Friday, November 3, 2017

Uut juuksehoolduses - Il Salone

Sain Rosalind e-poest paki, mis sisaldas minu jaoks seni täiesti avastamata brändide tooteid. Mulle meeldib väga uut ilukraami katsetada, nii et lendasin kohe vannituppa neid järgi proovima. Kõigepealt läksid käiku juuksehooldustooted ja nendest tänases postituses räägingi.


Il Salone värvitud juustele mõeldud sarja tooted sisaldavad riisiekstrakti ja UV filtreid, mis kaitsevad juuksevärvi kulumise eest ja pikendavad selle püsivust. Sarja kuulub kolm toodet - šampoon, mask ja spreipalsam.


Šampoon tuleb suures 500-milliliitrises pudelis, nii et jätkub pikaks ajaks. Mul on üsna kapriissed juuksed ja üldiselt ostan neile hooldustooteid salongist, aga Il Salone šampoon tegi tublit tööd ja hakkas kohe meeldima. Hind 9.90 EUR.

Il Salone mask ei jäänud šampoonile sugugi alla. Paks rikkaliku koostisega mask niisutas juukseid sügavuti ja muutis need hästi siidiseks ja kergelt kammitavaks. Ei tee juukseid raskeks ja luduks ja peale pesu saab soengu kenasti kohevaks föönitada. Hind 9. 90 EUR.


Spreipalsam on kerge koostisega ja ei jää juustes tunda. Niisutab, parandab kammitavust ja ei lase staatilisel elektril tekkida. Nii tõhus ta niisutus siiski ei ole, et minu kuivade juukseotste peal ainsa hooldustootena kasutada ja koos sellega läks käiku veel ka juukseotsaõli. Hind 10.70 EUR.

Väga tore on avastada uusi häid brände. Il Salone värvitud juuste sari meeldis ja sobis mulle väga hästi. Rosalind e-poes on novembrikuus kogu kaup -20%, nii et kasuta juhust head kosmeetikat rahakotisõbraliku hinnaga osta :)

No comments:

Post a Comment