Thursday, June 28, 2018

Silk Luxury

Paar aastat tagasi jäi mulle ühest nahahoolduse teemalisest artiklist silma, et kauni naha ja juuste jaoks on hea magada siidist padjapüüril. Naturaalne siid on sile ning seetõttu juuste ja naha vastu hell. Ta ei hõõrdu näo vastu sama tugevalt kui puuvillane padjapüür, nii et võimalus hommikul padjanäoga ärgata on palju väiksem.

Siidist padjapüüri kiud imavad vähem niiskust kui puuvill, mistõttu jääb õhtul näole määritud kallis öökreem sinna, kus ta koht on, mitte ei imendu patja. Juuksedki on siidil magades ilusamad - sile siid aitab vältida juuste pusastumist ning eelmisel päeval tehtud lokid või föönisoeng ei saa ära magatud, vaid kõlbab järgmiselgi päeval kanda. 

Igal juhul olin mina peale selle artikli lugemist müüdud ja hakkasin otsima, kust ma endale siidist padjapüüri osta saaksin. Eestist ma seda tol ajal ei leidnudki, vaid pidin tellima välismaalt. Olengi nüüd mitu aastat siidist padjapüüride usku olnud ja neid juba päris mitu tükki osta jõudnud. Kõige suurem vahe ongi see, et ei ärka hommikul, padjamuster näos ja pehme siidi puudutus on naha vastas ikka ülimalt mõnus.

Hiljuti võeti minuga ühendust Silkluxury e-poest ja pakuti võimalust nende siidist padjapüüri proovida. Väga tore, et lõpuks on võimalus neid ka kodumaalt osta. Silk Luxury padjapüürid on suuruses 50x60 cm, nad on peidetud lukuga ja pakitud luksuslikku kinkekarpi:




Siidist voodipesu võib pesta pesumasinas õrna režiimiga (temperatuur kuni 30 kraadi ja kuivatus kuni 600 pööret minutis.). Kuivatisse pole ma oma püüre pannud, sest juba peale tavalist tsentrifuugi on nad peaaegu kuivad, nii et lihtsalt õhu käes kuivavad nad väga kiiresti täiesti ära. Mina olen padjapüüri peale pesu võimalikult sirgelt kuivama pannud, nii et triikimist pole nad mul peale seda vajanud, aga kes triikimata voodipesul und ei saa, siis madalal kuumusel kannatab siid triikimist küll.

Silk Luxury padjapüürid on pakitud väga ilusasse karpi ja sobivad hästi kingituseks. Nii et kui kunagi leiad end olukorrast, kus on vaja leida kingitust inimesele, kellel on kõik juba olemas, siis siidist padjapüür kulub ikka ära ja seda isegi juhul, kui üks juba olemas on. 


No comments:

Post a Comment