Tuesday, June 23, 2020

Full face of Catrice

Catrice on taskukohase hinnaga meigisari, mis on saadaval suuremates Selverites. Nende valikust leiab kõik vajaliku, et jumestus algusest lõpuni valmis teha ning eriti meeldivaks teeb asja see, et enamus Catrice tooteid saab kätte hinnavahemikus 5-10 eurot. Soodne hind ei tähenda aga järeleandmisi kvaliteedis - olen Catrice tooteid päris palju kasutanud ja nende seast super häid meigivahendeid leidnud, mis teevad headuselt ära ka kordades kallimatele toodetele.

Tänases postituses näitan ette terve näo jagu Catrice meigitooteid. Osad neist on mu meigikotti kuulunud juba pikemat aega, teised saatis Catrice meeskond mulle alles hiljuti, kuid kõik nad on hea kvaliteedi ja kasutusmugavusega, nii et kui oled meigivarude täiendamise lainel, siis võid siit soodsaid ideid saada, mida endalegi soetada võiks.


HD Liquid Coverage jumestuskreem - Tugeva katvusega jumestuskreem suudab nahatooni ära ühtlustada juba ühe imeõhukese kihiga. Ta on väga hea püsivusega ja puudutuskindel, nii et see pika püsivuse lubadus pakendi peal ei ole sinna niisama kirjutatud, vaid sellel on tõepõhi all. Jumestuskreem sulab nahaga kenasti ühte ja olgugi, et tegu on tugevalt katva ning mati tootega, ei jäta ta maskilikku efekti, vaid paistab kena ja loomulik. Minu heledale neutraalse alatooniga nahale on täpne klapp Light Beige.


Catrice peitekreeme olen ära kasutanud juba mitu tükki ja need meeldisid mulle väga. Liquid Camouflage on tugevama  ja Instant Awake Concealer kergema katvusega, kuid mõlemad on väga hea püsivusega ning ei hakka päeva jooksul silmaümbruse kurdudesse kogunema. Ma ei oskagi üht teisele eelistada - Instant Awake peitekreemi kasutan igapäevase kerge meigi juures ja Liquid Camouflage kreemi tugevamat jumestust tehes. Mõlemast tootest on saadaval hea heledate toonide valik, mille abil ka heleda jumega kasutaja silmade alla kirkust lisada saab.

Arctic Glow särapuuder on külma alatooniga ja valguse käes viskab natuke isegi lillakat läiget. Ma olen muidu rohkem soojatooniliste särapuudrite fänn, aga Arctic Glow sulab nahaga kuidagi erakordselt ilusti ühte ja jätab wet look efekti, mis naha eriti siledaks ja ilusaks teeb ning imelikul kombel väga hästi isegi soojades toonides jumestuse juurde sobib. Tema kuma jääb selline nagu oleks nahk ülimalt niisutatud ja heas toonuses ning puuder sulab nii hästi naha sisse, et ei jäta mingit märgatavat üleminekutriipu. Väga meeldib!


Läbipaistev kinnituspuuder - valget värvi puuder matistab naha pikaks ajaks ja on tõhus meigi kinnitaja. Ta on veekindel ja sisaldab SPF 10 päikesekaitset. Puuder on pakendiinfo kohaselt küll läbipaistev, kuid minu naha teeb ta toonivõrra heledamaks ja ei haju päris märkamatuks, nii et üle näo kasutamiseks sobib vaid erakordselt heleda jumega kasutajaile. Mina kasutan seda silmade all, et peitekreemi kinnitada ja selle helendavat efekti rõhutada.

Mosaiikpõsepuna Dolce Vita  koosneb oranžikatest ja kuldsetest sektoritest ning annab näole väga ilusa värske jume. Ta ei sisalda säraosakesi, vaid  jätab õrnalt satiiniläikese lõpptulemuse. Puuder hajub väga hästi ja püsib samuti pikalt. Saadaval on ka roosakas variant, kuid minu eriliseks lemmikuks on saanud just see virsikukarva põsepuna.


