Wednesday, February 17, 2021

Tilk! uued tooted

Minu vana sõber Tilk! looduskosmeetika on välja tulnud mõnede uute toodetega ning nad saatsid need lahkesti mulle proovimiseks. Uudistoodete hulgast leiab midagi nii näole kui kehale - kõik nagu ikka vaid looduslikest koostisosadest ja rikastatud Saaremaalt korjatud ravimtaimede väega.

Renew Me kehaõli

Kehaõli kulub mul praegu meeletult, sest külmade ilmadega on nahk nii kuivaks läinud, et helbeid lausa lendab. Renew Me õlis kohtuvad üsna tavatud koostisosad - vetikaekstrakt, porgandiõli ja vaarikaseemneõli. Meeldiva lõhna annab tootele piparmünt, mis teiste komponentide aroomiga väga harmooniliselt ühte sulab. Õli on pakitud mugavasse spreipudelisse, ta imendub meeldivalt kiiresti ja muudab naha pehmeks ning elastseks.   Hind: 19.90 EUR.

Shave Me raseerimiskreem



Vahulise koostisega niisutav raseerimiskreem tagab žileti sujuva liikumise mööda nahka.  Kreemi sisse on segatud mikrohaavade paranemist kiirendavaid komponente ning aloe verat, mis nahka rahustab. Sobib võrdselt hästi nii habemeajamiseks kui kehakarvade raseerimiseks. Nahk on pärast selle kasutamist pehme ja niisutatud, nii et kreemitada ei ole vajagi. Hind: 16.90 EUR.

Revitalize Me näokreem



Revitalize Me on uuendav päevakreem, mis on mõeldud normaalsele ja kombineeritud nahale. Kreemi koostisse kuulub bioaktiivsete ainete rikas nurmenukk, millel on nahka tugevalt uuendav ning vanamenist ennetav toime. Kreem jätab naha väga mõnusalt siidiseks ning pakub keskmise tugevusega niisutust. Lõhna poolest on ta ikka selline looduslik ja ravimtaimene nagu Tilk! kreemid ikka, kuid tema lõhn on kergem kui enamusel teistest Tilk! kreemidest, nii et sobib ka lõhnatundlikele kasutajatele. Praeguste külmade ilmadega vajab mu kombineeritud nahk eriti tugevat toitmist ja niisutamist, sest põskedel ja näo külgedel on nahk väga kuivaks läinud. Nii et hetkel jääb mulle Revitalize Me kreemi niisutusest väheseks, (minu ideaalne talvekreem on Tilk! Spoon Me kreem.) kuid kevade poole on selline värskendav ja kerge kreem mu nahale kindlasti täpselt sobiv, nii et see pudelike jääb mul külmalaine möödumist ootama. Hind: 27.90 EUR.

Soft & Silky jalakreem



Tilk! sügavniisutav jalakreem sisaldab eukalüpti ja piparmünti, mis tekitavad nahal kergelt õhetava tunde ja muudavad jalad kergeks ja puhanuks. Kreem on väga toitev ja küllalt rasvane, nii et tema imendumine võtab päris tükk aega ja kohe peale kreemitamist ei saa ringi kõndida, sest jalad on libedad. Nii et kreemitamiseks tuleb valida selline aeg, mille järgselt saab mõneks ajaks jalad seinale visata ja puhata. Hind: 15.90 EUR.

Fresh Kiss huulekoorija



Õrnade suhkruterakestega koorija on huulte vastu õrn, kuid eemaldab surnud naharakud siiski tõhusalt. Koorija on väga niisutav ja toimib ka huulepalsamina. Peale selle kasutamist jääb huultele kaitsev kiht, mis praegusel külmal ajal aitab vältida huulte kuivamist ja lõhenemist. Kasutusjuhend ütleb, et peale koorimist võiks toote maha loputada, kuid ma olen huultele jäänud suhkruterad lihtsalt salvrätiga ära pühkinud, sest ilma loputamata saab kreemist kätte maksimaalse niisutuse. Hind: 12.90 EUR.

Purify Me käte desinfitseerija



Purify Me desinfitreeriv vedelik sisaldab lisaks baktereid tapvale alkoholile aaloed ja teepuuõli, nii et see ei kuivata nahka ja ei haise piirituse järgi. Mul on alati autos oma kätepuhastaja olemas, sest poodides on sageli ebameeldivalt kleepuvad ja nahka kuivatavad desinfitreerijad, nii et eelistan kasutada Tilk! oma, sest see jätab tõesti puhta tunde, mitte ei pane käsi kleepuma ja haisema. Hind: 13.90 EUR.

Detox Me näomask & Brighten Me silmakreem


Tilk! meeskond saatis lisaks uudistoodetele mulle ka mõned mu vanad lemmikud. Detox Me turbamaski olen ära kasutanud juba lugematu hulk purgikesi ja jään selle ustavaks püsikasutajaks ka tulevikus, sest see on lihtsalt imeline kõik-ühes toode, mis nahka igakülgselt hooldab. Mask puhastab poore, niisutab, reguleerib rasueritust ja võitleb vistrike vastu. Suur-suur lemmik! Hind: 18.90 EUR.

Brighten Me silmakreem niisutab, taastab silmaümbruse nahka ja võitleb kortsude vastu. Roosa vahulise koostisega kreem imendub hetkega ning jätab naha kirkaks, elastseks ja niisutatuks. Hind: 32.90 EUR.

Kas oled Tilk! tooteid kasutanud? Millised on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment