Monday, November 20, 2017

Placent Activ kuur

Olen Placent Activ tooteid varem korduvalt kasutanud ja teinud läbi nii terve kuuri, tarvitades samal ajal nii šampooni-palsamit kui ampulle ning aegajalt lihtsalt nende šampooni-palsamit eraldi kasutanud, kuna tooted meeldivad ja sobivad mulle hästi.

Viimastel aastatel ei ole mul juukseid enam õnnestunud pikaks kasvatada. Värvi väljakasvust on näha, et kasvavad nad tavapäraselt nii sentimeetrike kuus, kuid otsad kipuvad katkema ja koledaks minema, nii et neid vajaduspõhiselt kärpides püsib kasvus ikka nulliring. Viimase kolme aasta jooksul olen saanud kaks last, nii et keha on ilmselt kõik oma ressursid suunanud uue inimese kasvatamisesse ja juuste kasvuks pole enam jõudu üle jäänud.

Võtsin nüüd kätte ja läbisin uuesti terve Placent Activ kuuri, et juustele väljastpoolt anda seda, mida seestpoolt äkki vajaka jäänud on.


Nii šampoon kui palsam sobivad mu juustele väga hästi. Kui millegi üle nuriseda, siis palsami konsistents võiks olla paksem. Aegajalt juhtus, et juba kerge pigistuse peale väljus tuubist väga suur kogus palsamit, mis sõrmede vahelt maha tilkuma kippus ja raisku läks.


Palsam saigi enne teisi otsa, nii et kuuri teises pooles kasutasin šampooni ja ampullide kõrval teise firma toodet. Ampulle on pakis 12 ja neid soovitatakse kasutada ülepäeva. Mina pesen juukseid umbes iga 2 päeva tagant ja kasutasingi neid igal peapesul.


Klaasist ampulle soovitatakse lahti murda rätiku sees, aga mina kasutasin avamisel pabersalvrätikut, sest aegajalt eraldus murdmisel pisikesi klaasikilde ja rätikusse jäädes oleksid need võinud mulle juustesse jõuda või põrandele pudiseda.

Seerum on lõhnatu ja kiire imenduvusega ja ühes ampullis olev kogus on just piisav, et terve peanahk sisse määrida.

Tundus, et juuksekasv kiirenes küll. Kui muidu tekib soov juuste väljakasvu värvida nii 5-6 nädala tagant, siis nüüd hakkas väljakasv juba kolmandal-neljandal nädalal häirima. Nii et minu puhul Placent Activ töötab!

Kas oled juuksekasvu kiirendavaid tooteid proovinud? Milline on sinu kogemus?

No comments:

Post a Comment