Wednesday, July 15, 2020

Uut IDUN Mineralsilt

IDUN Minerals on Rootsi looduskosmeetikafirma, kelle missiooniks on luua kõrgekvaliteedilisi ja tõhusalt toimivaid tooteid, mis oleksid samal ajal läbinisti looduslikud ja nahasõbralikud. Nende valikust leiab nii nahahooldus- kui meigitooteid ja IDUNi meeskond andis mulle proovimiseks järgmised asjad:


Õrn ensüümkoorija



IDUNi õrn ensüümkoorija sobib ka kõige tundlikumale nahale. See ei sisalda koorivaid terakesi nagu klassikalised näokoorijad, vaid näeb välja nagu tavaline kreem. Toote koostisse kuulub õunhape, mis eemaldab surnud naharakud ja muudab naha pehmeks ja kirkaks. Peale ensüümkoorija kasutamist imenduvad kreemis või seerumis olevad kasulikud ained paremini ja nahatoon muutub ühtlasemaks. Mul olid suve jooksul näkku ilmunud mõned pigmendilaigud ja juba paar korda ensüümkoorija kasutamist muutis need peaaegu märkamatuks. Väga meeldib! Hind: 14.04 EUR.

Näopuhastuspiim



Puhastuspiim sobib kogu jumestuse eemaldamiseks nii silmadelt, huultelt kui näonahalt. See saab vaevata jagu ka veekindlast ripsmetušist, kuid on silmade vastu väga õrn ja ei aja neid kipitama. Kreem on täiesti lõhnatu, nii et hea valik lõhnade suhtes tundlikule kasutajale. Hind: 18.78 EUR.

Huuleläige Marleen



Huuleläikeid on IDUNIL tervelt 12 erinevat tooni ja mina sain endale särtsaka roosa nimega Marleen. Ta jääb huultel kergelt läbikumav, annab intensiivse läike ja pakub mõnusat niisutust. Värv püsib huultel paar tundi, nii et vajab päeva jooksul värskendamist. Mulle meeldib huuleläikeid peale kanda huulepintsliga, mitte läike enda aplikaatoriga - minu meelest saab nii ühtlasema ja täpsema tulemuse ja värvikiht jääb sedasi õhem ning mugavam.  Hind: 17.97 EUR.

Kulmupliiats Pil



Kulmupliiatseid on IDUNil neljas tumeduses - kõik neist on praktilised neutraalsed pruunid toonid, millega saab kulme väga loomulikult täita. Pliiatsi sabas on spiraalharjake, mille abil kulmukarvad enne meikimist soovitud suunas kammida saab. Ühe Pil toonis pliiatsi olen jõudnud juba lõpuni kasutada, nii et olen selle tootega juba pikalt tuttav. Pliiats on keskmise tugevusega ja sobib tegelikult väga hästi ka silmapliiatsina kasutamiseks. Mina kasutangi seda rohkem silmadel, sest tumepruun toon on igapäevase jumestuse juures lihtsalt ideaalne - raamib silmad ilusti ära, kuid ei mõju ülepakutult. See püsib väga hästi ja pole ohtu, et ta päeva jooksul laiali läheks või ära hajuks. Hind: 13.50 EUR.

Kas oled IDUN Mineralsi toodetest midagi proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment