Sunday, March 7, 2021

Beauty Creations

Eelmisel aastal avas uksed virtuaalne ilukaubamaja Meigiweb.ee, mis tegi Eestis kättesaadavaks mitmed uued meigisarjad. Üheks nendest on Beauty Creations - sari, millest ma varem kuulnud ei olnud, kuid mille pilkupüüdvad pakendid koheselt huvi tekitasid. Meigiwebi meeskond saatis mulle paki mõnede Beauty Creations toodetega ja uued meigivahendid pole pikka aega minus sellist elevust suutnud tekitada kui need - Beauty Creationsis on see sõnulseletamatu miski, mis paneb hetkega nende toodetesse armuma, nii et tahaks iga päev ainult neid kasutada.

Aga mis seal ikka pikalt sisse juhatada, näitan hoopis ette, millised tooted mu pakist välja tulid.


Flawless Stay jumestuskreem



Tugeva katvusega jumestuskreem suudab ära katta ka suuremad nahatooni erinevused ja muudab naha veatuks, sobides eriti hästi foto- ja õhtumeigi tegemiseks. Nagu nimigi vihjab, on tegu kauapüsiva tootega ja selles osas ei valmista jumestuskreem pettumust - ta püsib hästi ka maski all ja ei hõõrdu maha. Ühe pumbatäiega saab terve näo kaetud, nii et pudelikesest jätkub kindlasti väga pikaks ajaks. Jumestuskreemil on hea toonide valik ja sobiva leiab nende seast igasuguse nahatooniga kasutaja. Ma olen sel aastal pisut päevitunum kui muidu, nii et hetkel sobib mulle toon 3,5. Hind: 20.90 EUR.

Banana kinnituspuuder



Peenike puuder on mõeldud silmade aluse jumestuse kinnitamiseks ja sobib eriti hästi baking tehnika jaoks. Kollane alatoon neutraliseerib lillakat tooni ja annab kirkust, kui silmade all veresooned läbi naha kumavad ja sinna tumedad sõõrid tekitavad. Puudrit võib muidugi kasutada ka üle kogu näo, et jumestust kinnitada ja matistada. Kui suure koheva pintsliga üle kogu näo käia, siis hajub puuder peaaegu läbipaistvaks ja ei anna nahale märgatavat kollast tooni. Hind: 14.90 EUR.

Eye Bloom lauvärvipalett



See lauvärvipalett lõi mul kohe eriliselt silma särama, sest on üks vähestest palettidest, kus ma kõiki toone kasutama hakkan. Täpselt nagu minule mõeldes kokku pandud värviskeem, mille abil saab hõlpsalt ka lihtsasse igapäevameiki värve sisse tuua. Kui tavaliselt teen koopajoonele varjutused mõne mati pruuni tooniga, siis Eye Bloom paletis on üleminekutoonideks oranžikas Floret ja roosakas Prime, mis lisavad silmameiki värvi väga rahulikul ja kantaval moel. 

Toonid on lihtsalt hajutatavad ja püsivad imehästi. Olen selle paletiga rohkem kui rahul. Hind: 19.90 EUR.

Arbuusi kinnitussprei



Arbuusilõhnaline kinnitussprei kaotab meigi puudrilise välimuse, aitab jumestustoodetel paremini nahaga üheks sulada ja pikendab meigi püsivust.  Vedelik väljub pihustist hästi pisikeste piiskadena, mis ei jäta nahale märgi täppe.  Beauty Creationsil on kinnitusspreisid saadaval laias valikus - üks ahvatlevama lõhnaga kui teine. Mina olen suur arbuusifänn, nii et Meigiweb saatis mulle arbuusi sprei, kuid neid on veel saadaval kurgi, ananassi, kookose, virsiku, troopiliste lillede, roosi ja pojengi lõhnaga. Kui arbuusisprei otsa saab, siis uue ostan endale virsiku või troopilise lõhnaga. Ülisuur uus lemmik!!! Hind: 16.90 EUR.

Matt vedel huulevärv


Kauapüsiv vedel huulepulk jääb huultele üliõhukese kuid täiuslikult katva kihina, mis ei tekita ebamugavat kuivatavat tunnet. Värv elab üle ka tõsisema söömise-joomise ja ei kulu huultelt maha. Toon Snatched on rahulik hele nude värv, mis sobib hästi kerge igapäevase meigi juurde. Hind: 9.90 EUR.

Kas oled mõnda Beauty Creationi toodet proovinud? Tutvu sarjaga Meigiweb ilukaubamajas. Hetkel on neil käimas naistepäevakampaania - kasutades sooduskoodi "naine", saab täna ja homme kõigilt toodetelt -20% soodukat.

No comments:

Post a Comment