Saturday, July 4, 2020

BioNike meigitooted

BioNike on Itaalia apteegikosmeetikasari, mis on spetsialiseerunud tundlikule nahale mõeldud kosmeetika tootmisele. Nende valikust leiab nii nahahooldustooteid kui dekoratiivkosmeetikat - kõik loodud just allergilise ja tundliku naha vajadusi silmas pidades. BioNike meeskond varustas mind mõnede uute meigitoodetega ja tänases postituses nendest juttu tulebki.

Pretty Touch põsepuna



Kompaktpõsepunasid on BioNike valikus 4 erinevat värvitooni ja mina sain järgi proovida lillakasroosa variandi, mis kannab nime Vin.


Põsepuna on lihtsalt hajutatav ning tooni saab vastavalt oma maitse-eelistustele üles ehitada. Üks kiht annab kerge ja läbikumava värvi, 2-3 kihiga võib aga põskedele tugeva õhetuse anda. Põsepuna sisaldab sädelevaid osakesi, kuid sädelev efekt on pigem tagasihoidlik ja jääb näha vaid siis, kui päike nahale otse peale paistab. Püsivus on tal väga hea ning värv ei haju päeva jooksul ära. Väga meeldib! Hind: 18.51 EUR.

Liplumiere huuleläige



Ma olen BioNike tooteid päris palju kasutanud ja Liplumiere pliiatsikujuline huuleläige kuulub proovitud toodetest kindlasti minu TOP 3 hulka. Läikeid on saadaval kuues värvitoonis. Minul oli juba olemas punane toon Grenade, mis mul tõesti väga palju kasutust saab ja nüüd lisandus mu huulevärvide kollektsiooni veel ka toon Nude:


Liplumiere huuleläiked meeldivad mulle seetõttu, et nad on niisutavad nagu hea huulepalsam, annavad ilusa läike, kuid ei jäta kleepuvat tunnet. Nude tooni võibki vabalt kasutada huulepalsami asemel. Ainsa tootena huultele kandes jääb ta läbikumav, nii et intensiivsema värvi saamiseks olen eelnevalt kogu huulte pinna sarnases toonis huulepliiatsiga ära katnud. Sedasi on tulemus tugevam ja püsivam. Tootel on õrn vaniljelõhn, mis kasutamise veel eriliselt nauditavaks teeb. Värv on ilus igas kulmisetapis ja hajumine toimub järk-järgult ning märkamatult. Läikes sisalduvad sädelevad osakesed, mis jäävad huultele püsima kas siis, kui värv ise juba maha kulunud on. Hind: 13.98 EUR.

Defence Color 3D mascara



3D ripsmetušš on just selline kõik-ühes toode, mis mulle kõige rohkem meeldib. Ta annab tugevalt juurde nii pikkust kui tihedust ning liivakellakujulise harjaga saab ripsmeid ilusti koolutada ja vormida, et saada eriti efektne ripsmekaar. Pakendil ei ole märget veekindluse kohta, kuid püsivuse kohta jätkub mul vaid kiidusõnu - mul on tundlikud silmad, mis kipuvad tuule või tugeva päikese käes vesistama hakkama ja 3D mascara ei lähe paari pisara peale laiali. Nii et üks igati väärt toode! Hind: 18.86 EUR.

Kas oled BioNike valikust midagi proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment