Thursday, June 7, 2018

Linea looduslikud tooted juustele

Linea looduslike juuksehooldustoodete kohta olen kuulnud palju head. Linea on Itaalias toodetud juuksehooldussari, mille valikust leiab sobivad hooldustooted igasuguses seisukorras juustele ja erinevate peanahaprobleemide raviks. Tooted on silikoonide ja parabeenide ning SLS vabad ja ei ole testitud loomadel. Hiljuti saatis Linea mulle proovimiseks mõned oma juuksehooldustooted ja etteruttavalt võin öelda, et olen nendest siiras vaimustuses. Nii et tuleb üks väga positiivne postitus.

Sain proovimiseks järgmised tooted:


Mandli juuksekreem




See sai kõigist proovitud toodetest mu suurimaks lemmikuks. Linea valikus ei ole maske ega palsameid, vaid nad kutsuvad oma niisutajat juuksekreemiks. See on rikkalikuma koostisega ja toitvam kui tavalised palsamid, kuid mitte päris sama niisutav kui mask. Nii et seda võib igapäevaselt kasutada palsamina, heas või keskmises korras juuste puhul sobib ta ka maski tegemiseks ja tõhusamat hoolitsust vajavatel juustel võib temale lisaks kasutada ka intensiivravi ampulle. Paks kreem pakub juustele tõepoolest väga mõnusat niisutust ja suutis ka mu kuivad juukseotsad jälle mõnusalt pehmeks teha. Eriliselt tegi meele heaks totsiku suurus - see sisaldab tervelt 500 ml toodet, nii et jätkub meeldivalt pikaks ajaks. Väga soojalt soovitan! Hind: 16 EUR.

Mineraalsooladega ampullid



Ampulli tuleb enne kasutamist käte vahel soojendada ja seejärel segu niisketele juustele kanda. Toodet võib kasutada ka peanahal ja see ei jäta juukseid rasvaseks ega luduks. Tal on põhjalikult taastav ja rahustav mõju ning lisaks juuste parandamisele toimivad ampullid veel ka kõõmavastase ravina. Sobib kasutamiseks maskina ning on ohutu ka värskelt värvitud juustele. Tegi juuksed tõesti väga ilusaks ja läikivaks. Mina sain proovimiseks vaid ühe, kuid müügil on nad suuremas pakis, et saaks teha kuurina. Kümnese komplekti hind 19 EUR.

Organic šampoon ja juuksekreem




Testritena olid kaasas organic šampoon ja juuksekreem. Šampoonil on mõnus õunalõhn. Ta vahutab tublisti ja peseb juuksed krudisevalt puhtaks. See on looduslike šampoonid puhul üks asi, mida ma märganud olen, et nendega pesemise ajal juuksed päris karedad ja juustest on sõrmedega raske läbi tõmmata. Ilmselt on põhjuseks see, et šampoon ei sisalda igasuguseid silendavaid komponente. Õnneks suutis juuksekreem selle kareduse hetkega kaotada. Organic palsam oli sama võimas niisutaja kui mandli juuksekreem, nii et meeldis mulle samuti väga.

Pakis oli ka tooteid tutvustav leht, kust sai lisaks lugeda näpunäiteid toodete valimise ja kasutamise kohta. Õiged peapesuvõtted said minule selgeks juba juuksurikoolis, nii et seetõttu olid need nipid mulle teada, aga nende tõdede üle kordamine ei jookse kindlasti mööda külge maha.

Minust sai juba esimesest proovimisest Linea toodete suur fänn.  Nende laiast valikust leiab sobiva hooldustoote igasuguses seisus olevate juuste jaoks. Force of Beauty Facebooki lehel läheb õige pea käima loosimäng, mille võitja saab endale meelepärase hooldustoodete komplekti Linea valikust ise välja valida. Nii et hoia Facebooki lehel silm peal ja võta kindlasti osa!

No comments:

Post a Comment