Thursday, October 12, 2017

Elu süüa tegemata - päev 2

Esimese Danfare.com toidul oldud päevaga jäin väga rahule ja ootasin hommikul põnevusega kullerit, et mis mulle tänaseks söögiks ette on nähtud. Tarne oli tellitud kell 7:30 (+/- 15 minutit) ja kuller jõudis 7:20 - just siis, kui kohvimasin piiksudes teada andis, et hommikukohv on valmis.

Mida minu XL pakett siis seekord sisaldas?


Hommikukohvi kõrvale serveerisid Danfare kokad mulle omletimuffini kana ja seentega:


Maitses väga hea, kuid minu jaoks, kes hommikusööki väga oluliseks peab, jäi väikseks. Oleksin heameelega teisegi sellise muffini nahka pistnud.

Lõunaoode:


Aasiapäraselt maitsestatud porgandisalat külmade lihalõikudega viis lausa keele alla! See on siiani mu lemmik eine Danfare söökidest. Paluks retsepti! :)

Kuna hommikusöök jäi veidi lahjaks, siis võtsin selle kompenseerimiseks suurema oote ja lisaks salatile tarbisin ära ka magustoidu:


Ahjuõunamaitselise paksu joogi põhikomponendiks tundus olevat keefir või hapupiim, millele oli lisatud kaneeli ja ilmselt ka kama. Väga hea!

Lõunasöök:


Juustukatte all sealiha, lisandiks tatar, spinat ja tomat. Maitses hästi, kuigi tatar jäi kuivaks. Eilset pearooga süües tundus, et kastet oli liiga palju pandud. Oleksin vist pidanud ülejäägi tänaseks hoidma, et tatrale peale kallata :)

Vahepala 2:


Pastasalat maisi, porgandi ja kurgiga. Meeldis!

Kuidagi jagasin oma toidud seekord nii, et õhtusse jäi kaks suppi. Sõin esimese kuskil kella 17.00 paiku. Supp oli hea ja koduse maitsega ning lihapallidega poldud koonerdatud. Juurvilju oleks võinud pisut rohkem olla, et paremini kõhtu täidaks. Võtsin võileiva kõrvale, et kõht tühjaks ei jääks:


Päeva viimaseks ampsuks 19.00 ajal jäi kerge lihata peedisupp:


Hapukooresilma polnud ette nähtud, aga peedisupp ilma selleta on minu jaoks vale, nii et lisasin selle ise.

Teise Danfare toidu päevaga jäin isegi rohkem rahule kui esimesega. Eile olid supp ja wokitud salat sellised, mida pigem uuesti ei sööks. Tänase menüü road olid kõik minu maitsele ja heameelega sööksin kõiki neid toite ka tulevikus.

No comments:

Post a Comment