Sunday, February 7, 2021

See Beauty kunstripsmed

Meigiweb e-poodi lisandus hiljuti uus bränd See Beauty, kelle valikus on erinevad kunstripsmed ja ripsmeliimid. Kõige põnevamad tooted, mis mulle nende seast silma jäid, on magnetiga kunstripsmed. Ma olen netis magnetripsmete reklaame näinud küll, aga kuna tegu on enamasti pigem kallimasse hinnaklassi kuuluvate toodetega, siis tellimiseni ei ole kunagi jõudnud.

Meigiwebis müügil olevad See Beauty ripsmed on väga mõistliku hinnaga - ripsmepaar maksab 6.90 ja liim samuti 6.90 EUR. Saadaval on nii magnetiga kui klassikalisi kleebitavaid variante. Meigiweb saatis mulle proovimiseks mõlemaid - nii tavalisi kui magnetiga ripsmeid koos nendega sobivate ripsmeliim-laineritega. Tänases postituses jagangi teiega oma esmamuljeid.


Magnetripsmed



Magnetripsmeid on See Beautyl 5 erinevat stiili ja nendega koos tuleb kasutada spetsiaalset musta magnetlainerit. Kahjuks on lainer hetkel Meigiwebis läbi müüdud ja uus partii saabub alles märtsis. Kuid kes kiiresti reageerib, siis üks viimane magnetlainer on hetkel veel Seebeauty veebipoes saadaval.

Ma poleks elus arvanud, et kunstripsmete paigaldamine võib nii lihtne olla! Magnetlainer on mugava peenikese aplikaatoriga, millega  on väga lihtne ripsmepiirile ühtlast joont tõmmata. Lainer on tugeva pigmendiga ja parajalt niiske, nii et juba ühe kerge tõmbega saavutab täpselt paraja joone ning ei ole vaja mitu korda üle teha. Mul on üsna tundlikud silmad, mis võivad kergesti vesistama hakata, kui liiga pikalt laineriga jännata, nii et minu jaoks on väga rõõmustav, et magnetlaineriga joone ühe kiire tõmbega tehtud saab.

Lainer kuivab kiiresti ja juba paarikümne sekundi pärast saab ripsmeid kinnitama hakata. Ripsmeriba taga on 4 väikest magnetit, mis naksavad ennast väga ilusti ja kindlalt  lainerijoone külge kinni. Tõesti paari sekundi töö. Ja kui tundub, et ripsmed ei saanud päris õigesse kohta, võib nad kohe kerge tõmbega ära võtta ja uuesti kinnitada. Kuivanud lainerijoon ei jää ripsmete külge kinni ega kulu maha, nii et võib ripsmeid ära võtta ja uuesti panna täpselt nii mitu korda kuni tulemusega rahul oled. Palju mugavam kui klassikaline liimimine, kus on vaja kohe esimese katsega täppi panna ja erilist eksimisruumi pole.

Suur pluss on ka see, et kui tahad ripsmed poolest päevast ära võtta, siis saab seda ilusti teha, sest ripsmete eemaldamine ei riku magnetlainerijoont, mis näeb ilma ripsmeteta välja nagu tavaline must lainer. Nii et isegi ripsmete eemaldamise järgselt näeb silmameik täitsa ok välja.

Ripsmete püsivus on üllatavalt hea. Mul oli vaja näiteks autot suurest lumehunnikust välja kaevata ja ripsmed püsisid ka selle rassimise peale ideaalselt omal kohal. Olen lihtsalt vaimustuses! Minule saadeti ripsmestiilid SV01 ja SV55, aga tulevikus tahaksin juurde osta ka ripsmed koodiga FV002, sest minu silmakujule sobib selline stiil väga hästi, mis sisenurgast on tagasihoidlik, aga välisnurga poole tugevalt pikenev. Aga kannan kõigepealt hetkel olemasolevad ära ja sellega läheb omajagu aega, sest ripsmeid saab taaskasutada kuni 20 korda.

Kasutusjuhend ütleb, et laineri eemaldamiseks sobivad õlibaasil silmameigieemaldajad, aga minul on hetkel meigieemalduseks mitsellaarvesi ja seegi sai laineri laugude küljest ilusti lahti.


Kahest hetkel proovitud ripsmepaarist sai mu lemmikuks pildil olev alumine variant (e-poes on selle tootekood SV55), kus on kombineeritud erineva pikkusega karvakesi. Silmadel näevad need välja nii:


Ribaripsmed



Ribaripsmeid on Meigiwebis müügil 9 eri stiili ja nende kinnitamiseks on saada kahte sorti liim-laineried - läbipaistev ja must. See Beauty Magic Linerit tuleb kanda nii ripsmepiirile kui ribaripsmetele, lasta 20 sekundit kuivada ja siis liimida ripsmed paika. Kuivamisaeg on Magic Eyelineril märgatavalt lühem kui tavalistel ripsmeliimidel. 

Laineril on mugav peenike viltotsik, millega saab liimi täpselt õigesse kohta pintseldada. Mulle saadeti nii läbipaistev kui musta värvi liim ja ma eelistan musta, sest kunstripsmeid kandes meeldib mulle alati niikuinii alla teha must lainerijoon, et kunstripsmed ripsmepiiriga paremini kokku sulaks ja musta liimiga on paremini näha, kuhu juba toodet saanud on ja kuhu tuleks veel panna.

Püsivus on nii neil nagu ribaripsmetel ikka - püsivad täitsa hästi, aga päeva jooksul võivad ripsmed nurgast lahti lüüa (minul juhtub seda eriti sageli silma sisenurgas) ja nende tagasi kinnitamine on üsna ebamugav. Nii et eelistan nüüd kindlasti magnetripsmeid, sest neid on lihtsam paigaldada ja nad püsivad ka paremini. 


Kas oled magnetripsmeid juba proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment