Friday, April 12, 2019

Turbliss

Turbliss läbinisti looduslike toodetega olen tuttav juba mitu aastat ja selle aja jooksul olen jõudnud lõpuni kasutada mitu nende turbamaski ja rabatooniku pudelikest. Turblissi tootevalik laieneb rõõmustava kiirusega ja sain mõned nende uuematest toodetest nüüd ka omal nahal järgi proovida.


Sügavniisutav turbamask



Varasemalt olen kasutanud Turblissi universaalset maski, mis sobib kõigile nahatüüpidele. Praeguseks on lisaks sellele veel valikus sügavniisutav, kullasisaldusega,  pinguldav ja toniseeriv, probleemsele nahale mõeldud mask, noortele suunatud aknevastane mask ning spetsiaalne mask meestele. Nii et valikut küll ja veel.

Sügavniisutavas maskis on lisaks turbale veel kaera, mett ja looduslikke probiootikume ning see mikstuur on eriti sobilik kuiva naha hoolduseks. Maski on saadaval kolmes suuruses - ühekordseks kasutamiseks mõeldud kotikese hinnaks on 5.50 EUR, 60-milliliitrine purk, millest saab umbes neli korda maski teha, maksab 15.75 EUR ja suurtele maskifännidele mõeldud 180-milliliitrine purk on saadaval hinnaga 31.50.

Turbamaski tuleb kanda puhtale niiskele nahale rikkalikult paksu kihina, et see kuskilt läbi ei kumaks. Kui maskikiht kuivama hakkab, siis on vaja seda pealtpoolt veega niisutada. Mina patsutan tavaliselt kuivama hakkavaid kohti lihtsalt märgade kätega. Kuskil 5 minuti pärast hakkab nahk kipitama, aga see ei ole nii tugev, et tahaks kohe näo puhtaks pesta. Tundlikul nahal piisabki viiesti minutist, mina olen hoidnud maksimummõjuaja, ehk 10 minutit.

Mask pani naha kergelt punetama, aga see on tingitud mikrovereringe kiirenemisest ja ei ole halb märk. Punetus kadus umbes poole tunniga. Kui ma paar aastat tagasi esimest korda Turblissi maski tegin, siis ehmatasin ära, sest peale esimest maskitamist tekkis nahale päris palju vistrikke. Raviturvas mõjus nahale detox kuurina ning kogu sodi hakkas pooride kaudu välja tulema, sellest ka niisugune reaktsioon. Sel korral arvasin, et mu nahk on päris puhas, sest olen viimastel kuudel usin maskitaja olnud ja erinevaid sügavpuhastavaid tooteid kasutanud. Kuid Turblissi mask tundub olevat kohe ekstra tõhus puhastaja, nii et peale esimest makitamist olid jälle paar punni platsis. Õnneks kadusid need kiiresti ja järgmised maskikorrad sarnast reaktsiooni enam esile ei kutsunud.

Nii et esimest korda ei maksa turbamaski vahetult enne mingit tähtsat sündmust kasutada, sest ta paneb naha enda puhastusprotsessid aktiivselt tööle, mis võib tekitada vistrikke. Aga kui esimene ehmatus selja taga, saab hakata rõõmu tundma erakordselt puhtast ja kirkast nahast.

Mitsellaarpiim



Sellest tootest sai mu uus lemmik! Mitsellaarpiim sobib mustuse ja meigi eemaldamiseks kogu näolt. Ta saab jagu ka veekindlast ripsmetušist, olles samal ajal silmade vastu väga õrn. Põhiliseks koostisosaks on tal rabavesi, mis on suurepärane naha pH taseme regulaator. Sobib kasutada ka toonikuna, sest lisaks puhastavatele omadustele pakub näole ka mõnusat niisutust. Väga-väga meeldib! Seda toodet võiks samuti olla saadaval mitmes suuruses, sest pudelike saab mul igapäevast kasutust ja tühjeneb liiga kiiresti. Hind: 14.90 EUR.

Turbliss andis mu lugejate jaoks ka sooduskoodi, et saaksite kõiki nende tooteid eriti hea hinnaga katsetada. Kasuta e-poes koodi "penelope" ja kogu ostukorvi sisu on sulle 25% soodsam. Kood kehtib aprilli lõpuni.

Force of Beauty blogi Facebooki lehel läheb käima loosimäng, mille võitja saab endale komplekti Turblissi maskide monodoose:


Vasta paarile lihtsale küsimusele ja osaledki loosimises. Võta kindlasti osa!

No comments:

Post a Comment