Monday, February 4, 2019

Tilk! uudistooted

Tilk! nahahooldustoodetest olen blogis korduvalt kirjutanud. Nende läbinisti looduslikud Saaremaal valmistatud kreemid on oma headust mulle korduvalt tõestanud ja uusi tooteid katsetama hakates olid ootused seega väga kõrgel.  Tilk! on värskelt välja tulnud kolme uudistootega, milleks on deodorantkreem, probiootikumidega näosprei ja kehaõli. Mulle saadeti kõik tooted katsetamiseks ja tänases postituses nendest juttu tulebki.

 Hold Me deodorantkreem



Ma olen juba paar aastat proovinud vältida alumiiniumiühendeid sisaldavaid deodorante ja suur rõõm on näha, et selliseid turule aina juurde tuleb. Tilk! deodorantkreem on muidugi kohe eriti omanäoline, sest tavalise pulga või sprei asemel on ta hoopis kreemi vormis. Koostisosade nimekirjast leiab esikohalt sooda, kookosõli ja sheavõi, nii et täitsa söödav teine. Eriti suur rõõm oli avastada, et see sõbralike ainete mikstuur suudab higistamist väga edukalt kontrolli all hoida. Hommikul tuleb näputosatäis kreemi kaenla alla määrida ja ka õhtul ei ole mingit ebameeldivat lõhna tunda. Väga meeldib! Hind: 12.50 EUR.

Refresh Me näosprei



Probiootikumide kasulikkusest oleme ju kõik kuulnud ning Tilk! on need oma roosiveega näovees ilu heaks tööle pannud. Kergelt hapuka lõhnaga toonik on värskendav ja niisutav ning imendub kiiresti, jätmata nahale mingit tuntavat kihti. Enamasti kasutan näovett peale meigi eemaldamist ja enne kreemitamist, sest see aitab nahal kreemis olevaid kasulikke aineid kergemini omastada. Lisaks meeldib mulle seda nahale pihustada peale näoõli kasutamist, sest õli imendub tänu sellele palju kiiremini. Hind: 22.10 EUR.

Rejuvenate Me kehaõli



Apelsinilõhnaline kehaõli imendub üllatavalt kiiresti. Ta läheb naha sisse isegi rutem kui nii mõnigi kreem, nii et kui enamasti on kehaõlid mul õhtuse nahahooldusrutiini osa, siis seda õli saab muretult kasutada ka kiiretel hommikutel, sest nahk ei jää temaga libedaks. Rejuvenate Me on kokku segatud porgandi-, kookos-, nisuidu- ja mandliõlist. Lisaks sisaldab ta saialille, nurmenuku ja kummeli ekstrakti. Nahk on seda õlikokteili kasutades lihtsalt ülipehme! Hind: 19.90 EUR.

Spoon Me öökreem



Tilk! meeskond saatis mulle ka uue Spoon Me kreemi, milleta ma enam oma talvist näohooldust ette ei kujuta. Tegelikult on see mõeldud küll öökreemiks, aga kuivale nahale sobib Spoon Me ideaalselt ka päevaseks kasutamiseks. Vahulise tekstuuriga rikkalikult niisutav kreem suudab täita kõik minu kuiva naha vajadused, nii et kui ma peaksin elu lõpuni kasutama vaid ühte kreemi, siis Spoon Me võiks vabalt ollagi minu üks ja ainus. Kõigile kuiva naha omanikele julgen seda väga soojalt soovitada! Hind: 27.10 EUR.

Kas oled Tilk! toodetest midagi proovinud? Milline uudistoode sulle kõige põnevam tundub?

No comments:

Post a Comment