Monday, November 16, 2020

E-esmaspäeva saak

Benefit meigitoodete vastu tekkis mul huvi tänu youtube ilugurudele, kes neid taevani kiidavad, nii et mu  wishlistis on juba pikalt olnud terve nimekiri Benefiti toodetest, mida ühel päeval järgi proovida tahaksin. Kui Tallinki e-poes oli e-esmaspäeva raames kõik -30%, siis kasutasingi juhust ja ostsin kolm kõige rohkem huvipakkuvat toodet ära. 

Minu ostukorvi rändasid järgmised asjad:

Hoola Lite bronzer



Hoola bronzer on juba aastaid maailma populaarseimate päikesepuudrite hulka kuulunud. Kõik beauty youtuberid kiidavad seda ühel häälel, niisiis oli mul kindel plaan see toode kunagi ka endale soetada. Tegelikult panin esimese hooga oma virtuaalsesse ostukorvi hoopis Benefit Blush Boss paleti, sest seal on komplekti hinnaga saadaval kõik Benefiti populaarseimad modelleerimistooted, kuid kuna Blush Boss paletis on Hoola bronzeri tumedam variant, siis hakkasin pisut kahtlema, et kas saan seda praegu oma talviselt heleda jume juures üldse kasutada. Nii et peale mõningast kaalumist viskasin paleti ostukorvist välja ja võtsin selle asemel hoopis Hoola Lite päikesepuudri.


Kui pakk kohale jõudis, siis ehmatasin ära, et see on koguni liiga hele. Sellist asja, et päikesepuuder mulle liiga hele tundub, pole varem kunagi olnud - alati olen pigem ikka teistpidise probleemi ees, et ka kõige heledam saadaolev toon on minu jaoks liiga tume. Õnneks on Hoola Lite aga väga hea pigmendiga ja jääb nahale täpselt sama tugevana kui ta pakendis paistab. See sobib heleda nahaga kasutajale ideaalselt loomulike modelleeringute tegemiseks ja ei mõju ülepakutuna ka päevameigi juures kasutades. Puuder on täiesti matt, kuid ei jää nahal kuiv ja jahune, vaid sulab näoga erakordselt ilusti ühte. Jääb selline mulje nagu oleks modelleerimiseks kreemjaid tooteid kasutatud - nahk on hästi niisutatud välimusega. Tõesti väga super toode ja saan täiesti aru, miks ta maailma tippude seas troonib. Minu meelest võiks aga seda olla ka veel Medium tooni, sest Lite versiooni saan kasutada tõesti vaid talvel, kui üldse päevitust ei ole, nii et kui saadaval oleks ka veidi tumedam variant, siis saaksin seda imehead puudrit aasta ringi kasutada. Hind: 31.50 EUR.

Precisely My Brow kulmupliiats



Täpse ja peenikese otsaga kulmupliiats võimaldab joonistada väikeseid kulmukarvale sarnanevaid joonekesi ning teha hästi loomulikuna näiva tiheda kulmukaare. Värv on puudutus- ja veekindel ning ei haju ega lähe laiali. Pliiats on pilkupüüdva disainiga nagu kõik Benefiti tooted ja sabas on tal praktiline spiraalharjake, millega saab kulmud enne värvimist soovitud suunas kammida ja pärast selle abil ka hajutada. Väga meeldib! Minule sobib toon 3,5. Hind: 24.90 EUR.

24-hour Brow Setter



Läbipaistev geel kinnitab kulmukarvad soovitud kohale ja hoiab neid seal terve päeva nagu superliim. Parim kulmugeel, mida ma kunagi olen kasutanud! Ta jääb täiesti läbipaistev, ei pane kulme läikima ega jäta märgatavaid geelimulle nagu teised kulmugeelid vahest tegema kipuvad. Väga hea toode ja jään kindlasti selle truuks püsikasutajaks.


Mul on väga hea meel, et seda on saada ka 7-ml suuruses minupudelis, sest minu meelest võiksidki kulmugeelid alati väikeses pakendis olla. Täissuuruses tuube ei saa ma kunagi lõpuni kasutatud, sest alati kuivab geel kas ära või hakkab imelikult lõhnama, nii et pean nad poolikuna minema viskama. 7-ml tuubi saan ilusti lõpuni kasutada ja midagi ei lähe raisku. Kulmugeel saigi proovitud toodetest mu suurimaks lemmikuks.  Hind: 14.50 EUR.

Esmatutvus Benefit sarjaga algas igatahes väga positiivselt. Kuna järgi proovitud tooted olid väga palju kiidetud, siis olid ootused kõrgele kruvitud, kuid pettuma ei pidanud õnneks milleski. 

Kas oled mõnda Benefit toodet kasutanud? Millised on sinu muljed?


No comments:

Post a Comment