Thursday, August 29, 2019

The Body Shop uudistooted

The Body Shopi meigiriiulisse on ilmunud mõned uued tulijad - praktilised lauvärvipaletid ja kauapüsivad vedelad huulevärvid. Lauvärvipalette on saadaval kaks erinevat - "Võluvalt värvikas" ja "Lopsakalt loomulik". Mind varustas The Body Shopi meeskond värvilisema variandiga:


Võluvalt värvikas lauvärvipalett



Paletis on 12 tooni - pooled neist matid ja ülejäänud sädelevad. Põhiosa paletist koosneb nude toonidest, millega on hea teha kiirelt valmivat loomulikku ilu rõhutavat päevameiki, kuid mängulusti lisamiseks leiab paletist ka mõned särtsakamad värvid. Lauvärvid on tugeva pigmendiga ja tumedamaid toone saab edukalt kasutada ka lainerijoone tegemiseks. Minu nipp jumestusele värvi lisada ongi just värviline lainer - teen silmameigi rahulike nude toonidega, kuid värvisärtsu lisamiseks tõmban ripsmepiirile joone kas roheka või lilla lauvärviga. Kõige parem on seda teha peenikese lapiku pintsliga, mida on eelnevalt vee või meigikinnitusspreiga niisutatud.

Võluvalt värvika paleti toonid on hea kasutusmugavusega - nad ei pudise pealekandmisel, hajuvad lihtsalt ja ei hakka päeva jooksul lauvakku kogunema. Praktiline palett, mis võimaldab luua palju erinevaid looke nii külmades kui soojades toonides. Hind: 25 EUR.

Mõned minu lemmiktoonid nahal:


Sheavõiga matid huulelakid



Saadaval on neid kolmes toonis ja mina sain järgi proovida kaks - pruunikasroosa nimega Boston Astilbe ja säravpunane Manhatten Marigold. The Body Shopi huulelakkidega olen ma juba varasemast tuttav ja nende roosakas toon Nairobi Camellia on mul kõige sagedamini kasutust leidev vedel huulevärv üldse. See on hästi pehme vahulise koostisega, mõnusa magusa lõhnaga ja ülihea püsivusega toode, mis ei rõhuta huultel olevaid joonekesi ja ei tekita ebamugavat kiskuvat-kuivatavat tunnet. Uued huulelakid on vanadega muidu päris sarnased, kuid rikastatud sheavõiga, nii et peaksid olema veelgi niisutavamad.

Minule kahjuks midagi selles uuendatud koostises ei sobinud. Kandmise ajal oli sheavõiga huulelakk küll väga mugav ja meenutas üks-ühele mu vana lemmikut Nairobi Camelliat - samasugune vahuline koostis, hea pigment, mõnus lõhn ning super pikk püsivus, aga järgmisel päeval olid huuled väga kuivad ja isegi nagu paistes, nii et oli iga natukese aja tagant vaja neid hügieenilise huulepulgaga üle käia.

Vana koostisega The Body Shopi huulelakki võisin vabalt kanda mitu päeva järjest ja see ei tekitanud mingit kuivatavat tunnet, aga peale uue sheavõiga huulevärvi kasutamist tuli pärast kaks päeva igasugusest huulemeigist hoiduda ja ainus asi, mida kasutada sain, oli hügieeniline huulepulk. Proovisin huulelakke kaks korda ja mõlemal korral oli pärast mitu päeva huultel ebamugav tunne, nii et midagi neis on, mis mulle ei sobi. Loodan väga, et uue koostisega huulelakkide müügile tulekuga vanad ära ei kao, sest nende koostis meeldis mulle palju rohkem.


Huulelakid on tugeva katvusega ja oma huulevärv alt läbi kumama ei jää:


Ühe huulelaki hind: 11 EUR.

Tänase postituse näidismeigi jaoks tuli mulle appi jumestaja Liina Notta, kes uusi tooteid kasutades endale sellise nude meigi tegi:

Jumestuses sai kasutatud lauvärvipaleti pruunikaid ja šampanjatoone ning huultel Boston Astilbe huulelakki.

Jääkaru öömask



Rahuliku iluune tagamiseks oli mu PR pakki lisatud ka pehmest materjalist jääkaruga magamismask. Pehme ja mugav mask püsib hästi peas ja ei sooni ega pigista. Hind: 6 EUR.

Millised on sinu lemmiktooted The Body Shopi valikust? Kas oled mende jumestustoodetest midagi kasutanud?

No comments:

Post a Comment