Catrice lauvärvidest kasutan kõige rohkem seda The Spicy Rust nime kandvat sooje ja neutraalseid värve sisaldavat paletti. Karbikeses on nii matte kui sädelevaid värve ja sellega on lihtne võrgutavaid suitsusilmi pähe maalida. Värvid ei pudise praktiliselt üldse, nii et isegi väga tumeda meigi saab sellega tehtud nii nagu mulle kõige rohkem meeldib, et esmalt teen valmis meigipõhja ja siis silmade jumestuse.


Kulmuvärve on Catrice valikus küll igale maitsele ning igasugust stiili kulmumeigi tegemiseks. Minul on kõige paremini käpas puudritega kulmude täitmine, nii et minu lemmikuks on kahest eri tumedusega puudrist koosnev komplekt. Karbi põhja all olevas sahtlis peituvad pinsetid ja pintslike. Ma olen üldiselt kasutanud küll oma tavalist kulmupintslit, aga kui see on näiteks värskelt pestud ja veel märg, siis saab ka komplektiga kaasas oleva pintslikesega värvi kenasti peale kantud.

Kulmupliiatseid on Catricel nii klassikalisi kui väljakeeratavaid ja minu suureks rõõmuks on mõlemal pintslil sabas spriaalharjake, millega enne kulmude kujundamist karvad õigesse suunda kammida. Kulmupliiatsite värv on ilus külm pruun, mis jääb hästi loomulik ning sobib iga meigiga.

Lisaks on Catricel olemas veel ka kulmutušš, mida saab tihedamate kulmude korral kasutada ainsa tootena, või hõredamate kulmude juures meigile viimase lihvi andmiseks, kui oled kulmud puudri või pliiatsi abil juba ära täitnud. Brow Colorist tušš on poolpüsivärv, nii et pideval kasutamisel toonib ta kulmukarvad veidi tumedamaks.


Catrice Glow and Shine huulepulgast olen blogis korduvalt rääkinud, sest see on mu läbi aegade lemmikuim huulevärv üldse. Nagu pildilt näha, siis ega teda mul enam eriti kauaks ei jätku. Glow and Shine värv läheb suures osas huulte sisse ja värv püsib tänu sellele väga pikalt. Isegi peale tugevamat söömist-joomist, kui huulte peal enam mingit märgatavat värvikihti ei ole, on toon ikka alles, sest pigment on läinud naha sisse. See huulevärv on ilus igas kulumisetapis ning on boonusena veel hästi niisutav, nii et põhjuseid, miks ta mu lemmik on, ei tule kaugelt otsida.

Ühele pildile on sattunud minu kaks kõige lemmikumat Catrice toodet üldse. Lisaks eelpoolmainitud huulepulgale fännan ma juba pikka aega ka Brush Ink musta vedelat lainerit. See on lihtsalt täiuslik - väga mugav peale kanda, kuivab kiiresti, jääb matt ning püsib veatuna terve pika päeva. See ei haju ega lähe laiali isegi silma sisenurgast, kus enamus lainereid mul muidu ikka jooksma kipuvad hakkama. Väga-väga meeldib!

Viimase tootena toon välja Eyeconista ripsmetuši. See on pisikese pontsaka kummiharjaga ja võimaldab ripsmeid märgatavalt pikemateks ja tihedamateks ehitada. Ta on kirjade järgi ka veekindel, aga sellega ma 100% nõustuda ei saa. Ta ei lähe küll laiali, kuid niisketes tingimustes jätab ta üles kulmuluule kergelt hallika laigu. Nii et enne selle kasutamist vaatan igaks juhuks alati aknast välja, et ega taevas pole seda nägu et sadama hakkaks. Kuivades oludes püsib hästi ja annab ripsmetele tublisti volüümi juurde.

Millised on sinu kogemused Catrice toodetega? Kas oled nende hulgast ka endale mõne lemmiku leidnud?

No comments:

Post a Comment