Saturday, February 6, 2021

Valentinipäeva lainele koos Essencega

Essence saatis mulle pakikese meigitoodetega, mille punased ja roosad toonid klapivad hästi õige pea kätte jõudva valentinipäeva teemaga. Mul ei ole küll plaanis kuhugi välja tähistama minna, kuid meeleolu loomiseks võib sel päeval lihtsalt küüned-huuled punaseks võõbata, et kodus natuke pidulikum olla oleks.

Pakist tulid välja järgmised tooted:


Camouflage+ matt peitekreem



Camouflage+ peitekreem on Essence valikus olnud juba üsna tükk aega, nii et olen ühe pudelikese seda jõudnud juba tühjaks kasutada ning toote heast katvusest ja püsivusest on mul vaid head mälestused. Nüüd on vanast tuttavast kreemist välja tulnud ka matt versioon, mis on veelgi parema katvusega ja nagu nimigi ütleb - jääb nahal matt. Minule saadeti toon Light Ivory, mis on piisavalt hele, et silmade alla kirkust lisada. Peitekreemidest eelistan ma enamasti niisutavaid tooteid, sest matid võivad hakata miimikakurde välja tooma, aga Camouflage+ seda õnneks ei tee ja silmaümbruse joonekesi ei rõhuta. Katab ja püsib hästi, ei haju ära ega kogune kortsukestesse. Lihtsalt super hinna-kvaliteedi suhtega toode! Hind: 3.09 EUR.

Pretty Natural niisutav jumestuskreem



See on üks parimaid jumestuskreeme, millega Essence välja tulnud on. Keskmise katvusega jumestuskreem tundub näol kerge ja sulandub nii ilusti nahaga ühte, et ei jää mingit märgatavat meigikihti. Püsivus on tal üsna hea - tavaoludes püsib ilusti, ei kulu maha ning ei kogune miimikakurdudesse. Kuid praegu on ju vaja väljas käies maski kanda ja seda jumestuskreem kulumata üle ei ela ning hõõrdub maski all ninalt ning lõualt maha. Niisutava koostisega jumestuskreem sisaldab hüaluroonhapet ja aaloe verat. Väga meeldib! Hind: 5.59 EUR.

Särapuuder




Essence särapuudrite heale hinna-kvaliteedi suhtele võib alati kindel olla. Olen neid proovinud palju erinevaid  ning kõik on mulle alati väga meeldinud. Uus highlighter on klassikaline šampanjatoon, mis annab põhiliselt kuma, kuid sisaldab ka ülipeeneid sädelevaid osakesi. Tooni intensiivsust saab üles ehitada ja anda sellega nii õrna vaevumärgatavat kuma kerge päevameigi jaoks, kui ka intensiivselt helkiva efekti tugevama jumestuse juurde. Hind: 2.79 EUR.

The Rose Edition lauvärvipalett




Essence 9 tooniga lauvärvipaletid on ülipraktilised ja sisaldavad nii matte kui sädelevaid toone. Mul on sama palett ka Nude versioonis ja mõlemad meeldivad mulle väga! Lihtsalt hajutatavad ja üksteisega hõlpsalt sobitatavad toonid ei pudise pealekandmisel ning püsivad väga hästi. Nii soodsa hinnaga ei oskagi teist sama  head paletti soovitada. Hind: 4.49 EUR.

Maximum Definition ripsmetušš



Maximum Definition tuši nime põhjal oleksin oodanud temalt tugevamalt pikendavat-tihendavat tulemust. Tegelikult on ta selline igati keskmine tušš, mis annab kergelt pikkust ja tihedust ning eraldab ripsmed üksteisest, nii et jätab hästi korrektse ja puhta tulemuse. Mulle meeldib selliseid tušše kasutada alumiste ripsmete värvimiseks - ülemiste jaoks tahaksin saada tugevamalt pikendavat-tihendavat efekti. Tušil on painutatav hari, mille abil pääseb hästi ligi ka silmanurga ripsmetele. Püsivus on tootel väga hea ning ta ei määri ega pudise üldse. Hind: 3.99 EUR.

Stay 8h Matte huulevärv



Stay 8h Matte sarja huulevärvid on ülipüsivad ja elavad kulumata üle ka tugevama söömise-joomise. Mul on see olemas ka toonis Date Proof, mis on selline rahulik igapäevane roosakas värv ja nüüd saatis Essence mulle uue tooni, mille nimeks on I Dare You. Heledam toon on huulte vastu sõbralikum ja ei kuivata neid. Erkpunase värvi kihti on huultel rohkem tunda ja seda kandes on vaja päeva jooksul huultele lisada mingit niisutavat toodet, sest muidu tekib ebamugav kiskuv-kuivatav tunne. Püsivus on huulevärvil väga hea - toode on täiesti puudutuskindel ja ei kandu hammastele ega tassiäärele. Lisaks on alatoon selline, mille kõrval hambad eriti valged tunduvad. Aga kuivatava toime tõttu ma seda mitu päeva järjest ei kannaks, vaid ainult vahest harva. Hind: 3.39 EUR.

Shine Last & Go küünelakk



Shine Last & Go küünelakke on mul juba olemas väga laias värvivalikus ja nende kohta jätkub mul vaid kiidusõnu. Kuivavad kiirelt, jätavad sileda tulemuse ning katavad hästi. Väga rahakotisõbraliku hinnaga ka. Hind: 1.79 EUR.

Sellised uued tooted siis Essence valikus. Kas oled midagi neist proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment