Thursday, October 1, 2020

Põhi Peal!

Septembris otsa saanud toodete seas leidus suuri lemmikuid mida juba korduvalt kasutanud olen, kuid sekka sattus ka paar sellist asja, mida kindlasti uuesti osta ei kavatse. Tänases postituses panen kirja oma lõpliku arvamuse selliste toodete kohta:


Madara SOS silmakreem - Tõhusalt niisutav loodusliku koostisega kreem meeldis mulle väga. Imendus kiiresti ja jättis naha mõnusalt pehmeks. Seda võib kasutada ka silmaümbrusmaskina. Madara silmakreemid on mulle kõik alati väga meeldinud, nii et julgen kõiki proovituid soovitada. Hind: 32. 95 EUR.

Morphe matistav meigikinnitussprei - Sprei kinnitas jumestuse kenasti, nii et iseenesest ei ole halb toode, aga Morphe mustas pudelis Continuous Setting Mist meeldib mulle lihtsalt rohkem, nii et kui uuesti sealt tellimust teen, siis matistavat spreid enam ei osta. Tema pihusti laseb vedeliku välja üsna peenelt, kuid mitte nii õrna uduna kui mustas pudelis variant. Peale meigifiksaatori kasutamist jääb huultele kibe maitse, nii et sel põhjusel see sprei mulle ka ei meeldinud. Hind: 18 EUR.

The Body Shop kummeli meigieemaldusvõi - Seda meigieemaldajat olen ära kasutanud juba 3 purgitäit ja kindlasti ostan veel. Rasvane võie sulatab vaevata lahti ka kõige kauapusivamad jumestustooted ning nahk on peale näo pesemist pehme, elastne ja ei kisu. Väga suur lemmik! Hetkel saadaval soodushinnaga 12.25 EUR.

Essence Stay All Day peitekreem - Uskumatult hea hinna-kvaliteedi suhtega toode. Peitekreem maksab vaid 2.79 EUR, aga on parem kui nii mõnigi 10 korda kallim kreem. Tal on keskmine katvus, ta sulab väga ilusti nahaga üheks, nii et ei jää mingit paksu märgatavat meigikihti ja püsivus on ülihea. Ei mingit maha kulumist ega miimikakurdudesse kogunemist. Väga soojalt soovitan! Minu toon on Soft Beige.

Natura Siberica astelpaju juuksemask - Sama sarja palsamit olen ostnud korduvalt ja see tegi juuksed pehmeks, siledaks ning kergelt kammitavaks, nii et ootasin põnevusega, kui hea siis sama sarja mask veel on. Kahjuks sain pettumuse osaliseks. Peale maskitamist ei saanud üldse aru, et maski tehtud on. Juuksed olid täpselt samasugused nagu ainult palsamit kasutades. Nii et see toode jäi mul seisma ja kuna ta on lahti olnud juba pikka aega, nii et kindlasti mitte enam esimeses värskuses, siis viskan ta poolikuna minema. Hind: 10.55 EUR.

Tilk! Detox Me turbamask - Mul on järje pidamine segi läinud, mitmes purgike mul seda maski tühjaks kasutatud sai, niisiis võib öelda, et olen neid lõpuni kasutanud lugematu hulk purke ja uus juba vannitoas ootamas ka. Väga hea kõik-ühes näomask, mis niisutab, puhastab poore ning võitleb kortsude ja vistrike vastu. Suur-suur lemmik! Hind: 18.90 EUR.

Nyx kollane lainer - Kui on vaja värvilisi meigitooteid, siis on Nyxi pood kindel valik, kuhu sammud seada. Neil on saada ikka väga hullumeelseid toone. Kollane lainer oli tõeline pilgupüüdja ja sellega juba tähelepanuta ei jää. Väga hea peenikese otsaga lainerit oli lihtne peale kanda ja see püsis ka suurepäraselt. Nii efektne värv mul paraku väga sageli kasutust ei leidnud, nii et kuivas ära. Hinda ma praegu netist ei leidnud, aga Nyxi lainerid jäävad vist kuskil 10 euro kanti.

Artdeco sädelev lainer - Tegin silmapliiatsite ja lainerite karbis inventuuri ja ka see sädelev Artdeco lainer oli ära kuivanud. Sädeleva laineriga sai lihtsa vaevaga meigile natuke pidulikkust juurde anda. Tal on omamoodi aplikaator - tipus peenike pintslike ja varrel ripsmehari, nii et seda sai kasutada ka ripsmetele sädeleva efekti andmiseks. Hind: 12.90 EUR.

BeYu lauvärvipliiatsid - Need pontsakad pliiatsid olid mul vahepeal lemmikud asjad silmameigi tegemiseks, eriti palju said kasutust roosakad toonid. Hästi lihtne ja kiire laugudele kanda ning hajutamiseks piisas vaid kergelt sõrmega tupsutamisest. Püsisid väga hästi ja ei hakanud laukurdudesse kogunema. Mingi hetk tulid aga uued ja huvitavad lauvärvid peale, pliiatsid jäid seisma ning praeguseks on ära kuivanud. BeYu tooted on müügil Ideaal Kosmeetikas, aga nende veebipoest ma hetkel neid pliiatseid enam ei leidnud, nii et hinda ei oska öelda.

Selliste toodetega tuli siis hüvasti jätta septembrikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment