Tuesday, July 9, 2019

Bodyography

Bodyography alustas USAs  cruelty free mineraalidel põhineva kosmeetika tootmist ligi 20 aastat tagasi. Tänaseks on väikesest perefirmast välja kasvanud tugev ja mainekas bränd, mille tooteid müüakse rohkem kui viiekümnes riigis üle maailma. Bodyographyl on Austraalias ka oma meigikool, kus saab osaleda nii põhjalikel pikkadel jumestuskoolitustel, kui kitsamatele teemadele pühendatud ühepäevastel workshoppidel.

Eestisse jõudis Bodyography alles hiljuti ja nende tooted on müügil Forme Ilukaubamajas. Sain endale 6 toodet ülevaate kirjutamiseks välja valida ja tänases postituses räägingi oma esmamuljetest.


Bodyography praimer



Praimereid on Bodyography valikus 6 eri sorti - toonitud variandid värvikorrektuuride tegemiseks ja läbipaistvad sileda baasi loomiseks. Mina kaalusin Clear ja Hydrating praimerite vahel ja lõpuks otsustasin klassikalise läbipaistva Clear variandi kasuks. Kogu Bodyography meigisari on üles ehitatud nii, et lisaks kaunile jumestusele oleksid tooted ka nahale kasulikud. Nii on praimeriski sees vananemisvastased ja niisutavad koostisosad, mis lisaks meigipõhja ilusamaks tegemisele samaaegselt veel ka naha eest hoolt kannavad.

Praimer on täiesti läbipaistev ja nahale mingit tooni ei jäta, kuid kohe selle näole kandmise järgselt paistab nahk ühtlasem välja, sest ta suudab poorid ja kortsud oma läbipaistvast vormist hoolimata kuidagi ära hajutada. Tekstuurilt on praimer vedelapoolne geel, mis jätab nahale siidise-libeda kihi.

Minu jaoks on praimerid siiamaani olnud pigem sellised pühapäevatooted, mida igapäevaselt kasutada ei saa, sest pideval kasutamisel hakkavad nad poore ummistama ja lõpuks tekkivad punnid.  Enamuste praimerite pakendil on peale kirjutatud, et toode ei ummista poore, aga paraku minul läheb nahk pideval praimerite kasutamisel käest ära, nii et seega suhtusin väikese ettevaatlikusega ka Bodyography omasse. Olen seda nüüd nädal aega järjest kasutanud ja julgen juba vaikse häälega hõisata, et siiani on see mu nahale väga hästi sobinud ja poore ummistanud ei ole! Kas tõesti olen viimaks leidnud praimeri, mida igapäevaselt kasutada saan?

Peale nädalast kasutamist olen temaga igatahes rohkem kui rahul. Täidab kõik mu soovid - teeb nahapinna hästi siledaks ja hajutab joonekesi ning poore. Jumestus püsib värskena terve päeva ja on üsna puudutuskindel - saab näiteks nina nuusata nii, et jumestuskreem pärast kõik taskurätiku küljes poleks. Praegu on igatahes see mu läbi aegade lemmik praimer, sest ta on tõesti esimene, mida olen saanud nädal aega järjest nii kasutada, et näole punne ei teki. Hetkel olen täiesti vaimustuses ja loodan väga, et ka pikemal kasutamisel seda tavapärast vistrikumuret ei teki. Hind: 28 EUR.

Silk Cream jumestuskreem




Silk Cream kompaktset jumestuskreemi on saadaval kaheksas toonis ja mina valisin endale tooni Light. Netist jumestuskreemide ostmine on alati paras loterii ja eriti keeruline on valida tugeva katvusega meigipõhjatooteid. Kui läbikumavate jumestuskreemidega on pisut eksimisruumi, siis tugeva katvusega jumestuskreem peab olema täpne klapp, et ei tekiks maskilikku efekti. Bodyography toon Light on tumeduselt minu jaoks täpselt paras, kuid alatoon jäi nahale kandes märgatavalt kollasem kui mu oma nahk. Jõudsin juba kurvastada, et see hea katvusega mõnusalt kreemjas meigipõhi tooni sobimatuse tõttu kasutuna seisma jääb, aga selleks ajaks, kui olin näo ära puuderdanud, oli kreem mingi ime läbi end mu nahatooniga väga kenasti klappima saanud.

Väga üllatav, aga muidugi ka ülimalt rõõmustav, et toon nahasoojuses sedasi väga täpselt ära ühtlustus. Toote kirjelduses ei ole mainitud, et tegu oleks nahatooniga kohalduvate pigmentidega, aga praktika näitab, et mingi ime läbi ta siiski end nahatooniga ühtlustada mõistab. Silk Cream on kompaktses karbis ja üsna paks, kuid nahasoojuses sulab väga kiiresti ja hajub ruttu. Toosi põhja all kaasas olnud švammiga ei saanud ma sama ühtlast tulemust kui niiske Beauty Blenderiga, nii et pealekandmiseks soovitan ma kasutada niisket käsna, mitte kaasas olevat padjakest. Ühe kihina peale kandes saab keskmise katvuse ja kahe kihina tugeva. Kreem püsib hästi ja koos Bodyography praimeriga on ka pika päeva lõpuks veel väga kena ja ühtlane. Suur uus lemmik! Ta ei ole seda sorti kompaktjumestuskreem, mis nahal puudriliseks muutub, nii et vajab kindlasti veel ka puudriga kinnitamist. Hind: 28 EUR.

Blur Set Finishing Powder




Mul on praegu mitu väga head puudrit olemas, nii et uue järgi otsest vajadust ei olnud, aga selle puudri kirjeldust lugedes ma lihtsalt pidin ta järgi proovima. Puudrit iseloomustatakse nii:

  • Hüaluroonhappega, mis annab nahale pehmust ja niiskust
  • Poore mitteummistav profiklassi puuder
  • Siidine tulemus, mis pole kunagi kuiv ega pulberjas
  • Läbikumav ja sobib kõigile nahatoonidele
  • Ei sisalda parabeene, gluteeni ega talki

Millisel meigihullul ei hakka sellise jutu peale suu vett jooksma? Ja see tõesti on lihtsalt super! Puuder on väga tõhus kinnitaja ja matistaja ning nahk jääb puutudes nii siidine ja pehme. Päikesepuuder ja põsepuna hajuvad tema peal nagu unelm. Puuder on valget värvi ja värskelt nahale kantuna teeb korraks näo toonivõrra heledamaks, kuid paari minutiga muutub ta läbipaistvaks ja kohaldub naha värviga. Hind: 27 EUR.

Siin ongi parajasti kõik uued Bodyography meigipõhjatooted kasutuses:



Glitter Pigment




Glitter Pigment on vetruv ja natuke niiske säratoode, mida on tavalistest glitteritest märksa lihtsam kasutada, sest ta ei pudise pealekandmisel üldse. Saadaval on 6 imeilusat tooni, nii et nende puhul pidin küll kulli ja kirja viskama, et ainult ühte välja valida. Sprarkler on selline huvitav kulla-hõbeda segu, mille puhul ei oskagi öelda, kas ta on soe või külm toon. Minu meelest sobib ta tänu sellele igasuguse silmameigi juurde, sest ühe nurga alt viskab ta kuldset, teiselt poolt hõbedast sillerdust. Ülimugav kasutada, sest tänu geeljale koostisele ei pudise. Päeva jooksul kukub pisut säraosakesi põskedele, aga ka see pudisemine on väga vähene. Hind: 21 EUR.

Minu lemmik silmameik on viimasel ajal olnud selline, et kannan pruuni värvi koopajoonele ja silma välisnurka ning liikuvale laule õhukese kihi Sparklerit. Kiire ja lihtne jumestus, millele sädelus annab natuke pidulikkust. Samas ikkagi piisavalt tagasihoidlik, et sobib igapäevaselt kanda.

Glitteri pildile püüdmine on üks parajalt tänamatu töö, sest tema ilu tuleb esile just valguse käes liikudes, aga äkki mingi aimduse saab pildilt siiski kätte. Reaalses elus on Sparkler palju efektsem:


Cream Shadow




See huvitava välimusega kreemjas lauvärv jäi Forme e-poes mulle kohe silma ja oli esimene, mille ma Bodyography toodetest oma wishlisti lisasin. Põhiline roosa osa on kreemvärv ning talle on vaba käega peale pudistatud pronksikarva ja heledat sädelevat kuiva puudrilist pigmenti. Puudrilised värvid on kreemi peale pudistatud üsna tihedalt ja ka väikese pintsliga on seetõttu keeruline saada kätte vaid ühte soovitud tooni. Nii et igal korral saab pintsliga kätte natuke erineva tooniga segu. See on ainus proovitud toodetest, mille püsivuse kohta mul kiidusõnu ei jagu. Päeva jooksul hakkas kreemvärv lauvakku kogunema ja püsivust ei parandanud ka hea praimer. Saadaval kahes toonis ja minul on toon Glimmer. Hind: 18 EUR.


Electric Lip Slide



Bodyographyl on olemas klassikalised huulepulgad ja -läiked, aga minu tähelepanu püüdis hoopis nende väga omamoodi toode - huuleliugur. See on segu huulepulgast ja -läikest ning oma tesktuurilt ongi täpselt nende kahe vahepealne. Ta on nagu paks huuleläige ja imendub poolenisti huulte sisse. Tumedamad toonid annavad seetõttu veel ka kauapüsiva tulemuse ja töötavad nagu huuletint, aga minule saadetud kõige heledam toon Skintimacy seda kauapüsivat efekti ei oma. Aga ta on väga mõnusalt niisutav ja kreemine ning lõhnab väga hästi, nii et üks hästi mõnus igapäevane huuletoode. Kuna ta on minu nahatooniga hästi sarnane, siis ma ainsa huulevärvina teda ei kasuta, sest ta teeb mu huuled heledamaks ja kaotab nad ära. Kannan seda hoopis mõne särtsakama huulepulga peale, et lisada läiget ja kerget ombre efekti. Hind: 18 EUR.

Bodyography sari tekitas minus igatahes täieliku WOW efekti. Kõik meigipõhjatooted, mida proovisin, on lihtsalt erakordselt head ja praimeri, Silk Creami ning puudri vahel ei suudagi oma lemmikut valida, sest igaüks neist väärib 10 punkti kümnest. Samuti sai väga suureks lemmikuks Glitter Pigment, mida julgen samuti väga soojalt soovitada.

Kas oled Bodyography sarjast varem kuulnud? Milline toode sulle enim silma jäi?

No comments:

Post a Comment