Sunday, January 13, 2019

Oriflame

Oriflame tooteid kasutasin väga palju sel ajal kui keskkoolis käisin. Mu pinginaaber oli Oriflame konsultant, nii et kataloog oli alati lähedalt võtta. Praegusel ajal on tellimine muidugi eriti mugavaks tehtud ja polegi vaja kataloogiga sõbrannat, sest tellimusi saab teha interneti kaudu aadressil: https://ee.oriflame.com/. Oriflame andis mulle 50 eurot krediiti, et saaksin nende veebipoe võlusid testida ja etteruttavalt võib öelda, et 50 euro eest saab kohe korraliku kotitäie head-paremat välja valida.

Veebipoe kasutamine on lihtne ja loogiline ning minu meelest mõnusamgi kui kataloogist ostmine, sest tooteid saab otsida kategooriate kaupa, nii et kogu valikust on hea ülevaade ja kohe on silma ees ka kõik hetkel sooduspakkumises olevad tooted.

Oriflamel on olemas kõik vajalik nii naha- kui juuksehoolduseks ja ka lai valik meigitarvikuid. Minu ostukorvi rändasid sellised asjad:

Meigišvamm



Katsetan heameelega eri tootjate munakujulisi meigišvamme. Sellise vormiga švammide ema Beauty Blender on küll väga hea, kuid paraku ei meeldi mulle tema soolane hind, nii et otsin talle ikka soodsamaid alternatiive. Oriflame make up blender on hea kuju ja tugevusega ning kannab jumestuskreemi peale ühtlase ning hästi katva kihina. Väga meeldib! Hind: 5.90 EUR.

Kulmupintsel



Jumestuspintslitest kuluvad mul kõige kiiremini ära kulmupintslid. Lauvärve ma iga päev ei kasuta, aga kulmud värvin küll alati ära kui meigi tegemiseks läheb, nii et hea täpne kulmupintsel on hädavajalik abivahend. Oriflame pintsel on valmistatud sünteetilisest kiust ja võimaldab ühtmoodi hästi nii kulmu lõpu täpset väljajoonistamist kui sisemise osa pehmet täitmist.  Hind: 3.99 EUR.

Huulepalsameid on Oriflamel nii hea valik, et võimatu oli üht lemmikut valida, nii et võtsin siis kohe kaks:

BB huulepalsam



BB kreem näole on juba vana tuttav toode, aga BB huulepalsamist ei ole ma varem midagi kuulnud. Arvasin, et ta annab lisaks niisutamisele ka kergelt roosat tooni, kuid värvi andvaid omadusi ma kasutades siiski ei märganud. Nii et tegelikult on ta ikka klassikaline niisutav huulepalsam. Väikese lisaplussina on huulepalsamil päikesekaitse SPF 15.  Hind: 6.90 EUR.

Sädelev huulepalsam



Sellised eri värvi südamikuga huulepulgad meeldivad oma vormi poolest mulle kohe eriti. Lip SPA CAre huulepalsameid on saadaval kolmes eri toonis ja mina valisin läbipaistva kerge sädelusega variandi. Mõnusalt niisutav ja omab päikesekaitset SPF 8. Hind: 6.90 EUR.

Juuksehooldusvahendid olid mul kõik korraga otsa lõppemas, nii et kasutasin juhust Oriflame toodetega ka vannitoariiulit täiendada:


Eleo juuksemask



Juuksemask on rikkalikult toitev ning muudab juuksed imepehmeks ja kahuvabaks. Sisaldab argaaniaõli, mis mu juustele alati väga meeldib ja sobib. Hind: 11.90 EUR.

Eleo palsam



Üks parimaid palsameid, mida proovinud olen! Juuksed on seda kasutades nii pehmed, siidised ja kamm käib ka märgadest juustest ilma takerdumata läbi. Kõigist proovitud Oriflame juuksehooldustoodetest ongi Eleo sari saanud mu lemmikuks. Hetkel saadaval soodushinnaga 4.99 EUR.

Hairx palsam



Sõnapaar "Ultimate Repair" toote nimes andis lootust, et tegu on kohe erakordselt tugeva ravitootega, kuid minu juustele tundus Eleo palsam isegi paremini sobivat. Hairx palsam muutis juuksed samuti pehmeks ja läikivaks, kuid Eleoga olid nad pisut paremini kammitavad, nii et neist kahest eelistan ma Eleo toodet. Hetkel saadaval soodushinnaga 4.99 EUR.

Kohevust andev kuivšampoon



Hairx kuivšampoon teeb oma tööd hästi ja muudab juuksed puhtaks ja kohevaks, kuid minu jaoks on tal ka üks suur miinus ja see on tema väga tugev lõhn. Seda kasutades täidab lõhn terve toa ja juustes püsib see ka pärast päev läbi nii tugevalt, et kipub parfüümiga võistlema. Nii et see on proovitud toodetest ainus, mida ma uuesti ei ostaks ja seda mitte halva toime tõttu, vaid liiga intensiivse lõhna pärast. Hind: 7.90 EUR.

Kas oled Oriflame tooteid kasutanud? Kas tellimusi teed kodulehe kaudu, või kataloogist?

No comments:

Post a Comment