Tuesday, January 8, 2019

Uued tooted Jowaélt

Eelmisel aastal jõudis Eestisse apteegikosmeetikasari Jowaé. Jowaé on sündinud Korea ja Prantsuse kosmeetikatööstuse koostööna ja nende toodetes on kombineeritud Korea ravimtaimed antioksüdantidega nimega lumifenoolid. Lumifenoolid on saadud kaktus-mägisibulalt. See on sukulentne ravimtaim, mis talub ka kõige ekstreemsemaid tingimusi. Selleks, et aidata nahal taastada oma loomulik tasakaal ja kaitsevõime on see komponent lisatud kõigi Jowaé toodete koostisse.  

Jowaé meeskond saatis mulle aasta alguse puhul ühe eriti magusa üllatuse - terve karbitäie kommi koos uute Jowaé toodetega.



Asusin uusi tooteid kohe põnevusega katsetama ja nüüd on aeg teilegi muljetest rääkida.

 Jowaé turgutav ihupiim 



Jowaé kehatooted on erakordselt head, sest nad imenduvad väga kiiresti ja ei jäta nahale mingit libedat-kleepuvat kihti. Purgitäis nende rikkalikult niisutavat kehapalsamit sai just hiljuti lõpuni kasutatud, ja oli mu suur lemmik, seega oli rõõm pakist rammusa paksu palsami kergemat sugulast leida. Ka see võitis koheselt mu südame. Õrna värske lõhnaga ihupiim pakub rikkalikku niisutust ja imendub hetkega. Suurest 400-milliliitrisest pudelist jätkub kindlasti väga pikaks ajaks. Hind: 17.57 EUR.


 Niiskust taastav mask 




Geelja koostisega jahutava maski kasutamine on mõnusalt värskendav elamus. Lisaks lumifenoolile on tema teiseks staarkoostisosaks Jaapani kirsiõie vesi, mis kõlab kuidagi eriti ahvatlevalt ja luksuslikult. Talvisel perioodil tahab mu nahk rohkem toitvamaid ja rikkalikumaid maske, nii et see jahutav ilueliksiir jääb mul vist soojemaid aegu ootama.

Mask avab poore, nii et peale maskitamist on lihtne kogu sodi pooridest välja pigistada. Hind: 13.86 EUR.

Tooniv niisutav kreem




BB kreeme on Jowaél kahes tumedusastmes ja mina sain katsetamiseks heledama.  Värskelt tuubist väljapigistatuna on ta hele ja neutraalne toon, kuid nahale kantuna muutub pisut tumedamaks ja kollasemaks, nii et minu jaoks ta päris täpne klapp ei ole. Katvusomadustelt on ta kergema jumestuskreemi sarnane - jätab pisut läbikumava tulemuse, kuid ühtlustab nahatooni siiski märgatavalt. Kreemi näole kandmiseks soovitan kasutada niisket meigišvammi, sest see aitab ühtlase tulemuse saavutamisele kaasa. Näppudega nahale kandes kippus ebaühtlaselt jääma. Hind: 15.88 EUR.

Olen Jowaé valikust päris palju tooteid järgi proovinud ja minu suurimateks lemmikuteks on saanud nende kehakreemid-ihupiimad, mitsellaarvesi ja hästi mõnus värskendav näosprei. 

Kas oled mõnda Jowaé toodet proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment