Monday, June 29, 2020

Põhi peal!

Juuni hakkab läbi saama ja aeg sealmaal, et üle vaadata viimase kuu jooksul otsa saanud kosmeetikavahendid ning panna nende kohta kirja oma lõplik hinnang. Põhi sai peale sellistele purkidele-pudelitele:


Depend lõhnatu küünelakieemaldaja - Sellest ajast kui Depend lõhnatu küünelakieemaldaja leidsin, polegi enam ühtegi teist ostnud. Tugevalt lõhnavad küünelakieemaldajad ajavad mul pea valutama ja kui on olemas tõhusalt toimiv haisuvaba variant, siis ei näe mingit põhjust enam teistega katsetama hakatagi. Depend on soodsa hinnaga ka ja 100-milliliitrine pudel maksab vaid 3.19 EUR. Kindlasti ostan veel.

Tilk! näokoorija - Seda koorijat olen ära kasutanud juba mitu purgikest. Koorivate osakestena sisaldab see aprikoosituumapulbrit, mis ei sula nahal ära ja lubab koorida niikaua, kui viitsimist on. Koostisse kuuluvad veel ka kookos- ja kastoorõli, mis hoolitsevad selle eest, et nahk peale koorimisprotseduuri kuivama ei hakkaks. Väga meeldib! Hind: 17.90 EUR.

Crystal deodorant - Jälle üks selline toode, mida olen ära kasutanud juba lugematu hulk pudeleid ja ostan kindlasti veel. Kõige parema hinna-kvaliteedi suhtega alumiiniumivaba deodorant, mida proovinud olen. Toimib tõhustalt, on sõbralike koostisosadega ja ei maksa hingehinda - uus pudel juba vannitoas olemas ka. Müügil on see näiteks Prismades hinnaga 4.49 EUR.

Tilk! Detox Me turbamask - Tõeline superlemmik toode! See oli mul juba kolmas purk ja olen maskist jätkuvalt vaimustuses. Kui mul seda maski kodus on, siis jäävad kõik teised seisma ning kasutan ainult Tilk turbamaski. See on tõhus kõik-ühes toode, mis hoolitseb naha eest igakülgselt - puhastab poore, võitleb kortsude vastu, niisutab, kuid on samas ka rasueritust reguleeriv, nii et kombineeritud nahale lihtsalt täiuslik. Ja eriti rõõmustab mind see, et tegu on kodumaise loodusliku tootega. Väga soojalt soovitan! Hind: 18.99 EUR.

IDUN Minerals päevakreem - Kreem imendub väga kiiresti ja sobib seega ideaalselt meigialuskreemiks. Niisutab tõhusalt, kuid ei jäta nahka rasvaseks, nii et kombineeritud nahale igati hea klapp. Kreem on täiesti lõhnatu, nii et sobib seega ka kõige lõhnatundlikumale kasutajale. Hind: 30.29 EUR.

Ice Cream Balance šampoon - See šampoon mulle eriti ei meeldinud. Pesi pea puhtaks küll, kuid šampoonitamise ajal muutusid juuksed kuidagi eriti takuseks, nii et raske oli sõrmedega neist läbi tõmmata. Peale palsami kasutamist juuste normaalne olukord taastus, nii et kasutasin pudeli lõpuni, aga uuesti ei osta. Hind: 6.50 EUR.

Babaria aaloe kätekreem - Väga hea kätekreem, mis imendub ülikiiresti ja ei jäta käsi rasvaseks. Saab kohe peale kreemitamist näiteks nutiseadet näppima hakata, ilma, et ekraan rasvast ujuks :D Niisutab tõhusalt ning oli käte vastu hästi õrn - mul on tihedast pesemisest ja desovahendi kasutamisest käte nahk vahepeal täitsa narmendav ja osad kreemid panevad need katkised kohad tugevalt tulitama. Babaria kreem just leevendas ja ravis neid katkisi kohti, mitte ei teinud asja hullemaks. Väga meeldis!  Müüakse kahe tuubi kaupa ja hind on 4.84 EUR.

Natura Siberica šampoon - Mul on praegu afropatsid, nii et šampooni valides tahan, et toode oleks sügavpuhastav, läheks lihtsalt vahule, laseks end kiiresti juustest välja loputada ja oleks soodsa hinnaga. Natura Siberica Stag Power vastab kõigile neile tingimustele ja meeldis mulle väga. Kui see otsa sai, siis ostsin sama sarja Energy šampooni, aga see uus mulle eriti ei meeldi, sest tal on väga tugev vanakooli odekolonni lõhn ja kuna ma ei taha lõhnata nagu vanaisa, siis eelistan tagasihoidlikuma lõhnaga Stag Power šampooni. Hind: 4.65 EUR.

Sellised tooted said siis tühjaks juunikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment