Monday, October 19, 2020

Lookfantastic October 2020

Sain kätte oma viimase Lookfantastic ilukarbi. Tegin tellimuse pooleks aastaks ja pikendada hetkel ei plaani, nii et mõneks ajaks ongi iluteemaliste üllatuskarpidega kõik. Enamasti on karp jõudnud minuni kuu esimese pooles ja kuller toob selle kas koju, või siis jätab Smartposti automaati. Sel korral sain oma boxi kätte alles 19. kuupäeval ja see oli viidud postkontorisse. Ei tea, miks mõni kord on nii ja teine kord naa - mu lemmik on tegelikult see pakiautomaadi variant, sest siis saab oma tellimusele ilma järjekorras seismata endale sobival ajal järgi minna.

Kokkuvõttes jäin oma pooleaastase ilukarbi tellimusega rahule. Samas hakkas pikapeale ära tüütama see, et ei saanud ise valida, mis näohooldustooteid ma kasutan - kui mingi kreem või seerum mulle karbist tuli, siis kasutasin selle ikka kohusetundlikult lõpuni, olgugi, et see ei pruukinud mulle 100% meeldida. Ei hakka ju täiesti korralikku toodet raisku laskma ja uut ostma ainult seetõttu, et tegelikult tahaksin midagi muud. Nii et olgugi, et iseenesest oli huvitav igasuguseid uusi brände katsetada ja üllatuskarpe avada, siis nüüd tahaksin mõnda aega osta ja kasutada vaid selliseid tooteid, mida ma ise endale valinud olen.

Aga aitab sissejuhatusest - näitan hoopis ette, mis oktoobrikuu karbist välja tuli.

Starskin geelmaskid silmadele



Ilukarbi tellimust tehes tutvusin varasemate karpide sisuga ja jäid silma mõned brändid, mille tooteid karpides varem olnud oli ja mida ma ise ka väga proovida soovisin. Üks neist oli By Terry ja teine Starskin. Viimase karbiga vedaski ja mõlema brändi tooted olid siin esindatud. Mulle hullult meeldivad geelmaskid  ja Starskini omadest olin kuulnud palju head. Ei pidanud pettuma - õhukesed geelpadjakesed kleepuvad hästi naha külge, ei hakka mööda nägu minema ujuma ja on rikkalikult seerumiga niisutatud. Silmaümbrus on peale maski tegemist ülimalt elastne ja peenikesed kortsud on täidetud ning paistavad vähem välja. Väga meeldib! Hind: 4.70 EUR.

By Terry huulepalsam



By Terry toodete hulgast oleksin parema meelega tahtnud proovida nende kuulsat hüaluroonhappega kinnituspuudrit, või mõnda muud meigipõhjatoodet, mille poolest nad eriti tuntud on, aga huulepalsam leiab mul ka igapäevast kasutust ja on lollikindel asi, mida beauty boxi panna, sest läbipastev toon sobib ju kõigile. Kahjuks on see toode minu jaoks suur pettumus. Palsam niisutab küll hästi, kuid jätab huultele kergelt kleepuva tunde, valkja kihi ja maitseb nagu näokreem. Suvaline supermarketist ostetud hügieeniline huulepulk on parem kui see krõbeda hinnaga palsam. Karbis on minisuuruses toode, mis maksab 15.48 EUR. Kordades odavamalt saab palju paremaid palsameid. Nii et minu esmatutvus By Terryga algas küll väga mõrult ja see palsam mulle ei meeldi.

Bubblet vannisool



Earl Gray vannisool lõhnab kui segu teest ja lavendlist, mis annab kokku päris mõnusalt lõõgastava lõhnabuketi. Pakist jätkub üheks vanniks või 2-3 jalavanniks. Vannisoolasid ei raatsi ma endale eriti osta, aga kui nad olemas on, siis kasutan alati meelsasti, nii et seda kotikest oli rõõm boxist leida. Hind: 6.63 EUR.

Balance Me näoseerum



Kui pakendil ei oleks kirjas, et tegu on seerumiga, siis arvaksin, et see on näokreem, sest toode on paks, näeb välja ja ka mõjub nahal kreemi moodi. Ühel kasutuskorral kulub seda üsna palju, nii et sellest väikesest minisuuruses pakendist jätkub ilmselt umbes nädalaks. Mulle eriti ei meeldi minisuuruses tooted, sest vaevalt saad aru saama hakata, kas toode sobib või mitte, kui juba ongi ta tühi. Ja kuna neid minituube on Lookfantastic karbis ikka väga palju, siis see on ka üks põhjus, miks ma karbi tellimust ei pikenda. Seerumil on omamoodi aroom - selline tugev ravimtaimede ja eeterlike õlide lõhn, mis meenutab natuke Vietnami salvi. Kasutan selle küll lõpuni, kuid täissuuruses nii tugevalõhnalist seerumit endale ei ostaks. Hind: 12.17 EUR.

Ecooking jalakreem



Karge eukalüpti lõhnaga rasvane kreem teeb jalad ülipehmeks, tekitab kergelt õhetava efekti, mis annab jalgadele kuidagi kerge ja puhanud tunde ning tänu oma aroomiteraapilisele lõhnale sobib praegusesse külma aega nagu valatult. Ma arvan, et kui tuleb mingi algav nohu või lihtsalt külmetus, siis kuum jalavann + see kreem ja juba hakkabki parem. Väga meeldib! Hind: 8.96 EUR.

Glov turban


Kasutusjuhend ütleb, et Glov turban on superimavast materjalist, mis on juuste vastu õrnem kui tavaline käterätik ning vähendab juuste kuivamisele kuluvat aega. Esmatutvus selle rätikuga ei olnud suurem asi - proovisin seda pähe ja rätikust eraldus hulk väikesi valgeid pudisid, mida oli pärast üsna tüütu juustest välja nokkida. Nii et kindlasti peab seda enne esimest kasutamist pesema, et juuksed pärast rätikust tulnud ebemeid täis ei oleks. Aga tundub tõesti mõnus pehme materjal, nii et ilmselt on seal tõepõhi all, et see on juustele parem kui tavaline puuvillane saunalina.  Hind: 16.58 EUR.

Sellised tooted siis oktoobrikuu Lookfantastic boxis. Võibolla kunagi tulevikus kui jälle rohkem reisima saab hakata, tellin Lookfantastic karpi uuesti, sest kohvrit pakkides kuluvad need minisuuruses pudelid, mida sealt sageli saab, marjaks ära. Praegu, kui toodete kompaktne vorm mingit plusspunkti ei anna, eelistan pigem ikka täissuuruses totsikuid.

Selle kuu toodete hinnaks tuli kokku 64.52 EUR. Pooleks aastaks tellides on karbi igakuine hind 15.55, aga mida pikemaks perioodiks tellida, seda soodsam kuumakse tuleb. Üldiselt jäin oma karbi tellimise kogemusega rahule ja avastasin palju uusi huvitavaid tooteid, mida rõõmuga kasutasin, kuid pikemaks kui pool aastat ma korraga karpi ei telliks, sest vahepeal tahaks osta tooteid, mida ma päriselt endale valin, mitte vaid neid, mida karbist saan ja siis tunnen sundi need lõpuni kasutada.

Kas oled mõnda ilukarpi tellinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment