Friday, January 4, 2019

Best of the best 2018

2018 aasta tõi mu meigikotti palju uusi lemmikuid ja erilist rõõmu valmistas see, et mitmed neist toodetest on veel ka ülimalt soodsa hinnaga. Kui oled parajasti uute ja heade jumestustoodete otsinguil, siis nendest julgen küll kõiki väga soojalt soovitada:

Meigipõhi



Peitekreemide osas ei suutnud ühte ja ainsat lemmikut välja valida, sest võrdselt hästi esinesid nii Catrice kui Essence. Mõlemad on väga hea katvuse ja püsivusega ning valikus leidub ka väga heledale nahale sobilikke toone. Catrice peitekreemidest on minu toon Light Natural ja Essence toonidest klapib mulle kõige paremini Light Rose. Mõlemad neist on ka erakordselt hea hinnaga - Essence peitekreem 2.79 EUR ja Catrice 3.59 EUR.


Jumestuskreemidest võitis mu südame Gerard's Silky Finish - hea katvusega, kuid nahal väga mugav ja ei jäta maskilikku efekti. Kahjuks on seda saadaval vaid kahes toonis, nii et kõik ei pruugi nende seast endale sobilikku leida. Aga minul vedas ja toon Ivory on mulle ideaalne klapp. Hind: 24 EUR.

Sampure Minerals mineraalpuuder - Läbinisti looduslik puuder teeb ära nii jumestuskreemi, peitepulga kui puudri töö ja kui on vaja kiirsti nägu pähe saada, siis on mineraalpuuder mu kindel valik. Lisaks omab ta ka päikesekaitsefaktorit SPF 15. Sampure Minerals puudritest sobib mulle toon Light Beige. Hind: 24.95 EUR.

Tegelikult jääb juba ka ainult mineraalpuudriga tehtud meigipõhi väga ilus, aga kes tahab kohe ekstra veatut nahka saada, siis võiks mineraalse baaspuudri peal kasutada ka pealispuudrit. Minul on ta praegu minisuuruses, aga kui see otsa saab, siis on kindel plaan ka täissuuruses puuder soetada, sest see annab nahale eriti terve ja värske välimuse ning pikendab meigi püsivust. Täissuuruses pealispuudri hind: 24.95 EUR. Minul on toon Natural.


Põsepunadest sai mu lemmikuks Make Up Factory Rosy Haze. Peale selle tooni avastamist polegi ühtegi teist põsepuna kasutanud, sest Rosy Haze on lihtsalt ideaalne toon, mis sobib iga meigi juurde. Ta annab näole värskust, kuid jääb hästi loomulik. Laseb end kenasti üles ehitada, nii et kasutan seda nii õrna päevase jumestuse juures kui ka tugevama õhtumeigi tegemiseks. Hind: 15.40 EUR.

Päikesepuudritest ei suutnud samuti ühte lemmiku valida, sest nii Vita Liberata kui Gerard's on lihtsalt võrratud. Vita Liberata Trystal päikesepuuder on eriline selles osas, et kui teda puhtal nahal kasutada, siis omab ta isepruunistavat efekti. Mina kasutan teda aga meigi peal, nii et siis töötab ta nagu tavaline päikesepuuder. Heledale nahale sobib toon Sunkissed. Hind: 33.90 EUR.

Gerard's Final Touch on mul kohe-kohe otsa lõppemas. Kasutan seda igapäevaselt näole kergete modelleeringute andmiseks. Toon nr 2 on põhjamaisele nahale ideaalselt sobiv varjuvärv - ei liiga soe, ei liiga külm - lihtsalt super! Hind: 20 EUR.

Lauvärvid



Essence merineitsipalett paneb värve kasutama ka minusuguse paadunud nude meigi sõbra. Need roosad, lillad ja meresinised toonid on lihtsalt nii ilusad ja üksteisega lihtsalt kombineeritavad. Hajuvad ja püsivad suurepäraselt. Ja hind on paletil vaid 4.49 EUR.


Huda Beauty Warm Brown Obsessions - Huda Beauty lauvärvid võiks võtta hea hajuvuse etaloniks. Nad on ülipigmenteeritud, kuid pehmeks hajutamisega ei ole mingit probleemi. Üheksast värvist koosneva paleti ülesehitus on väga hästi läbi mõeldud, kõik toonid haakuvad üksteisega suurepäraselt ja ühe väikese paleti abiga saab luua väga erinevaid looke. Hetkel saadaval soodushinnaga 28.50 EUR.

Wet n Wild Color Icon lauvärvipalett Comfort Zone sisaldab nii matte kui sädelevaid värve ja pakub palju mängulusti. Osad toonidest on huvitava multicolor efektiga, mis valgust püüdes ellu ärkavad ja imeilusalt helklevad. Hind: 7.50 EUR.


Too Faced Life is a Festival paleti värvid on väga hea pigmendi ja püsivusega ning lihtsalt hajutatavad. Paletis sisaldub väga põnevaid multicolor helgiga toone, millesarnaseid ma mitte kusagil mujal näinud ei ole. Kõige suurem sektor on jäine särapuuder, mis sobib võrdselt hästi nii näol kui silmameigis kasutamiseks. Värvid on julged, kuid ometi väga kantavad, nii et palett ei saa kasutust mitte ainult efektmeikide tegemisel, vaid igapäevaselt. Hind: 45.50 EUR.

Silmad-kulmud



Mul on lühikesed ripsmed, nii et ripsmetuššide osas olen üsna nõudlik. Viimase aja lemmikcombo tuleb Artdecolt. Esimese etapina kasutan valget Lash Booster alusripsmetušši, mis lisab ripsmetele lopsakust ning on hooldavate omadustega ja selle peal koolutavat Curling Mascara tušši, mis lisab nii pikkust kui tihedust ja hoiab ripsmed kaunilt kaardus.  Alusripsmetuši hind 12.90 EUR ja koolutaval tušil 13.90 EUR.


Essence lainerid on juba pikalt mu lemmikute hulka kuulunud ja erand ei olnud ka 2018. aasta, mil minu lemmiklaineriks oli Super Precise Eyeliner. Mugav peenike pintslike, millega saab väga täpset joont tõmmata ja koostis, mis päeva jooksul oma kohalt ei liigu. Hind: 3.09 EUR.

Artdeco kulmupuudrid on tõusnud kultustoote staatusesse ja ka mina olen neist täiesti vaimustuses. Saadaval on neid tervelt üheksas toonis ja minu lemmikuks on tuhkjas Cinder Brown. Lihtne kasutada, püsib hästi ja jääb loomulik. Hind: 4.50 EUR.

Huuled



Selle aasta iluhittideks olid igasugused huulepulga ja palsami hübriidid ja minu erilisteks lemmikuteks said kõigist proovitutest need kaks:

Make Up Factory Inner Glow toonis Classy Umber on rahulik "sobib kõigega" huulevärv, mida olen väga palju kasutanud. Huulepulga keskel on sädeleva palsamiga südamik, mis teeb värvi nii niisutavaks ja mõnusaks. Boonusena on tal veel ka imehea lõhn! Hind: 16.95 EUR.

Artistry Studio toonitud huulepalsam Pink - Niisutab sügavuti ja annab toonitud palsami kohta üllatavalt tugeva ja kauapüsiva värvi. Hind: 20.68 EUR.


Vedelad kauapüsivad huulevärvid kipuvad huuli kuivatama ja seega ma neid väga tihti ei kasuta, aga olen leidnud kaks värvi, mis ei tekita ebamugavat kuivatavat-kiskuvat tunnet:

The Body Shop Matte Lip Liquid toonis Nairobi Camellia - Ülihea püsivusega poolmatt huulevärv elab kulumata üle ka tugevama söömise-joomise. Ilus rahulik roosa toon, mis sobib väga erinevatele nahatoonidele ja igasuguse jumestuse juurde. Hetkel saadaval soodushinnaga 5.50 EUR.

Essence Colour Booster toonis Mad Matters - Samuti poolmatt ja hea püsivusega pruunikasroosa toon, mida on lihtne erinevate meikide juurde sobitada. Hind: 3.09 EUR.

Sellised on minu 2018. aasta parimad avastused meigivallas. Kas oled midagi neist proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment