Sunday, March 3, 2019

Gyada tugevdav juuksehooldus

Waku Organics on e-pood, mis müüb vaid läbinisti loodulikke tooteid. Nende valikust võib muretult ükskõik millise toote ostukorvi lisada ja ei pea kullipilgul peenikest kirja lugema, sest Waku Organicsi meeskond on selle töö juba ise ära teinud ja oma poodi müügile võtnud vaid sellised tooted, mille koostisosad on organismile ohutud.

Hiljuti lisandus Waku Organics juuksehooldustoodete valikusse Itaalias toodetud looduslik Gyada sari ja mulle saadeti katsetamiseks nende spirulinat sisaldav tugevdav šampoon ja palsam:


Spirulina on vitamiinide, aminohapete ja mineraalsooladerikas vetikas, mis koos kaera, osja ja ženšenniga taastavad juuksestruktuuri ja ergutavad juuksekasvu. Gyada šampoon tekitab rikkaliku vahu, mis on loodusliku toote puhul üsna harvaesinev nähtus. Ta peseb juuksed lausa krudisevalt puhtaks ning vahetult peale šampooni välja loputamist tunduvad juuksed takused ja mitte just kõige mõnusamad. Õnneks suudab palsam olukorra koheselt lahendada ja peale palsami pähe kandmist on juuksed jälle siledad ja pehmed.

Toodete tugevdav mõju ilmnes juba peale esimest pesu - juuksed on kuidagi elastsemad ja neid hobusesabasse kinnitades tundus pats isegi tavapärasest paksem olevat, justkui oleks juuksekarvadele mingi kattekiht peale tõmmatud. Samas ei olnud nad nii jäigad, et poleks soengus hoidnud, nii et minu lainelistele ja kuivapoolsetele juustele sobis Gyada tugevdav sari väga hästi. Ainus asi, mis mulle nende puhul ei meeldi, on see, et palsam on väiksemas pudelis kui šampoon. (Vastavalt siis 200 ja 250 ml). Mul kipub palsam alati kiiremini tühjaks saama kui šampoonipudel ja kui palsamit veel vähem ka antakse, siis pole lootustki, et ma sarja koos lõpuni kasutada saan. Kui minu teha oleks, siis teeksin ma alati just vastupidi, et kui šampoonipudel on 200 ml, siis palsam on pisut suurem.


Kas oled mõnda looduslikku juuksehooldussarja proovinud? Millised on sinu muljed?

Šampooni hind: 16.70 EUR ja palsam 20.30 EUR.

No comments:

Post a Comment