Monday, March 26, 2018

Candy Box

Paar nädalat tagasi kirjutasin blogis ühe vaimustusest kilkava postituse Artistry kevadkollektsioonist, mille uus lauvärvipalett ja jumestuskreem mulle väga sügavat muljet avaldasid ja mis ongi nüüd mu meigilaual endale aukoha välja teeninud ning leiavad igapäevast kasutust. Candy Box nime kandev kollektsioon sisaldab aga veel teisigi väga ahvatlevaid tooteid ja sain proovimiseks ka nende imearmsa kujundusega särapuudrite paleti. Võibolla oleks seda täpsem nimetada hoopis näopaletiks, sest särapuudriteks kutsutakse ju pigem selliseid heledaid toone, millega näo kõrgemaid osi rõhutatakse, aga Candy Box karbikeses peidavad end lisaks harjumuspärastele särapuudritoonidele veel ka roosakad ja pruunikad kuubikud, mis on head kasutamiseks hoopis põskedel ja silmameigis.


Pakend näeb välja hästi armas, täpselt nagu vintage metallist lutsukommide karp. Selles peidab end üheksa värvikuubikut - iga toon on eraldi plastmassist konteineri sees, nii et kasutades saad lahti korkida vaid need, mida hetkel vaja.



Värvitestid tõmbasin nahale kuivalt. Nii ei jää nad peale küll päris nii intensiivselt kui toosis, kuid pigmendile midagi ette heita ei saa. Heledaid toone lauvärvina kasutades kandsin neid peale märja pintsliga - nii jäid nad nahale sama intensiivselt kui karbis.



Kõik toonid on kumavad ja satiiniläikelised, kuid sisaldavad ka säraosakesi. Artistry meigitooted on minu superlemmikuteks saanud seetõttu, et nende puudrilised tooted ei pudise pealekandmisel üldse ja ka Candy Box näopaleti kasutusmugavuse kohta leidub mul vaid kiidusõnu. Ei mingit pudisemist ega lauvakku kogunemist. Ja nende hajuvus on täiesti võrratu! Nad sulavad üksteise sisse ilma igasuguse vaevata ja neid toone silmameigis kasutades kulub hajutamisele vaat et poole vähem aega kui teiste toodetega meiki tehes.

Heledaid toone olen liikuvale laule kandnud märja pintsliga, et saada kätte võimalikult intensiivne tulemus ja ka niiske lauvärvi juurde hiljem mõnd teist värvi kuivalt kasutades hajuvad nad väga kenasti kokku ja ei jää mingit nähtavat üleminekut märja ja kuiva värvi vahel.

Kõik heledad toonid on väga ilusad põsesarnal kasutamiseks ja nendega saab ka minu heledale nahale efektse highlighti luua.

Roosasid toone olen kasutanud nii silmameigis kui põsepunana, kuid põskedel jääb nende pigment minu maitse jaoks pisut lahjaks - olen nimelt üsna tugeva põsepuna sõber. Nii et rohkem olen neid kasutanud koos mõne mati põsepunaga, et lihtsalt väike tooninüanss ja kerge läige viimase lihvina lisada.

Sel korral on näidismeigi jaoks modelliks jumestaja Liina Notta, kes kasutas Candy Box toone nii lauvärvidena, põsepunana kui ka särapuudrina. Jumestus tuli kõiki neid toone kasutades selline:


Artistry meigitooted on lihtsalt esmaklassilised ja värske Candy Box kollektsioon on välja kukkunud kohe eriti hea. Kõiki kevadkollektsiooni kuuluvaid tooteid saab vaadata ja tellida Amway kodulehelt: https://www.amway-estonia.com/

No comments:

Post a Comment