Sunday, March 4, 2018

Luksus juustele - Alterna

Alterna juuksehooldustooteid olen poes sageli käes keerutanud ja enamasti riiulile tagasi pannud, et hoopis mõni soodsam alternatiiv koju tuua. Peale seda, kui nende kuivšampoon mulle täieliku pettumuse valmistas, pole julenud Alterna asju enam pikka aega osta, sest ega kallis hind ei garanteeri, et toode sobib ja meeldib.  Praegu olid aga juuksed talvest kuidagi väsinud ning otsustasin neid mõne eriti hea tootega pisut poputada. Kuumakaitse ja juukseotsaõli olid just otsa saanud ja uued hooldustooted tõingi koju Alterna valikust:


Caviar Repairx Protein Cream 


Caviar on Alterna kõige luksuslikum sari, mis on sügavuti taastav ja raviv. Mu niigi kuivavõitu juuksed olid talvega kuidagi eriti kahuseks läinud ja proteiinikreemi kasutusjuhend lubas just kõike seda, millest ma parajasti unistasin - pehmust, siledust ja kergelt käsitletavust. Kreem lubab vähendada juuste murdumist lausa 95%.  Seda kasutatakse nagu teisigi pähejäetavaid hooldustooteid - peale pesu tuleb seda kanda rätikukuivadesse juustesse ja mitte maha loputada. Proteiinikreemil on aniisilõhn, mis juuksehooldustoote juures on päris naljakas. Lõhnab nagu köharohi.

Esimene kasutuskord valmistas suure pettumuse. Polnud üldse sellist tunnet, et mingit hooldustoodet pähe pandud on ja kamm käis läbi juuste paraja raginaga. Olin päris pahane, et nii kallis toode ja kasu ei midagi. Jätkasin siiski kasutamist ja peale teist korda juba märkasin väikest muutust paremuse poole. Peale kolmandat kasutuskorda olid aga juuksed juba palju paremas seisus ja nüüd, kui olen toodet mitu nädalat igal pesukorral kasutanud, on juuksed kohe märgatavalt ilusamaks läinud. Proteiinikreem ehitab juukseid üles tasapisi ja juuksekarvad tunduvad paksemad ja tugevamad. Kui varem oli vaja föönitades juukseid lapikharjaga siluda, et kahusust taltsutada, siis nüüd piisab vaid sellest, kui lasen pärikarva fööniõhku peale ja juuksed vajuvad juba sellest sirgemaks ja siledamaks. Kahusus on märgatavalt vähenenud ja juuksed ei ole enam elektrit täis.

Nii et kui esimene ehmatus kõrvale jätta, siis olen Caviari kreemiga väga rahul. Sobib mu juustele isegi paremini kui õlid, mida ma pikka aega juukseotste niisutamiseks kasutanud olen. Mul on keskmises korras juuksed ja kreemi toimet hakkasin nägema kolmandal kasutuskorral.

(Hind 42.90 EUR.)

Alterna Bamboo kuumakaitse


Kuumakaitsesprei kasutusjuhend ütleb, et see vähendab juuste murdumist, tugevdab juuksestrukutuuri ja kaitseb neid kuni 200-kraadise kuumuse eest. (Korgi peal on kirjas, et kuni 220 kraadi ja kasutusjuhendis, et kuni 200, aga kuna minu tangid on seatud 180 kraadi peale, siis igal juhul sobib mulle hästi.) Toodet tuleb kuivadele juustele pihustada enne sirgendamist või lokitangide kasutamist.

Mind üllatas, et Bamboo kuumakaitsespray on kreemjas. See lendab küll pumbaga spraypudelist laia kaarega välja ja kasutusjuhendis on öeldud, et pihustada juustele. Aga kuna see on kreem, siis ei jaotu ta ühtlaselt, nii et terve talupojamõistus ütleb, et ühtlasema jaotuvuse huvides võiks seda ikka käe peale pihustada ja nii juustele kanda. Toode on õrna meeldiva lõhnaga ja lisaks kuumakaitsele veel hooldavate ja niisutavate omadustega. Ta imendub kenasti juuste sisse ja ei jäta mingit tuntavat kihti. Teeb juuksed siledamaks, nii et hõlbustab tangide läbi juuste libisemist.

(Hind 32.50 EUR.)

Alterna Bamboo kuumakaitset koos Caviar proteiinikreemiga kasutades on juuksed kohe eriti mõnusalt pehmed ja läikivad. Nii et väga õnnestunud duo sai kokku. Kas oled Alterna juuksehooldustooteid kasutanud? Kuidas on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment