Tuesday, February 12, 2019

Artdeco kevadekuulutajad

Olen talvest juba lõplikult tüdinud ja kui Rosalind e-poest jõudsid minuni Artdeco kevadkollektsiooni tooted, siis oli rõõm esimeste kevadekuulutajate saabumise üle kohe eriti suur. Looduses veel kevadet tunda ei ole, nii et väike lohutus seegi, et poelettidel juba kevadist meeleolu kohtab. Uus kollektsioon kannab nime Mediterranean Life ja tema värvidemäng on inspiratsiooni saanud Vahemere sinavast veest ja selle äärsetest värvikatest linnakestest.

Olen tooteid nüüd mõnda aega kasutada jõudnud ja aeg teilegi muljetest rääkida. Rosalind saatis mulle sellised meigivahendid:

Lauvärvid



Iga Artdeco erikollektsiooni jaoks disainitakse uue kujundusega magnetpõhjaga karp ja Mediterranean Life värvide majutamiseks loodud karbike on roosa-hõbedase mustriline ning mahutab kas 5 lauvärvi või ühe põsepuna koos kahe lauvärviga. Tühja lauvärvikarbi hind: 12.90 EUR ja iga värv maksab 4.90 EUR. Kevadkollektsioon tõi Artdeco lauvärvide valikusse juurde 6 uut tooni, mis kõik on mõnusalt värsked ja kerge sädelusega.


Minu lemmiktoonid nahale kantuna:



Kui varem olen mõnedele Artdeco lauvärvidele ette heitnud pudisemist, siis need toonid on küll kõik ääretult kasutajasõbralikud ja peale kandmisel jäävad silmaalused puhtaks. Värvide hajutamine on lihtne ja püsivus väga hea, nii et jätkub vaid kiidusõnu. Kõige rohkem on mul kasutust leidnud roosakas Pearly Pleasant Breeze, mis on tekstuurilt kohe eriti pehme ja kreemine. Õrn roosa toon annab näole värskust, mis talvise kahvatu jume perioodil kahtlemata ära kulub.

Kulmupuuder



See kulmupuuder ei ole osa uuest kollektsioonist, vaid Artdeco kulmuvärvide vana kuld, aga minu meigilaual on ta uus ja võitis mu südame juba esimesest kasutamiskorrast. Toon Medium on minu helepruunide juuste kõrvale ideaalne klapp ning tema abil käib kulmude täitmine kiirelt ja lihtsalt. Puuder lubab kulmu nii teravalt ja täpselt välja joonistada kui ka vaid õrnalt täita, sobides seega iga meigi juurde. Väga suur lemmik, mida teilegi soojalt soovitada julgen! Hind: 4.50 EUR.

Nahale kantuna näeb toon nr 5 välja selline:


Põsepuna Holiday Flirt



Uues kollektsioonis on kaks põsepuna ja mina sain järgi proovida neist tugevama tooni, mis kannab nime Holiday Flirt. Värv on rikkalikult pigmenteeritud, kuid ülilihtsalt hajutatav, nii et sellega saab teha nii kerget päevast meiki kui ka tugevat efektset jumestust. Põsepuna sisaldab pisut valgustpeegeldavaid osakesi, mis ei pane nahka sädelema, vaid muudavad selle hästi siledaks, kumavaks ja ühtlaseks ning annavad värske välimuse. Kasutan seda tooni sageli ka silmameigis, kombineerides teda roosa sädeleva Pearly Pleasant Breeze lauvärviga. Hind: 7.90 EUR.

 

Perfect Color huulepulgad


Perfect Color huulepulgad on mul juba vanad lemmikud ning Mediterranian Life kollektsioonist leiab 4 uut värvi. Minule saadeti proovimiseks kaks. Ülemisel pildil kannan parajasti huultele tooni Electric Violet, mis on selline hea mahe lilla toon, mis ei paista ka kerge päevameigi juures ülepakutuna. Lilla on mu lemmikvärv, aga olen seda siiamaani rohkem silmade jumestamisel kasutanud, sest lilla huulevärv vajab üldiselt pidevat kontrollimist, sest kui ta ebaühtlaselt kulub, on välimus kohe lohakas. Electric Violet on kreemja huulepulga kohta väga hea püsivusega ja ka siis, kui oma loomulik punane huulevärv sellest natuke läbi kumama hakkab, näeb huulepulk hea välja, nii et ei ta vaja pidevat kontollimist ja kohendamist.


Rosalind saatis mulle ka teise huulepulgatooni nimega Lingering Rose. See on rahulik maheroosa toon, mis annab õrna ja värske tulemuse. Mõlemad huulepulgad on kreemja koostisega, kerge läikega ning huultel väga mugavad. Püsivad hästi, kuid peale söömist-joomist vajavad kerget kohendamist. Ühe huulepulga hind: 10.90 EUR. Alumisel pildil on kasutatud Lingering Rose huulevärvi:


No Color kinnituspuuder



See on kõige huvitavama tekstuuriga puuder, mida ma proovinud olen. Katsudes on puudri pind täiesti kõva ning näppudele jääb temast kergelt valkjas kiht ja kuidagi nagu kreemine tunne. Seda on raske sõnadesse panna, sest puuder on tõesti omamoodi. Ta kinnitab ja matistab meigi, kuid ei jäta puudrist ja täismatti tulemust. Ta sobib väga hästi kasutamiseks koos kuma andvate jumestuskreemidega, mille värske lõppviimistluse tugevalt matistavad puudrid ära sööma kipuvad. Väga hea toode, millega päeva jooksul meigipõhja värskendada, sest ta jääb nahal täiesti läbipaistev ja ei lisa uut nähtavat kihti. Rasuse naha taltsutamiseks jäävad tema matistavad omadused ilmselt nõrgaks, kuid kuiva naha omanikud, kes loomulikult kumavast meigipõhjast lugu peavad, leiavad tema näol kindlasti uue lemmiku. Hind: 27.90 EUR.

Brow Filler kulmutušš



Artdeco hitt-toodeteks on nende ülihea hinna-kvaliteedi suhtega kulmupuudrid, kuid sellest tušist võib saada puudritele arvestatav konkurent. Kiudusid sisaldavaid kulmutušše olen varemgi proovinud, aga Artdeco on enda omale neid fiiberkiude kohe eriti palju sisse pannud, nii et need matkivad tõesti päris kulmukarvakesi ja kulmud näivad tänu sellele tihedamad. Soft Brunette on keskmine pruun toon, mis jätab loomuliku tulemuse. Tušil on väike harjake, mis võimaldab teha täpset täitmistööd. Mulle meeldib kõigepealt kulmud puudriga konkreetsemaks joonistada ja siis tušiga viimane lihv anda. Ma olen Artdeco valikust päris palju tooteid proovinud ja see tušš on parimate pingereas väga kõrgel kohal. Hind: 9.90 EUR.

Pliiatsid



Hõbehall silmapliiats Deep Anthracite on väga pehme ja libiseb ripsmepiirile juba ühe kerge tõmbega. Ülima pehmuse tõttu ei saa temaga teha väga peenikest ja täpset joont, vaid ta sobib rohkem hajutatud ja suitsuse laineri joonistamiseks. Pliiats on veekindel ja püsib hästi. Tumehall toon on kevadiste pastelsete lauvärvide kõrvale väga ilus kaaslane. Hind: 5.80 EUR.

Huulepliiats Shy Rose on samuti kauapüsiv ja veekindel, kuid mulle meeldiks, kui tema koostis oleks sama pehme ja kreemine kui silmapliiatsil. Ühtlase joone saamiseks pidi temaga päris mitu korda üle tegema. Aga kui värv juba huultel, siis püsis hästi ja hoidis ka huulepulga kenasti omal kohal. Hind: 6.90 EUR.

Lauvärvikassetid



Artdeco lauvärvikassetid on kaasas kandmiseks väga mugav variant. Kõigepealt tuleb osta aplikaator, mida on saadaval erinevates värvides ja sinna otsa saab keerata kaks lauvärvikassetti. Mediterranean Life aplikaator on samasuguse roosakas-hõbedase kujundusega kui lauvärvikarp ja tema ühes otsas on terav ning teises otsas ümar švammaplikaator. Aplikaatori hind 9.90 EUR.

Aplikaatorile lisaks tuleb osta lauvärvikassetid, mida Artdecol on laias valikus. Kogu värvivalikuga saab tutvuda SIIN ja Rosalind e-poes on mitmed vanemad värvid hetkel saadaval ka soodushinnaga. Uus kollektsioon tõi endaga kaasa kaks uut tooni, roosaka First Love ja halli Lava Cliff. Lauvärvikassettide kasutamine on mugav, kiire ja puhas, sest tooted ei pudise üldse. Iga lauvärvikasseti hind on 6.90 EUR.

Toonid nahal:


Art Couture küünelakk



Uues kollekstioonis on ka paar kevadist küünelakitooni ja mina sain endale roosa värvi Blooming Day. Küünelakk jääb peale ilusa sileda ja hästi katva kihina, kuid selle tooni püsivusega ei jäänud ma kahjuks rahule. Kui teiste Art Couture lakkidega olen saanud mitu päeva korrektse maniküüriga ringi käia, siis Blooming Day hakkas juba teisel päeval otstest kuluma, kuigi kasutasin pealislakki. Nii et see on üks toode, mille püsivusega ma rahul ei olnud. Hind: 8.50 EUR.

Kas oled Artdeco valikust mõnda toodet proovinud? Millised on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment