Thursday, March 15, 2018

PHB Ethical Beauty - Looduslik, Cruelty Free, Vegan

Kasutan igapäevaselt päris palju kosmeetikat ja seetõttu pööran aina rohkem tähelepanu sellele, et toodete koostis oleks võimalikult puhas ja nahasõbralik. Õnneks leidub poode, kus ei pea ise pakenditelt peenikest kirja lugema, sest valikus leidubki vaid kontrollitud koostisega looduskosmeetikat. Tegin hiljuti tutvust Iluspekter e-poega, kus müüakse vaid looduslikke tooteid. Kõik Iluspektris müügil olevad sarjad on puhtad, nahasõbralikud ja lisaks veel cruelty free ja vegan.

Tänu Iluspektrile kuulsin esmakordselt Inglismaal toodetud brändist PHB Ethical Beauty, kust leiab tooteid nii keha- näo- kui juuksehoolduseks ja peale selle ka mineraalseid jumestustooteid.

Mulle saadeti proovimiseks PHB juuksehooldustooteid:


PHB taastav šampoon ja palsam



PHB taastav šampoon ja palsam on mõeldud kuivadele, värvitud või muul viisil kahjustatud juustele. Minu juuksed said just otstest kärbitud, nii et üldiselt on nad võrdlemisi heas korras, kuid loomulikult lainelised juuksed on oma olemuselt juba kuivad ja kahused, nii et kõik tooted, mis lubavad lisaniisutust on just neile. Nii šampoon kui palsam sisaldavad argaaniaõli, mis juuksehoolduses on saanud tõeliseks hitiks ja otse loomulikult ei leidu toodete koostises sünteetilisi lõhnaaineid, parabeene ja vees lahustumatuid silikoone.

Looduslikele šampoonidele olen sageli ette heitnud seda, et nad ei vahuta kuigi hästi ja seetõttu pole nendega mugav pead pesta. Vahtu tekitavad koostisosad on enamasti just need, mis pole kuigi nahasõbralikud ja looduslikud alternatiivid ei vahuta sama hästi kui sünteetilised. PHB šampoon vahutas loodustoote kohta väga hästi. Kui juustes oli viimistlusvahendite või kuivšampooni jääke, siis esimesel šampoonitamiskorral ei läinud hästi vahule, aga ma šampoonitan pead pestes alati kaks korda, nii et teine šampoonitamine tekitas alati juba korraliku vahutordi. Šampoon pesi juuksed lausa krudisevalt puhtaks, nii et esimesel korral isegi muretsesin, et kuidas pärast kammida on. Tunne on temaga pestes sama kui sügavpuhastavat šampooni kasutades - juuksed tunduvad peale šampoonitamist lausa karedad ja nõuavad palsamit. Õnneks suudab PHB palsam kareduse hetkega kaotada ja annab sileduse ja pehmuse kohe tagasi.

Soovitaksin PHB taastavat sarja keskmiselt rikutud juustele. Ma arvan, et blondeeritud ja väga kahjustatud juuste surnust üles äratamiseks jääb tema toitvatest omadustest pisut väheks, aga värvitud ja lihtsalt kuivemat sorti juuksed suudab ta kenasti pehmeks, siledaks ja läikivaks muuta. Tooted hoidsid ka mu juuste kahususe kontrolli all, nii et olen nendega igati rahul!

Šampooni hind 16.75 EUR ja palsam 17.40 EUR.

PHB Niisutav juuksemask



Niisutav mask sisaldab monoiõli, mida olen varem kehahooldustoodetes kasutanud ja mis oma superniisutava toime ja magusa lõhna poolest mulle väga meeldib. Klassikaline kreemjas mask vajab toimimiseks mõjuaega 3-10 minutit. Mina hoidsin peas maksimummõjuaja. Sobib mu juustele hästi ja annab pehmust ning läiget. Ei muuda juukseid raskeks ja luduks.

Hind 16.50 EUR.

Juuksed on PHB sarjaga pestes hoopis teistmoodi kui salongitooteid kasutades. Kui mu tavalised hooldusvahendid teevad juuksed rohkem selliseks siledaks-libedaks, siis peale PHB toodetega pea pesemist oleksid mul nagu lapse juuksed peas. Täitsa selline töötlemata juuste pehmus ja tunne - väga mõnus ja teistmoodi. Juuksed alluvad väga hästi ja neid on lihtne soengusse seada - üksikud salgud ei hakka patsist välja turritama. Tooted sobivad väga hästi ka mu tütardele, kellel on värvimata, kuid samuti lokkis ja kuivemat sorti juuksed. Tänu looduslikule koostisele julgen neid muretult ka lastele pea pesemiseks anda.

Selleks, et mu blogilugejad saaksid PHB juukse-, näo-, kehahooldus- ja meigitooteid eriti hea hinnaga proovida, on mul teile sooduskood ka - kasuta Iluspekter.com veebipoes ostu tehes koodi "forceofbeautyblog" ja kõik PHB  ja ZAO tooted on sinu jaoks 10% soodsamad. Kood kehtib alates tänasest ja kuni 13. maini 2018. (Soodustus ei kehti juba allahinnatud toodetele.)

Kas oled mõnda PHB toodet proovinud? Kuidas meeldis?

No comments:

Post a Comment