Friday, June 5, 2020

Lookfantastic Beauty Box June 2020

Sain kätte oma teise Lookfantastic ilukarbi, mille nimeks sel korral "Staycation". Tooted on komplekteeritud selliselt, et saaksid endale kodust lahkumata ühe spa-päeva korraldada. Juunikuu karbist tulid välja sellised tooted:


Lookfantastic kosmeetikakott - Kvaliteetsest materjalist kosmeetikakott on läbipaistvate seintega, mis on hea ja praktiline, sest nii leiab tooted sealt seest lihtsamini üles. Minu jaoks jääb kott kahjuks liiga väikseks, sest reisile minnes võtan ma alati märksa rohkem iluvidinaid kaasa. Hind 13.38 EUR.


Josh Wood värvikaitse juuksemask - Minisuuruses toode sisaldab 30 ml juuksemaski, millest jätkub ilmselt kaheks korraks. Mul on praegu afropatsid peas, nii et maski lähiajal järgi proovida ei saa, aga muidu teen juuksemaske heameelega, nii et seisma see kindlasti ei jää. Hind: 6.69 EUR.

Molton Brown küpressilõhnaline dušigeel - Dušigeel on minu jaoks selline igav toode, et olgugi, et seda ilukarbist leida on igati praktiline ja tõenäoliselt leiab see kõigil kasutust, siis mingit erilist headmeelt ma selle üle nüüd ka ei tunne. Väikeses pudelis sisaldub 100 ml toodet ja hind on sellel 11.15 EUR.

Glov Rainbow juuksehari - Ilma käepidemeta juukseharjad ei ole mu lemmikud, sest minu meelest ei ole neid sama mugav kasutada kui sabaga harjasid. Ise ma seda niisiis ei ostaks, aga kui ta juba olemas on, siis eks ma seda laste juuste kammimiseks ikka kasutan. Samas kellele on harja kompaktne vorm oluline, siis sellele ilmselt meeldib. Hind: 11.15 EUR.


Polar SPF 50 päikesekreem - Tugeva päikesekaitsefaktoriga kreem imendub väga kiiresti ja ei jäta nahale valget kihti ega libedat tunnet. Väga meeldib. Muidu rõõmustan ma rohkem ikka täissuurus toodete üle, kuid see kreem kulub minisuuruses väga marjaks ära, sest suvel on seda hea praktiline käekotis kaasas kanda. Hind: 14.99 EUR.

Ultrasun SPF 30 huulepalsam - Läbipaistev niisutav huulepalsam on tugeva päikesekaitsega, nii et suveks igati sobilik. Huulepalsameid on mul alati mitu tükki korraga kasutuses ja seegi läheb kohe käiku. Hind: 8.92 EUR.


Aroma Blend niisutav kangasmask - Kangasmaskid meeldivad mulle väga ja katsetan heameelega uusi brände, nii et minu pärast võiks igas ilukarbis mõni selline toode leiduda. Aroma Blend mask niisutab kenasti, kuid jätab naha pärast mõneks ajaks nakkuma, nii et lemmikuks ei saanud. Hind: 2.79 EUR.

Ilukarbi hind üheks kuuks tellides on 15£, kuid mida pikemaks ajaks tellimuse teed, seda soodsama hinnaga iga kuu karp tuleb. Juuni boxi toodete koguväärtus oli 69 EUR. 

Minu jaoks jäi selle kuu karp kuidagi magedaks. Suurem osa tooteid läheb käiku küll, kuid ühtegi sellist asja, mille puhul tunneksin, et tahaksin seda teist korda veel osta, ma boxist ei leidnud. Maikuu karp meeldis palju rohkem.

Lookfantastic ilukarbi hinnad eurodes on järgmised:

1 kuuks tellides 16.96 EUR.
3 kuuks tellides 16.40 EUR.
6 kuuks tellides 15.55 EUR
12 kuuks tellides 14.17 EUR

Kas oled mõnda ilukarpi tellinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment