Monday, February 3, 2020

Shiseido Self-Refreshing jumestuskreem

Shiseidol tuli eelmisel aastal välja üks põnev uudistoode - Synchro Skin Self-Refreshing jumestuskreem, mille tootekirjeldus lubab, et jumestuskreem on isevärskendava tehnoloogiaga, mis päeva jooksul end ise pidevalt parandab ja mitte iial ei hakka miimikajoontesse ja kortsukestesse kogunema. Olin internetis selle revolutsioonilise meigitoote kohta mitmeid positiivseid arvustusi kuulnud. Ootused said tänu neile ülikõrgeks kruvitud ning oli kindel plaan endalegi see imeasi koju tuua. Eestis on Shiseido tooted müügil I.L.U. kauplustes ja Douglases ning viimast külastades küsisingi endale topsikesega jumestuskreemi testri kaasa, sest toode on üsna krõbeda hinnaga (soodsaimas kohas maksab 52.49 EUR) ning tahtsin tooni sobivuses enne ostu 100% veenduda.


Synchro Skin Self-Refreshing kreemi on saada tervelt 30 erinevat toonivalikut ning minu täpne klapp on nr 220.

Hakkasin jumestuskreemi testima suure õhinaga, sest Youtube iluguru Tati Westbrook oli seda taevani kiitnud ja tema ülipositiivne arvustus tekitas toote osas väga positiivse eelarvamuse.

Koos uue jumestuskreemiga kasutasin vanu ja korduvalt järgiproovitud teisi lemmiktooteid - kandsin kreemi peale niiske Beauty Blenderiga, kinnitasin Magic Star puudriga ning andsin viimase lihvi Mac Fix+ spreiga.

Esmamulje oli positiivne - jumestuskreem on üle kesmise tugeva katvusega ning nahk nägi seda kasutades sile ning ühtlane välja.

Paari tunni pärast peeglisse vaadates tabas mind aga üsna ebameeldiv üllatus - terve nägu läikis tugevalt, olgugi, et olin naha korralikult puudriga üle käinud ja kõigi teiste jumestuskreemidega koos hoiab Magic Star puuder mul küll pea terveks päevaks läikimise kontrolli all. Mul on kombineeritud nahk ning kui mingit läikimist esineb, siis ainult ninal ja laubal. Uut Shiseido jumestuskreemi kasutades aga oli kogu nägu õlise läikega. Ka need kohad, mis muidu alati isegi liiga kuivaks kipuvad minema.

Läikimine polnud aga ainus miinus - ka kõik poorid olid nagu suurendusklaasi all ning naha tekstuur üldse väga ebaühtlane ja inetu. Ja kõik need muutused olid toimunud 2-3 tunni jooksul rahulikult kodus olles. Ei käinud väljas vihma-tuule käes, ei teinud trenni ega higistanud.

Testritopsikusse pandi mulle toodet kahe kasutuskorra jagu, nii et katsetasin paari nädala pärast jumestuskreemi ka teist korda, sest ei tahtnud kuidagi uskuda, et see ülikiidetud toode minu nahal selliseks fiaskoks osutus. Kasutasin jälle pealekandmiseks Beauty Blenderit ning kinnitasin Magic Star puudri ja Mac Fix+iga, mis mul muidu kõik alati suurepäraselt töötavad.

Ka teisel kasutuskorral oli täpselt sama lugu. Juba 2-3 tunniga hakkas nägu tugevalt läikima ja iga viimane kui poor oli rõhutatult näha. Samuti ei olnud meigikihil mitte mingisugust puudutuskindlust - proovisin hästi ettevaatlikult nina nuusata ja ühest õrnast taskurätipuudutusest oli jumestuskreem laiguti nina pealt maas.

Mul on väga hea meel, et taipasin enne täissuuruses toote ostu testri küsida. Olgugi, et tegin seda tegelikult ainult tooni sobivuse testimiseks, tuli hoopis välja, et see jumestuskreem minu nahaga üldse kokku ei klapi.

Kas keegi mu lugejatest on Shiseido Self-Refreshing jumestuskreemi proovinud? Tahaksin väga teada, kas ma olen ainus veidrik, kelle nahal see taevani kiidetud toode trikke tegema hakkab, või on minusuguseid veel?

No comments:

Post a Comment