Wednesday, January 30, 2019

4D silk fiber ripsmetušš

Sotsiaalmeedia reklaamimootorid on aru saanud, et igasugused meigitooted mulle huvi pakuvad ja seetõttu pommitavad mind pidevalt erinevate kosmeetikatoodete reklaamidega. Hiljuti hakkas mu uudistevoos muudkui kerima video uuest "Hiina imest" ehk superpikendavast ripsmetušist, mis andis reklaamklipis tõesti muljetavaldava efekti ja kuna mul on lühikesed ripsmed, siis olen pikendavat tulemust lubavate ripsmetuššide reklaamide osas eriti kergesti mõjutatav. Nii ka seekord.


Enamasti saab Aasia ilutooted osta ebayst palju odavamalt kui nendes veebipoodides mis reklaami sotsiaalmeediasse paisanud on ja selgi korral leidsin ripsmetuši ebayst vähem kui kahe dollari eest. (Reklaamitavas poes oli ta saadaval kümnega, nii et ebays ikka tublisti odavam.) Uudishimu sai võitu ja tellisingi tuši ära.

Reklaam ütles, et juhtub midagi sellist:



Tušš saadeti Eestisse tasuta ja pakk jõudis minuni pisut vähem kui kolme nädalaga.

Tušš on omamoodi koostisega ja natuke nagu venib, kui harja tuubist välja võtta, aga ripsmetele kandes oli mulje õlgu kehitama panev. Kasutasin kahte kihti ja sellise tulemuse saab küll iga suvalise tušiga kätte ning reklaamis lubatav superpikkus jäi vaid unistuseks. Minu ripsmed nägid selle tušiga välja sellised:




Nii et seekordne "Hiina ime" kahjuks wow-efekti ei tekitanud. Tušš ei ole küll paha ja püsib täitsa hästi, nii et vähem kui kahe dollari eest hea seegi, kuid minu maitsele jääb pikendavat-tihendavat efekti väheks.

Samas aegajalt võib ebayst soodsa hinnaga ka väga head kraami saada. Hiljuti kirjutasin blogis näiteks sametisest meigikäsnast, mille abil jumestuskreemid kohe eriti katva kihina peale jäävad. Neid tellisin endale kohe mitu tükki juurde ja loodetavasti jõuavad varsti kohale ka.

Kas oled mingeid odavaid ebayst tellitud iluvidinaid katsetanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment