsin seda oma näol terve päeva ja lõpuks hakkas see häirima. Nii et lõhnatundlikel inimestel soovitan nende kreemide ostu kaaludes esmalt küsida testrit ja siis otsustada, kas lõhn sobib, või mitte. Nii öö- kui päevakreem on saadaval hinnaga 18.49 EUR.

V Lift vananemisvastane booster



See booster sai V Lift sarjast minu lemmikuks. Kreemjas seerum sisaldab lisaks toompihlakale ka jõhvikaekstrakti ning on rikastatud hüaluroonhappega. Seda soovitatakse kõigepealt kasutada 10-päevase intensiivkuurina ja edasi 2-3 korda nädalas.

Annab nahale kiire niiskusesüsti ja mõnusa pehmuse. Boosteri ja silmakreemi lõhn on palju mahedam kui päeva- ja öökreemil ning tuntav naid kreemitamise ajal. Nahale see pikalt pidama ei jää, nii et neid võin julgelt ka kõigile lõhnatundlikele inimestele soovitada. Boosteri hind: 16.49 EUR.

Milline on sinu lemmikmari ja kas Mossa tootevalikus on ta mõne kreemi koostises olemas ka?

No comments:

Post a Comment